tiwi1969 schreef:Leuk topic, ik heb in de loop van de jaren veel rommel verzameld. Woon nu 10 jaar in dit huis en de hele zolder ligt vol met overtollig spul.
Mijn voornemen is om daar iedere week een kofferbak vol van weg te brengen.
Vandaar alle oude slaapzakken, dekens en dekbedden naar de Leger des Heils container gebracht.
Er liggen ook veel paardenspullen, daarvan zijn de dekens van onze overleden pony al verkocht en andere spullen die we niet meer zullen gebruiken zijn aan een goed doel gegeven. Maar veel spul kan ook niet weg, reserve dekens van mijn paard, eczeem en vliegendekens voor de zomer. En het zadel van onze pony is nog niet verkocht en mag ook niet voor een fooi weg.
Kleding is ook zo'n dingetje immers zijn oude truien en broeken nog prima bij de paarden, daar wordt veel vies en dus ook veel in de was. Met paarden gebruik en heb je meer kleding nodig dan met een schone hobby.
Hoe doen jullie dat met paarden spullen en kleding?
Ik heb een aparte 'collectie' paardenkleding. Ligt ook niet in mijn normale kast.
Hier zitten dan 5 paardrijbroeken bij, 3 normale broeken, 4 vesten en wat shirtjes, hemdjes, sokken ed.
Verder ook een aparte jas voor bij de paarden. Dus bij mij is alles gescheiden en dat tel ik ook niet mee bij mijn normale kleding.
Kan ook echt geen normale kleding aan doen naar mijn paard dan stinkt het 5 uur in de wind, ook na het wassen.

Ik doe vaak allemaal projectjes en dan verantwoord ik het voor mezelf dat ik niet zeker weet of ik het product dat ik nodig heb nog in huis heb (dat weet ik wel, stiekem) en dat ik best een nieuwe, mooie en glanzende mee mag nemen. Ik heb het ongelofelijk vaak met nietmachines, linialen en scharen oid bijvoorbeeld. 
Dump het maar bij ... die kan het vast wel gebruiken.
Erg "handig" 
Als ik ergens het woord ezels lees ben ik weg
En ik ga kleiner wonen, dus heb (met tranen) besloten mijn lieve ezel verzameling aan de speelgoedbank te doneren.