Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bokker13579

Re: Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 09:43

Eigenlijk werd ik gedumpt omdat ik volgens hem niet goed genoeg was, prima weinig moeite mee omdat hij mij teveel pushte maar ik te onzeker was. Uiteindelijk had hij een nieuwe vriendin die mij zonder reden begon uit te schelden voor 'k*****' prutsmuts uiteindelijk ging zij keihard vreemd en nu nog loopt hij bij mij te slijmen hoe leuk ik eigenlijk ben, begon mij ook weer te appen en ging uit volle trots zijn vrienden vertellen dat hij mij heus wel terug zou krijgen. Helaas voor hem komt die droom niet uit en staat hij al 1,5 jaar geblokkeerd op whatsapp en zijn facebook vriendenverzoek staat nogsteeds open na meerdere maken versturen! 8)7

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 09:47

Minke_ schreef:
:oo prachtig..

Een paar jaar geleden kwam ik iemand tegen op een datingssite. Beetje heen en weer ge-appt. Na een tijdje vertelde hij over zijn ex. Hij had haar gedumpt omdat ze een auto ongeluk had gehad en verlamd was geraakt. Doordat ze verlamd was geraakt kon hij geen seks meer met haar hebben en had hij haar gedumpt. De manier waarop hij over haar praatte maakte mij zo kwaad. Ik heb hem toen geblokkeerd en vergeten. Een jaar geleden kwam ik hem weer tegen maar hij herkende mij niet. Was een vies kereltje hoe hij dingen zei en weer liep te zeiken over z'n ex.
Ik heb toen netjes het gesprek afgekapt maar wel zijn nummer gehouden. (Hij had inmiddels ook een nieuw nummer.) Een paar weken nadat ik het gesprek afgekapt had heb ik een marktplaats advertentie opgezet: 'Rolstoel in zeer goede staat gratis af te halen.' Met in de tekst dat er alleen gebeld kon worden en mails niet beantwoord werden.

Ik heb ontzettend veel mails gehad dat het nummer niet klopte en zelfs ook van hem of ik het nummer alsjeblieft wilde veranderen omdat hij helemaal plat gebeld werd. Missie geslaagd. :D

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 09:54

Captain schreef:
Minke_ schreef:
:oo prachtig..

Een paar jaar geleden kwam ik iemand tegen op een datingssite. Beetje heen en weer ge-appt. Na een tijdje vertelde hij over zijn ex. Hij had haar gedumpt omdat ze een auto ongeluk had gehad en verlamd was geraakt. Doordat ze verlamd was geraakt kon hij geen seks meer met haar hebben en had hij haar gedumpt. De manier waarop hij over haar praatte maakte mij zo kwaad. Ik heb hem toen geblokkeerd en vergeten. Een jaar geleden kwam ik hem weer tegen maar hij herkende mij niet. Was een vies kereltje hoe hij dingen zei en weer liep te zeiken over z'n ex.
Ik heb toen netjes het gesprek afgekapt maar wel zijn nummer gehouden. (Hij had inmiddels ook een nieuw nummer.) Een paar weken nadat ik het gesprek afgekapt had heb ik een marktplaats advertentie opgezet: 'Rolstoel in zeer goede staat gratis af te halen.' Met in de tekst dat er alleen gebeld kon worden en mails niet beantwoord werden.

Ik heb ontzettend veel mails gehad dat het nummer niet klopte en zelfs ook van hem of ik het nummer alsjeblieft wilde veranderen omdat hij helemaal plat gebeld werd. Missie geslaagd. :D

Vind dit een beetje te ver gaan om eerlijk te zijn. Mensen zijn op zoek naar een rolstoel en denken een mooie advertentie gevonden te hebben en dan blijkt het hele verhaal niet te kloppen. Net als dat je het nummer van iemand zomaar op internet zet.
Maakt je wat mij betreft geen haar beter.

