Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SusanH schreef:verootjoo: krijgt je zwager ook slachtofferhulp? Hoop dat het lukt voor hem om het een plekje te geven.
ga ik wel met je lopen 
.
en ik denk dan toch ook fijner voor het kind, die allemaal in de fase van 'zelluf doen' terecht komen. Beter dan met strijd in de wagen
verootjoo schreef:Nou, ik heb wel eens geprobeerd een driftige peuter in de buggy te douwen die 'zelluf lopuh, zelluf doen' aan het blèren is, dat was geen succes. Dan is zo'n tuigje/touwtje echt ideaal, kind loopt zelf en in die ene onbewaakte seconde heb je het gewoon bij je en kan het niet de weg op stieren. Het is ook niet dat het touw continu strak staat ofzo he, kind kan lopen waar het wil, gewoon een extra zekerheid voor jezelfen ik denk dan toch ook fijner voor het kind, die allemaal in de fase van 'zelluf doen' terecht komen. Beter dan met strijd in de wagen
). Ze loopt meestal gewoon lief mee hoor trouwens, maar soms heeft ze zo'n bui...
je moet hier stapvoets rijden. Maar op zaterdag als er voetbal is (we wonen bijna aan de voetbalvelden) en haast met parkeren is het raak, dan wordt er door de wijk gescheurd en zetten ze auto's kriskras door elkaar. Gelukkig is het doordeweeks wel lekker rustig hier en is er slechts een enkeling die te hard rijdt. Maar ja net die enkeling zal maar een spelend kind voor de auto krijgen. Want het zicht is hier niet overal optimaal doordat niks recht is, er bomen staan, geparkeerde auto's waar je minder zicht door hebt. We hebben wel eens aan de gemeente gevraagd of we niet een paaltje in de straat mogen zodat het geen doorgaande route meer is. Dat zou al zoveel schelen. Maar dat was helaas geen optie. 

Als ik zo'n bui projecteer op een plek waar dreumes in de problemen kan komen door ineens weg te rennen... en wil hem wel zelf laten lopen, dan toch maar zo'n lüllig lijntje er aan.