hier in the glorie days, los in een 18 karaat echt gouden ringetjeshangmatje, hing vrij los met nippel see trough
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anjali schreef:
_Nadia_ schreef:
1 ik heb dr inderdaad compleet schijt aan hoe het er uit ziet, 2 buiten kind bhtjes is er zo goed als niets te vinden in AA, en 3, met een AA cup is het sowieso niet nodig.
Make up draag ik ook niet, en mijn figuur is echt niet belangrijk voor me, ik heb 7 kinderen en nog steeds maat 34 maar al was het maat 40, het zal wel.
Heb jij echt 7 kinderen en nog steeds maat 34? Dan ben je wel bijzonder!
) of als ik meerdere lagen aan heb (in de winter).
(niet zo toevallig maar goed.) Volgens de osteopaat staan die ook niet meer helemaal zoals ze moeten staan overigens dus zou daar aan kunnen liggen. Maar als ik het kan, trek ik dus liever een topje of jurkje aan dat padding heeft ter hoogte van de borsten dan een BH

zo benieuwd. Heb dan altijd een beetje het gevoel dat het er bij hun toch wel mooi uit ziet.
. Zie je dat niet onder kleding? Geryon schreef:Ik zou bijna om foto's willen vragen aan de mensen die zonder bh weg gaanzo benieuwd. Heb dan altijd een beetje het gevoel dat het er bij hun toch wel mooi uit ziet.
prachtig vond ik dat... 

Draag ook nooit strakke bovenkleding, daar kan ik niet tegen gewoon. Delphi schreef:Ik heb er eigenlijk er nog nooit zo over nagedacht. Een bh hoort er voor mij gewoon bij. Ik sta er van te kijken dat er best veel dames zijn die regelmatig geen bh dragen.
Een bh geeft vaak toch net wat meer vorm en lift ze ietsjes.
Het lijkt mij dat als je geen 18 meer bent en een cup C of groter hebt, je borsten zonder bh vaak toch wat lager hangen dan met bh. Zie je dat niet onder kleding?
Gucci_ schreef:Ik draag al jaren overdag geen bh en 's nachts wel, omdat ik dan lig te slapen en er toch geen last van heb. Heb wel altijd een hemd aan of zoals nu een soort sportbeha van ck, deze zitten wel lekker.
Kan echt niet tegen bh's, al helemaal niet onder een dikke trui, krijg er kippenvel van als ik eraan denk, vind het zo oncomfortabel.
Nog nooit gezien dat de boel doorschijntDraag ook nooit strakke bovenkleding, daar kan ik niet tegen gewoon.
listiglistje schreef:Geryon schreef:Ik zou bijna om foto's willen vragen aan de mensen die zonder bh weg gaanzo benieuwd. Heb dan altijd een beetje het gevoel dat het er bij hun toch wel mooi uit ziet.
Ik moet bij de mijne altijd denken aan die van Madonna, die had ze vroeger vaak ook los in de kooiprachtig vond ik dat...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Emmaa_ schreef:laraxXxemma schreef:Zonder BH? Ja heerlijk! In het openbaar? niet zo...
Ik vind het persoonlijk echt een no go en vind het verschrikkelijk om ze dan bij mensen te zien hangen.. Helemaal met een grotere cupmaat. Vind het ook zo niet vrouwelijk om het te laten hangen. Zo laks vind ik het lijken, hoe goed gekleed je verder ook bent.
Maar.... Het is toch juist vrouwelijk?