Ik heb een hele erge hekel aan mijn ex om wat hij heeft gedaan maar zoiets zou ik nooit doen. Houd liever de eer aan mezelf.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 09:56

Mijn ex is mijn ex omdat hij mij 2,5 jaar ongelofelijk voorgelogen heeft, zwaar gemanipuleerd heeft en geestelijk mishandeld heeft. Zo erg dat ik op een gegeven moment bijna geen uitweg meer zag en er serieus overna dacht om mijzelf van kant te maken. Uiteindelijk toch de kracht gevonden om er een punt achter te zetten, wat ook niet zonder slag of stoot ging. Kwam er uiteindelijk achter dat hij met 3 meiden tegelijk een relatie had en nog heel wat scharrels had.

En nu ben ik een jaar verder bijna en gelukkiger dan ooit!

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 10:18

Captain schreef:
Silkaay schreef:
Nou, ik kan wel een heel boek schrijven over m'n ex, alleen al vandaag heeft hij nogmaals bewezen wat voor zak hij is;

Spoiler:
Excuseer het Vlaams :')

[ [url=m/Nch2so.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ejGVW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dyd2w6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KE068G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je hem terug wilt pakken: maak een marktplaatsadvertentie aan 'gratis nederlandse cursus af te halen' en dan er bij in de beschrijving zetten 'ik heb er zelf het verstand niet voor dus voor de mensen die niet zo hopeloos zijn als ik, gratis af te halen. Gelieve alleen bellen, mails beantwoord ik niet.' En dan zijn nummer erbij. Succes gegarandeerd!

Aan iedereen die het heeft over het taalgebruik in deze screenshots: het is Verkavelingsvlaams. Vlamingen praten zo en chatten e.d. doen ze ook vaak zo. Misschien valt het jullie op dat Silkaay op dezelfde manier praat in deze appjes; de beledigingen over zijn taalgebruik slaan dus ook op haar.

Vicky_Belle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 10:28

Silkaay schreef:
Vicky_Belle schreef:
silkaay die gast heeft precies hele grote problemen !! Hoe oud is hij, 8?
Jij hebt alvast WEL volwassen gereageerd ...

Hij is *houdt adem in* 25 := (nouja, paspoort zegt 28, hij is geadopteerd, dus maakt er maar het zijne van)

Nou ben ik blij dat ik niet de enige ben die denkt dat meneer mentale problemen heeft, dit is nog niets vergeleken met wat hij al allemaal gezegd en gedaan heeft naar mij toe. Altijd leugens en andere dingen, zo erg dat ik zelfs vrienden ben verloren door hem, hij heeft de politie op een van mijn beste vrienden afgestuurd en mij erin vermeld...

En ja, het belgisch dialectje is leuk, ookal lijkt het op niets, maar zelfs dat kan hij niet schrijven _O-

#roastyourex :')

oh wow wat een klein kind.
Ik had je anders de raad gegeven het aan zijn mama te zeggen :P

Mocht mijn zoon dit naar een meisje sturen dan komt hij een jaar niet meer buiten, en ik zou onder een steen kruipen van schaamte...

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 10:34

Omdat hij veel te betweterig is, ik ben het al wat dus botst :Y)
Hij bemoeit zich met dingen waar hij zich niet me hoeft te bemoeien op grond van te weinig informatie.
Hij zegt wat ik moet doen, terwijl ik dat zelf bepaal.

Heerlijk om even te klagen! _O-

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 10:41

ik wilde het uitmaken, maar dacht dat het nog wel goed zou komen. uiteindelijk heeft hij het uitgemaakt.
Spoiler:
omdat:
- hij vond dat hij mij meer als normale vriendin zag dan zijn vriendin
- hij vond dat het niet wederzijds was

mijn rede:
- toen ik hem net leerde kennen kon ik leuk met hem appen en lachen en toen ik met hem had las hij mijn berichtjes wel, maar hij reageerde niet. Hij had geen tijd zei hij.. Terwijl hij wel foto's en berichtjes in een groepsgesprek kon plaatsen.
- hij vond dat hij altijd gelijk had. (best irritant)
- hij viel in de auto continu in slaap, bij ons in de auto, maar ook toen ik bij zijn ouders in de auto zat
- hij wilde elke keer verder, maar door wat ik meegemaakt heb kan ik dat niet. ( de angst komt elke keer weer terug en beelden enzo) en in mijn ogen was dat zijn rede om het uit te maken.. aangezien hij zo graag verder wilde..
- toen het net nog geen week uit was ging hij voor mijn neus met n goede vriendin van me in z'n armen liggen.
- hij maakte het uit over de telefoon..

