Problemen met gemeente

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 14:19

Wat een eikels even zachtgezegd, was naar de media gestapt ik heb respect hoeveel geduld jij hebt :oo

Je vecht al 3.5 jaar , en ze blijven je aan het lijntje houden. Genoeg is genoeg ..

henny_w

Re: Problemen met gemeente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 14:28

MarjanB je hebt bewijsmateriaal genoeg door middel van foto's om de media in te schakelen.

Iedereen behalve de gemeente zal begrijpen dat dit een absurde nalatigheid van de gemeente is.
Nog even en jullie zitten straks ook nog met een muizen- of erger rattenplaag.

En dan kan je Joost mag weten hoe lang zeuren eer de ongedierte bestrijdingsdienst van de gemeente op komt draven.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-16 14:29

Ja het is echt erg dat het zolang moet duren... Ik ben er ook gewoon heel erg klaar mee en heb ook zin om nu herrie te gaan schoppen maar goed dat zorgt ook weer voor meer druk.

Ik heb al wel eens het eea op twitter gezet en denk dat ik dat weer ga oppakken. Dat was de beste manier voor snelle actie :')

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 14:56

Ts ik volg je topic al een tijdje en is echt vreselijk hoe de gemeente met jullie omgaat! Misschien iets voor het programma: kanniewaarzijn?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-16 15:13

Ja dat zou ook nog kunnen :) Ben in elk geval erg benieuwd naar de brief, die straks in de brievenbus zou moeten liggen...

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-16 09:44

Nou in overleg met de makelaar maar besloten om appartement toch te koop te zetten. En dan als mensen komen kijken de brief laten lezen waarin staat dat het afval wordt verplaatst incl de tekeningen waaruit dat blijkt. De gemeente geeft aan dat het in januari/februari gereed zal zijn dus als de nieuwe bewoner er in wil zou het opgelost moeten zijn :')

Gaat vandaag nog wel een brief naar de gemeente dat zij wel conform hun beloften uit dezelfde brief (2 keer per dag alles schoonmaken) moeten opereren en handhaven. Hoop dat het dan een beetje netjes blijft de komende periode

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 15:20

Snap je helemaal , hopelijk krijg je als het verkoopt een nette prijs ervoor. Oh nee appartement is van je vriend toch?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-16 15:55

Rebecca schreef:
Snap je helemaal , hopelijk krijg je als het verkoopt een nette prijs ervoor. Oh nee appartement is van je vriend toch?

Ja klopt maar we wonen hier samen :)

Volgende week komt het op funda

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 09:33

Als de gemeente haar afspraken niet nakomt, neem dan eens kontakt op met de provincie

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 09:40

Indestal schreef:
Als de gemeente haar afspraken niet nakomt, neem dan eens kontakt op met de provincie

Kunnen die druk zetten met dit soort dingen dan? Wat ik begrijp hebben ze bij de gemeente gewoon zitten slapen met aanvraag voor blauwe zone enz. Hierdoor loopt het nu allemaal uit.

Gisteren foto's laten maken en hoop dat er snel iemand voor komt die het wil kopen :)

Afbeelding

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 10:55

volgens mij is het wel een heerlijk licht huis...

de provincie kan zeker veel betekenen in deze; zij sturen immers de gemeentes aan

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 11:06

benangelique schreef:
volgens mij is het wel een heerlijk licht huis...

de provincie kan zeker veel betekenen in deze; zij sturen immers de gemeentes aan

Ok, zal eens kijken of ik daar iets mee kan :) Maar aan de andere kant we hebben het op papier staan.. (for what's worth)

Ja is een heerlijk appartement maar we groeien er uit dus willen nu groter gaan wonen.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 11:54

MarjanB schreef:
Indestal schreef:

Kunnen die druk zetten met dit soort dingen dan? Wat ik begrijp hebben ze bij de gemeente gewoon zitten slapen met aanvraag voor blauwe zone enz. Hierdoor loopt het nu allemaal uit.

