Geen bh dragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:00

Ik had tot mijn 34e trouwens 80 B, nu 80 C

hier in the glorie days, los in een 18 karaat echt gouden ringetjeshangmatje, hing vrij los met nippel see trough :+

Afbeelding

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:03

anjali schreef:
:wow:
_Nadia_ schreef:

1 ik heb dr inderdaad compleet schijt aan hoe het er uit ziet, 2 buiten kind bhtjes is er zo goed als niets te vinden in AA, en 3, met een AA cup is het sowieso niet nodig.
Make up draag ik ook niet, en mijn figuur is echt niet belangrijk voor me, ik heb 7 kinderen en nog steeds maat 34 maar al was het maat 40, het zal wel.

Heb jij echt 7 kinderen en nog steeds maat 34? Dan ben je wel bijzonder!

Tsja kan dr ook niets aan doen, ben op 10 maart bevallen van nr 7 en inmiddels weer terug in maat 34. Ik was deze zwangerschap 18 kilo aangekomen en die ben ik kwijt (plus 2 kilo extra)
Helaas kan ik eten wat ik wil maar ik moet vechten om niet op ondergewicht te komen.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:03

listiglistje schreef:

hier in the glorie days, los in een 18 karaat echt gouden ringetjeshangmatje, hing vrij los met nippel see trough :+

[ [url=m/B6qoP8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het vooral erg stoer van je dat je dat durft te dragen :+ :D

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:09

listiglistje schreef:

Mooie foto.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:11

Als het kan ga ik zonder BH op stap. Maar dan wel enkel als ik of een top aan heb met een "vulling" (ofwel; dat niet alles zichtbaar is zodra ja het wat koud krijgt :') ) of als ik meerdere lagen aan heb (in de winter).
Ik heb een hekel aan BH's :')
Tijdens het rijden heb ik meestal een sport bh aan. Ik heb altijd last aan één kant van de beugels van een BH. Toevallig aan de kant waar ik mijn ribben gebroken gehad heb. :x (niet zo toevallig maar goed.) Volgens de osteopaat staan die ook niet meer helemaal zoals ze moeten staan overigens dus zou daar aan kunnen liggen. Maar als ik het kan, trek ik dus liever een topje of jurkje aan dat padding heeft ter hoogte van de borsten dan een BH :=

MaritB

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:14

Oooh, ik houd van mijn bh. :P
Al heb ik dan wel niet veel, een bh vind ik wel fijn, gelukkig. Zonder voel ik mij echt naakt..

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:19

ierusju schreef:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat de gemiddelde maat is van de dames die regelmatig hun bh uitlaten.

Hier een 85C (familie van Cartman :+ ) en alleen thuis mogen ze vrij, op straat moeten ze maar verplicht rechtuit kijken :))
Gewaagde gouden hangmatjes listlistje, maar wel een gave outfit! :D

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-16 22:23

Ik heb 75c.
Ik vind geen bh dragen niet per se iets afdoen aan het mooie van een vrouwlijk figuur. Daarnaast ga ik geen bh dragen omdat het mooier is voor mn figuur als ik me aan dat ding erger, dat valt denk ik wel onder schijt hebben aan.. :')

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:27

listiglistje schreef:

WoW, echt goud,..... <3

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:29

Op het moment zijn er (zeker in de USA/Canada) heftige discussies over in bepaalde kringen - mijn vrienden, dus. Daar kun je altijd eens naar kijken. Ik persoonlijk vind het de ene dag heerlijk, de andere dag niets. Hangt heel erg van mijn gevoel af. Paardrijden zonder is wel echt een hel, dat lukt met 80C niet, maar dat was ook bijzonder onprettig in mijn Atjes-tijd. Ik kan me mega sexy voelen mét en mega sexy zonder bh, dus wat mij betreft maakt het niets uit. En iedereen die zich door mijn tieten laat afleiden heeft daarmee een probleem voor zichzelf, zolang ik er maar geen last van heb.

Wel heb ik helaas al een aantal keer opmerkingen gehad, waarvan de meest opvallende van een jongen die tegenover mij ging zitten en maar naar m'n tieten bleef staren. Op een gegeven moment werd ik er ongemakkelijk bij en heb ik rustig gezegd dat ik het niet prettig vond, waarbij de reactie was dat ik dan maar gewoon een bh moest aandoen, want iedereen wist toch dat ik het alleen maar deed om op te vallen en hij werd er gewoon heel erg opgewonden van. Pardon?
Die viel wat mij betreft in de categorie van de man die mijn benen begon te strelen omdat ik die niet scheer, niet ophield toen ik dat zei, vervolgens boos werd en zei dat mijn benen publiek bezit waren omdat ze zo bijzonder waren. Na flink wat verontwaardiging en een scheldkanonnade lach ik er nu maar om :+

Hoe dan ook, je moet je vrij voelen om te doen waar je zin in hebt. Bij mannen met een strak shirt zie je ook tepels en volgens mij gaat het er gewoon om, dat je gelijk aan elkaar bent en dat je - of je nou vrouw of man bent - een ander niet terecht wijst of beoordeelt op de manier waarop hij/zij zich kiest te kleden of te vertonen, mits je daar verder niemand kwaad mee doet. En volgens mij doe je dat niet, tenzij je er voor kiest om zó hard te stinken, dat iedereen om je heen flauwvalt. Maar dan heet je Marietje Appelgat, dus dat denk ik niet :D

Willemijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:33

pff ik heb zelf een 70F/G maar ik zou er echt niet aan willen denken
om bh loos te gaan, 's ochtends de trap op en af lopen doet al zeer.