maar.. hij was wel super lief voor me en zo ;)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:06

musiqolog schreef:
Captain schreef:

Als je hem terug wilt pakken: maak een marktplaatsadvertentie aan 'gratis nederlandse cursus af te halen' en dan er bij in de beschrijving zetten 'ik heb er zelf het verstand niet voor dus voor de mensen die niet zo hopeloos zijn als ik, gratis af te halen. Gelieve alleen bellen, mails beantwoord ik niet.' En dan zijn nummer erbij. Succes gegarandeerd!

Aan iedereen die het heeft over het taalgebruik in deze screenshots: het is Verkavelingsvlaams. Vlamingen praten zo en chatten e.d. doen ze ook vaak zo. Misschien valt het jullie op dat Silkaay op dezelfde manier praat in deze appjes; de beledigingen over zijn taalgebruik slaan dus ook op haar.

ik kan je als rasechte Vlaming vertellen dat dit geen normaal chattaalgebruik is voor de gemiddelde Vlaming (maar dat vind ik inderdaad ook van haar taalgebruik.) Voor pubers van 12-13 is dat hier 'cool' taalgebruik.

Maar de inhoud.. bah gewoon...

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:55

Ik ben dus echt al 9 pagina's van mijn stoel aan het vallen.....wtf..... 8)7 ..... waar hebben jullie deze losers gevonden? De gemeentelijke stortplaats? De afvalbakken van een of ander freaky genetisch laboratorium?

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 13:03

Cowboy55 schreef:
Ik ben dus echt al 9 pagina's van mijn stoel aan het vallen.....wtf..... 8)7 ..... waar hebben jullie deze losers gevonden? De gemeentelijke stortplaats? De afvalbakken van een of ander freaky genetisch laboratorium?

_/-\o_

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 13:05

Cowboy55 schreef:

haha echt he xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 13:23

Cowboy55 schreef:

Farmdate :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 13:25

Mijn ex is mijn ex omdat:

- Hij vreselijk jaloers was
- Ik in de weekenden eigenlijk niks met vriendinnen kon doen want de weekenden waren van ons.
- Hij vertrouwde me niet en is zelfs een keer naar stal gereden om te controleren of mijn auto daar wel stond (ja echt! Hij had dat mijn zusje gezegd maar het moest absoluut geheim blijven. Tsja, zusjes. :') )
- Wilde uiteindelijk bijna geen leuke dingen meer doen
- Ik kon vreselijk slecht met zijn familie/vrienden
- Kon amper meer alleen naar het paard want hij wilde mee, als we er dan waren moest ik vaak wel opschieten want hij verveelde zicht of had het koud of had het warm of weet ik veel wat.
- Om over bepaalde prestaties maar niet te spreken.... :')
En nog wel het e.e.a., het gevoel was ook weg. Ik heb het net voor Kerst uigemaakt en er zat sinds maanden (de zomer) eigenlijk al weinig tot niks meer voor hem maar dan ging het wel weer aardig en twijfelde ik weer want had ooit vond ik hem wel leuk (en heb ik van hem gehouden??).

Uiteindelijk geuit dat ik twijfels had, alles wat ik zei werd tegen gesproken. Twee weken later kreeg ik gelijk en toen ik het uiteindelijk uitmaakte, haalde hij mij door het slijk dat ik alles zo slecht had gedaan en dat ik hier nog wel spijt van ging krijgen, want hij was zo goed geweest voor me. En ging toen huilen.. Natuurlijk ben ik ook niet perfect, maar ik heb hem geen moment gemist. :o :D Was juist ontzettend opgelucht en voelde me weer vrij en blij en kon eindelijk weer mijn eigen leven gaan leven.
Mijn zusje vroeg al "Krijg ik nu mijn zus weer terug?" en een goede vriendin zei precies hetzelfde. Alle leuke en spontane dingen die we namelijk altijd deden (ik met zusje of vrienden) waren bijna allemaal weg tijdens die relatie.