Gisteren foto's laten maken en hoop dat er snel iemand voor komt die het wil kopen :)

[ [url=m/VYZjuL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ha gemaakte afspraken dienen ze na te komen..en wat dacht je van volksgezondheid?
Lekker met warme dagen,stank en vliegen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 11:56

Indestal schreef:
Ha gemaakte afspraken dienen ze na te komen..en wat dacht je van volksgezondheid?
Lekker met warme dagen,stank en vliegen.

Ja daar hebben we het al op gegooid en ook op brandveiligheid. Dit werd zelfs door de veiligheidsregio als groot risico bestempeld en de gemeente deed daar niks mee. Maar nu moet alles in februari weg zijn. Dus hoop dat dat nu ook zo is. In de tussentijd is de belofte dat er 2 keer per dag wordt schoongemaakt.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 12:48

De provincie stuurt de gemeente niet aan hoor. Die gaan over heel andere zaken.

Veiligheid is wel van belang, dus bij de veiligheidsregio zat je wel goed.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 12:49

Tink89 schreef:
De provincie stuurt de gemeente niet aan hoor. Die gaan over heel andere zaken.

Veiligheid is wel van belang, dus bij de veiligheidsregio zat je wel goed.

Haha ja dat dachten wij ook alleen de gemeente had daar geen boodschap aan.. Ook niet aan brieven vanuit de VVE over aansprakelijkheid.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 14:17

Ik hoop voor je dat belangstellende voor je huis er door heen kunnen kijken en direkt zien in de tekst op funda dat de zooi binnen 2 maanden voorgoed weg is.
Ik persoonlijk kijk voornamelijk plaatsjes op funda, rij er langs en ga dan nog eens goed teksten lezen, alvorens ik bel voor een afspraak.
Dus zorg ervoor dat het duidelijk en vlug zichtbaar is op funda, niet helemaal onderaan in iemieminie letters.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 14:27

bridgetF schreef:
Ik hoop voor je dat belangstellende voor je huis er door heen kunnen kijken en direkt zien in de tekst op funda dat de zooi binnen 2 maanden voorgoed weg is.
Ik persoonlijk kijk voornamelijk plaatsjes op funda, rij er langs en ga dan nog eens goed teksten lezen, alvorens ik bel voor een afspraak.
Dus zorg ervoor dat het duidelijk en vlug zichtbaar is op funda, niet helemaal onderaan in iemieminie letters.

Klopt :) de makelaar is ook op de hoogte en heeft ook alle correspondentie en die zal ook klaar liggen als mensen het huis komen bekijken. Gelukkig is het appartement niet heel makkelijk van buiten te herkennen en hebben wij ervoor gekozen om geen bord aan de gevel te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 14:29

Vliegen is niet het ergste maar die _-:( ratten.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 14:45

Morganlefay schreef:
Vliegen is niet het ergste maar die _-:( ratten.

Die zijn gelukkig nog niet gespot! Hoop dat dat ook zo blijft de komende maanden :)

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 15:06

De nationale ombudsman? Die kan wellicht aan wat touwtjes trekken.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 15:42

Indestal schreef:
De nationale ombudsman? Die kan wellicht aan wat touwtjes trekken.

Die hebben we ook al "gehad" Die heeft een klacht naar de gemeente gestuurd. Daar was even goede communicatie door en nu is t niet zo gezellig meer :') Moet zeggen dat ik ook niet zo heel aardig en makkelijk ben richting de mensen bij de gemeente. Ligt er zooi dan gaat er gelijk een foto heen en dan regelen ze het maar. Gisteren gebeld met de afvalophaaldienst over de toezeggingen van de gemeente om 2 keer per dag op te ruimen en dat gingen ze daar nogmaals intern doorgeven.

Ik heb gelukkig het nummer van onze wijkveger gekregen, als er een bezichtiging is mag ik hem smsen en dan zorgt hij dat het netjes en toonbaar is :o

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 18:41

Buurtregisseur.?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-16 18:45

Indestal schreef:
Buurtregisseur.?

Dat is bij ons de wijkmanager.. die vind mij niet lief meer 8-)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 19:09

MarjanB schreef:
Dat is bij ons de wijkmanager.. die vind mij niet lief meer 8-)

In dat geval zal hij je vast op en top willen helpen, des te eerder ben je letterlijk uit ZIJN buurt.