Toen ik minder had (65 C) liep ik nog regelmatig zonder

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:44

Ik zou bijna om foto's willen vragen aan de mensen die zonder bh weg gaan _O- zo benieuwd. Heb dan altijd een beetje het gevoel dat het er bij hun toch wel mooi uit ziet.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:46

Ik heb er eigenlijk er nog nooit zo over nagedacht. Een bh hoort er voor mij gewoon bij. Ik sta er van te kijken dat er best veel dames zijn die regelmatig geen bh dragen.
Een bh geeft vaak toch net wat meer vorm en lift ze ietsjes.
Het lijkt mij dat als je geen 18 meer bent en een cup C of groter hebt, je borsten zonder bh vaak toch wat lager hangen dan met bh :o . Zie je dat niet onder kleding?

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-16 22:51

Maar wat dan nog als je dat ziet? Mogen alleen goed gevormde borsten die op de "juiste" plek hangen bh-loos?

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:55

Nou mijn dames hou ik buiten wel in model gedwongen, na mijn tweede zwangerschap en mislukte poging tot bv is het maar een slappe boel...

Meestal trek ik in de avond wel ergens mijn beha uit omdat ze knellen of schuren.
Al moet ik zeggen dat mijn nieuwste aanwinsten (van de Zeeman) heerlijk zitten :o

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 22:57

Hier een H cup. Tien keer raden of ik wel eens zonder BH de deur uitga :')

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:00

Dat is zeker de H van hilde cup. Jij bent goed bedeeld, ik wist niet eens dat die maat bestond.
Puur natuur???

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:03

Geryon schreef:
Ik zou bijna om foto's willen vragen aan de mensen die zonder bh weg gaan _O- zo benieuwd. Heb dan altijd een beetje het gevoel dat het er bij hun toch wel mooi uit ziet.

Ik moet bij de mijne altijd denken aan die van Madonna, die had ze vroeger vaak ook los in de kooi :D prachtig vond ik dat...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:05

Altijd zonder bh gelopen en gesport, ook gewoon in de wat strakkere shirtjes,nu ik ouder ben geen strakkere shirtjes meer (Geen figuur meer voor vind ik), maar nog steeds zoveel mogelijk los *\o/*

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:07

Ik draag al jaren overdag geen bh en 's nachts wel, omdat ik dan lig te slapen en er toch geen last van heb. Heb wel altijd een hemd aan of zoals nu een soort sportbeha van ck, deze zitten wel lekker.
Kan echt niet tegen bh's, al helemaal niet onder een dikke trui, krijg er kippenvel van als ik eraan denk, vind het zo oncomfortabel.
Nog nooit gezien dat de boel doorschijnt :') Draag ook nooit strakke bovenkleding, daar kan ik niet tegen gewoon.

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:09

Delphi schreef:
Ik heb er eigenlijk er nog nooit zo over nagedacht. Een bh hoort er voor mij gewoon bij. Ik sta er van te kijken dat er best veel dames zijn die regelmatig geen bh dragen.
Een bh geeft vaak toch net wat meer vorm en lift ze ietsjes.
Het lijkt mij dat als je geen 18 meer bent en een cup C of groter hebt, je borsten zonder bh vaak toch wat lager hangen dan met bh :o . Zie je dat niet onder kleding?

Tsja, dat is natuurlijk altijd je eigen keuze, of je iets mooi vindt of niet. Maar misschien zijn we ook wel teveel gewend geraakt aan de met-bh-look, die borsten mooi vooruit laat steken (wat toch wel een westers schoonheidsideaal is, vanuit welke achtergrond dat dan ook moge komen, maar bij verreweg de meeste vrouwen niet natuurlijk het geval is, als ik het zo een beetje heb gezien) en is de zonder-bh-look raar, omdat we niet maar aan de beweging/bolling/verandering van de tepels/wat dan ook gewend zijn. Hoe staan jullie dan tegenover die zienswijze?

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:09

Gucci_ schreef:
Ik draag al jaren overdag geen bh en 's nachts wel, omdat ik dan lig te slapen en er toch geen last van heb. Heb wel altijd een hemd aan of zoals nu een soort sportbeha van ck, deze zitten wel lekker.
Kan echt niet tegen bh's, al helemaal niet onder een dikke trui, krijg er kippenvel van als ik eraan denk, vind het zo oncomfortabel.
Nog nooit gezien dat de boel doorschijnt :') Draag ook nooit strakke bovenkleding, daar kan ik niet tegen gewoon.

Wat is het nut van 's nachts een bh dragen??

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:10

onpaard schreef:
Dat is zeker de H van hilde cup. Jij bent goed bedeeld, ik wist niet eens dat die maat bestond.
Puur natuur???

Puur natuur ;-) ik zou niet zonder willen, maar bh-loos is onprettig voor buitenshuis. Met het warme weer is mèt bh ook veel minder lastig.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:10

listiglistje schreef:
Geryon schreef:

Ik moet bij de mijne altijd denken aan die van Madonna, die had ze vroeger vaak ook los in de kooi :D prachtig vond ik dat...

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Jij mag niet meer mee doen _O-

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:14

Emmaa_ schreef:
laraxXxemma schreef:
Zonder BH? Ja heerlijk! In het openbaar? niet zo...
Ik vind het persoonlijk echt een no go en vind het verschrikkelijk om ze dan bij mensen te zien hangen.. Helemaal met een grotere cupmaat. Vind het ook zo niet vrouwelijk om het te laten hangen. Zo laks vind ik het lijken, hoe goed gekleed je verder ook bent.

Maar.... Het is toch juist vrouwelijk? :')

Ik vind van niet eigenlijk. Een BH aantrekken is in mijn inziens een stukje verzorging van jezelf. Geen BH aantrekken vind ik niet zo verzorgd als wanneer je wel een BH aantrekt. Vind het totaal niet flatteus voor een vrouw om (in het openbaar) geen BH te dragen.