Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mandybrandt schreef:De zaken die ik noemde staan er toch in voornaam, huisnr's en voorgaande job, het is dan makkelijk om in klein dorp als achterveld te achterhalen om wie het gaat.. Lijkt mij niet prettig als ze straks uit haar psychose komt en dit staat op het internet. Ik vind zeker dat de ts er netjes mee om Gaat naar de buurvrouw toe maar dit is het internet en ik vind dat je daar voorzichtig mee moet zijn..
Ongemerkt geef je namelijk veel meer info prijs dan je denkt. En wie internet heeft en wat info combineert weet snel heel veel meer. ElineS schreef:Maar stuur dat dan via pb, als je echt zo bezorgd bent daarom, zodat TS misschien met een mod zou kunnen overleggen. Want ik had er eerder niet over nagedacht, maar nu wel, en als ik het nu zou willen weten hebben jullie twee het zojuist makkelijker gemaakt... Ook niet handig.
Bellatrix schreef:Jammer dit weer.
Ik zeg wel niets meer...serieuze mensen wil ik een PB sturen bij een update. Verder wil ik het hierbij laten.
Kinke schreef:ach kom…als je zo betrokken bent bij de privacy van die buurvrouw dan had je TS een pb gestuurd ipv even te melden in het openbaar dat ze gemakkelijk traceerbaar zou zijn.

Bellatrix schreef:Jammer dit weer.
Ik zeg wel niets meer...serieuze mensen wil ik een PB sturen bij een update. Verder wil ik het hierbij laten.
TS: gewoon blijven updaten, niets van aantrekken ik volg vanonder mijn steen alle verhalen hier
rainbow8 schreef:Stille meeleesster komt onder meeleessteen vandaan..
Wat een muggezifterij weer.. Half bokt kent Marlies en daarbuiten ook half Nederland.. Ze wilde het gewoon even van zich afschrijven.. En als we zo gaan beginnen lust ik er nog wel een paar.. Als ik iets typ hier kan je ook zo uitvinden over wie of wat het gaat, als je maar ver genoeg ergens in duikt..
Veulen84 schreef:Beetje onzin dit ook. Je kunt echt niet zo achterhalen waar ts en de buurvrouw wonen. Bovendien worden er geen namen genoemd. De mensen in buurvrouw haar buurt zullen heus al lang weten dat het mis is incl waarschijnlijk 80% van het dorp.
Anoniem schreef:Dan zou TS helemaal niets over haar buurvrouw (of wie dan ook in haar leven!?) kunnen zeggen op Bokt.
Heel veel mensen zijn Marlies al tegengekomen in het wild en/of weten waar zij woont. Als iemand het dan echt wil, is alles te achterhalen.
De naam en het huisnummer vermelden vind ik dan idd weer niet nodig, buurvrouw zou genoeg zijn.
Beretto schreef:Tja ik denk dat t probleem in beginsel niet bij ts ligt,als de hulpverlening gewoon zou doen wat nodig is had ts niet eens een topic hoeven openen over de buurvrouw
Wesco schreef:Beretto schreef:Tja ik denk dat t probleem in beginsel niet bij ts ligt,als de hulpverlening gewoon zou doen wat nodig is had ts niet eens een topic hoeven openen over de buurvrouw
Als we toch aan het muggenziften zijn. De hulpverlening doet juist wat ze moeten doen vanuit de regering. Mensen zo min mogelijk opnemen want dat is het nieuwe beleid van uit de regering. Niets meegekregen over de bedden afbouw bij de GGZ?