Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SdaphneS schreef:De man van de plaatselijke shoarma tent boos maken. Kwam er achter dat dit zeer gemakkelijk is, maar dat je daarna weinig service krijgt wanneer je moeite hebt met het opeten van je shoarma.
Iets met drank.
Cabelona schreef:Met stip op nummer één staat bij mij dat ik nooit meer avocado's zal ontpitten met een (koks)mes. Ik doe het tegenwoordig braaf met een lepeltje.
Zelf doe ik het ook nooit met een mes namelijk, ik vind dat een beetje een eng idee en zou niet weten hoe hard je in de noot moet hakken. Suliko schreef:Cabelona schreef:Met stip op nummer één staat bij mij dat ik nooit meer avocado's zal ontpitten met een (koks)mes. Ik doe het tegenwoordig braaf met een lepeltje.
Nu ben ik heel erg nieuwsgierig naar wat er gebeurde.Zelf doe ik het ook nooit met een mes namelijk, ik vind dat een beetje een eng idee en zou niet weten hoe hard je in de noot moet hakken.
Cabelona schreef:Mes schoot door de avocado heen in mijn hand. Aardig wat bloed verloren en bleek ik mijn zenuw doorgesneden te hebben. Operationeel is mijn zenuw weer aan elkaar gezet, hierdoor ruim een maand in het gips gezeten. Nu ruim twee jaar later gelukkig is het gevoel bijna geheel hersteld, maar wel erg gevoelig voor weerschommelingen.
heftig! Maar fijn dat het weer beter gaat, zoiets kan helaas lang duren.
finnens schreef:- In een draaimolen gadver wat zijn die dingen vreselijk.
- Een paard kopen met zomereczeem. (Niet dat de mijne niet leuk is hoor, maar nee niet nog een keer)
- mn make up snachts niet er af halen. Ontstoken oog.
- Een groot bedeag geld (uit) lenen.
- beerenburg drinken. Word al misselijk als ik er weer aan denk.
xMyrth schreef:finnens schreef:- In een draaimolen gadver wat zijn die dingen vreselijk.
- Een paard kopen met zomereczeem. (Niet dat de mijne niet leuk is hoor, maar nee niet nog een keer)
- mn make up snachts niet er af halen. Ontstoken oog.
- Een groot bedeag geld (uit) lenen.
- beerenburg drinken. Word al misselijk als ik er weer aan denk.
dat... heb ik nog nooit niet gedaan
Suliko schreef:Cabelona schreef:Met stip op nummer één staat bij mij dat ik nooit meer avocado's zal ontpitten met een (koks)mes. Ik doe het tegenwoordig braaf met een lepeltje.
Nu ben ik heel erg nieuwsgierig naar wat er gebeurde.Zelf doe ik het ook nooit met een mes namelijk, ik vind dat een beetje een eng idee en zou niet weten hoe hard je in de noot moet hakken.