Haha ik had vannacht gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had

.
En ik was helemaal in de war...hoe...wat..maar ik neem toch de pil? Ben ik daar doorheen zwanger geworden, zo wil ik het ook niet...nu heb ik een pil waar ik ivm risico's een half jaar eerder mee moet stoppen als ik zwanger wil worden, dus in mijn droom was ik eigenlijk niet zo ondersteboven van het feit dat ik zwanger was, maar wel dat het potentieel gevaar liep. Zo van dom kalf, je wist toch dat je een half jaar voorzichtig moest zijn!
Om de een of andere reden vertelde ik het onmiddellijk tegen mijn moeder, en die liep naar mijn vader en zei "Kwanyin moet je iets vertellen, ze heeft heel slecht nieuws".
En toen dacht ik wel bedankt, misschien niet op gerekend maar zo slecht nieuws is het toch ook niet

.
Sees schreef:Hoe staat je partner er in eigenlijk?
Mijn partner staat er quasi hetzelfde in als mij gelukkig. Ik denk zelfs dat hij stiekem nog meer overtuigd is dan mij, maar hij wil mij niks opdringen. We hebben het er laatst nog eventjes over gehad, en hij wilt graag rond nieuwjaar er echt over beginnen nadenken.
Al ben ik zelf -maar dat moet ik nog eens met hem bespreken- steeds meer geneigd om bij het einde van mijn huidig doosje, alvast te stoppen met mijn pil, tegen het najaar zal dat zijn. Niet per se om dan direct te beginnen want er zijn eerst wat andere zaken die ik op orde wil hebben. Maar zoals ik dus hierboven schreef, ik moet sowieso minstens een half jaar wachten voordat ik mag proberen. En misschien hoor ik bij de gelukkigen en zijn mijn maandstonden vrij snel regelmatig, maar misschien duurt het nog wel een jaar. En ik zou liever hebben dat als we beide het gevoel hebben van "ja, we gaan ervoor!", dat we niet nog eerst een half jaar moeten wachten want ik vrees dat dat dan tergend lang is als het verlangen er echt is. En daarnaast ook gewoon omdat ik die hormonale boel stilaan beu ben.
Maargoed, dat is ik dus weer die nu praat voor de voorlopig-nog-even-ver-van-mijn-bed-show. Wie weet in het najaar als mijn pildoos uit is ga ik naar de apotheker om een voorraad van 3 jaar in te slaan

. Maar toch, het kriebelt...