Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chanel1985 schreef:Toch raar dat alles veranderd, als er iets in mensen hun voordeel is, dan tellen fatsoenregels niet meer precies, als ik de tips hier lees.
Ts: hoe weet jij dat de andere al lang een andere heeft? Het was toch een gsm in reparatie? Dan is het toch de bedoeling dat die haar/ zijn eigen gsm terug krijgt. Met hopelijk alles er nog op, aangezien je alles op fabrieksinstellingen hebt gezet.
tootje71 schreef:Ik heb de ophaalservice gemist en ze zouden de volgende dag terug komen maar nooit iemand gezien , daarop het bedrijf gebeld , ze zouden het regelen , en toen kreeg ik ineens de goede telefoon . heb niets meer van het bedrijf gehoord . Ik wacht toch even af ik ben al die tijd heel eerlijk geweest het is hun fout en ze lossen dat zelf maar op .
tootje71 schreef:...geen centjes nog...dhl stond wel voor de deur om pakketje op te halen maar heb geweigerd , winkel weer gebeld was door omstandigheden nog niet gelukt..jaja...
tootje71 schreef:ECHT ik zit te koken hier ! Lees nou eens goed !! Weet ik veel of die andere telefoon in reparatie was dat is een vermoeden geen idee of dat zo is ( telefoon en toebehoren zaten allemaal keurig ingesloten en verpakt , alleen was het zegel verbroken) ! Tot nu toe heb ik mij suf gemaild , gebeld, geduld gehad , alternatieven aangeboden enz. Dat het bedrijf mij nu ineens wel de goede telefoon stuurt zonder het te melden kan ik ook helemaal niets aan doen , ze zouden het geld terug storten is dus niet gebeurd , die andere telefoon zou opgehaald worden is niet gebeurd en nergens heb ik geschreven die andere telefoon te willen houden !!! Menig schrijver hier beweerd dingen die totaal niet waar zijn , ik vroeg in eerste instantie om raad en nu wordt ik beschuldigd van niet eerlijk zijn ?!? pfff ik ben goud eerlijk alleen dat bedrijf niet ....

chanel1985 schreef:tootje71 schreef:Ik heb de ophaalservice gemist en ze zouden de volgende dag terug komen maar nooit iemand gezien , daarop het bedrijf gebeld , ze zouden het regelen , en toen kreeg ik ineens de goede telefoon . heb niets meer van het bedrijf gehoord . Ik wacht toch even af ik ben al die tijd heel eerlijk geweest het is hun fout en ze lossen dat zelf maar op .
Hier zeg je dat je de ophaalservice gemist hebt en ze de volgende dag gingen terug komen, maar eerder in het topic zeg je dat je het geweigerd hebt en ze de volgende dag gingen terugkomen.
Wat is het nu?
FennaK schreef:Je kan toch de mailwisseling uitprinten, telefoon met koerier/aangetekend opsturen? Dan maar op eigen kosten maar dan ben je er iig vanaf.. snap het problem niet zo.
zonnepaardje schreef:
Ik zou hem zelf niet terug sturen op eigen kosten, als het pakketje verloren geraakt dan heb jij de problemen....
.
femo schreef:Wat een heilige boontjes hier allemaal zeg!
Als ik alle moeite had die TS tot nu toe heeft gedaan om een fout van een bedrijf op te lossen, en ze komen nog niet over de streep steken ze het maar in hun holletje en hou ik die telefoon hoor.
ze kunnen toch bellen en emailen als ze die telefoon zo graag willen ophalen?
zij moeten wat van TS, he. Niet andersom.
spatter schreef:In principe zit TS dus nu nog steeds op haar geld te wachten en heeft ze 2 ongewilde telefoons bij haar thuis liggen!!!
Cayenne schreef:spatter schreef:In principe zit TS dus nu nog steeds op haar geld te wachten en heeft ze 2 ongewilde telefoons bij haar thuis liggen!!!
Even teruglezen. TS heeft zelf gezegd blij te zijn met de tweede verstuurde (en dus correcte telefoon).
Ze zit dus helemaal niet met 2 ongewilde telefoons en ook niet meer te wachten op het geld!
lifaya schreef:Ze heeft wel gelijk. Ts wou eigenlijk helemaal geen telefoon meer maar wou haar geld terug en dit was ook mondeling afgesproken. Dat ze er nu achteraf blij mee is is leuk en aardig maar het was nog steeds niet wat was afgesproken
safina schreef:FennaK schreef:Je kan toch de mailwisseling uitprinten, telefoon met koerier/aangetekend opsturen? Dan maar op eigen kosten maar dan ben je er iig vanaf.. snap het problem niet zo.
Ja, dat kan ook. Maar als TS niet voor die portokosten op wil draaien snap ik dat maar al te goed. Zij heeft deze situatie niet veroorzaakt. Dus waarom zou je dat betalen? Omdat je er dan vanaf bent? Het bedrijf heeft een probleem, zij niet hoor! Ze heeft vast nog wel een plankje in de kast om die telefoon zolang op te bewaren.
tootje71 schreef:ECHT ik zit te koken hier ! Lees nou eens goed !! Weet ik veel of die andere telefoon in reparatie was dat is een vermoeden geen idee of dat zo is ( telefoon en toebehoren zaten allemaal keurig ingesloten en verpakt , alleen was het zegel verbroken) ! Tot nu toe heb ik mij suf gemaild , gebeld, geduld gehad , alternatieven aangeboden enz. Dat het bedrijf mij nu ineens wel de goede telefoon stuurt zonder het te melden kan ik ook helemaal niets aan doen , ze zouden het geld terug storten is dus niet gebeurd , die andere telefoon zou opgehaald worden is niet gebeurd en nergens heb ik geschreven die andere telefoon te willen houden !!! Menig schrijver hier beweerd dingen die totaal niet waar zijn , ik vroeg in eerste instantie om raad en nu wordt ik beschuldigd van niet eerlijk zijn ?!? pfff ik ben goud eerlijk alleen dat bedrijf niet ....
ElineS schreef:Je hebt nu wel de juiste telefoon maar ik zou geld terug, beide telefoons terug en ergens anders een ander contract afsluiten. Ik zou al niet eens meer een contract bij hun wollen. Als je tijdens de periode van het contract problemen krijgt lijkt het me niet een bedrijf die dingen goed oplkst. Dus bellen, contraxt ontbinden, geld terug, telefoons terug. Andere provider nemen.
En idd, vind niet dat TS overkkt als iemand die alles wil houden en/of moeilijk doet. Vind het een duidelijk verhaal
)