Een dag later stond hij bij MIJN vrienden op de stoep om te vertellen dat het uit was, maar dat hij het sinds de zomer al zelf uit had willen maken. Yeah right.. :')
En een paar dagen later kreeg ik nog een appje dat hij nog zoveel van me hield. :evaw: Geen reactie op gegeven, bye bye! :evaw:

Nu heb ik een hele lieve vriend die mij gewoon lekker mijn gang laat gaan met vriendinnen etc. en mij respecteert voor hoe en wie ik ben, en ook nog eens met lieve ouders, broertje en zusje. :D

Cowboy55 schreef:

Tinder :=

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 13:39

Silkaay schreef:
Nou, ik kan wel een heel boek schrijven over m'n ex, alleen al vandaag heeft hij nogmaals bewezen wat voor zak hij is;

Spoiler:

Zo, sorry maar hoe oud is die vent? Wat een enorm onvolwassen zielig stuk vreten zeg. Gatverdamme.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 13:40

Ik heb een ex gedumpt omdat hij gestoord was.

Gelukkig maar heel kort mee gehad.

Na een week kwam ik erachter dat hij zwaar aan de drugs zat en hierdoor werd hij geweldadig en aggresief.

Ik mocht geen contact meer hebben met anderen. Ik moest alles verantwoorden. Ik kreeg zelfs een berichtje van zijn ex dat hij haar vader van de trap geduwd heeft en waarschuwde me voor hem ivm een strafblad.. Hier wist ik dus niets vanaf.

Hij woonde in Utrecht en ik in Enschede, maar ik moest me constant blijven melden.

Ik werd echt bang voor hem en (ik geef toe dat het niet netjes was) maakte het uit toen hij in Utrecht was. Hij bedreigde me direct en vertelde me dat mijn leven niet meer lang zou duren.

Ik ben naar de politie gegaan en hij kreeg ivm zijn verleden een Enschede verbod. Als hij in Enschede zou komen, zou hij direct opgepakt worden. Helaas bleef hij me berichten sturen, dus heb ik een nieuw nummer genomen, een nieuw email adres, sloten had ik al direct vervangen. ( dit laatste omdat hij me altijd al kon vertellen hoe hij heel snel in kon breken.. En nog ging er geen lampje branden.. *zucht*)

Sindsdien is het rustig en heb ik niets meer van hem gehoord

Davina1402

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 13:40

Hey deze is leuk... hij is godzijdank al 8 jaar mijn ex en niet meer in mijn leven...

- hij ging vreemd met een griet van de kazerne... voor mij nooit meer een relatie met iemand die meer op zijn werk is dan thuis.... :-)

-hij verslaaf was aan zijn pc spelletjes en verder nooit ergens zin in had

-stiekem vieze films keek... en daar verslaafd aan was... HOE ZIEK

Toen ik erachter kwam dat ie vreemd ging, heb ik hem standapede... de deur uit gezet.

Wel een leuk detail is dat hij twee maanden later nog eens iets op kwam halen en zat te janken als een klein kind... ja hij miste mij... en nee zij was niet zo leuk

ik heb hem getroost met de woorden... " het komt allemaal wel goed... je moet gewoon nog even aan haar wennen... je bent toch zo verliefd op haar"... My bittersweet revenge.. hahaha...

Mijn liefdeverdriet heeft geloof ik een week geduurd.. haha dat zegt al alles....

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 13:42

Cowboy55 schreef:

Dat gevoel ken ik inderdaad :+ Ik dacht dat ik het slecht had getroffen, maar sommige hier .. wauw.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 13:50

Cowboy55 schreef:

_O- :))

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 13:55

sommige stukjes denk ik wow hahah

Hier bewust al 3 jaar single :) vind nu wel heerlijk. De redenen dat ik mijn ex er uit geschopt heb letterlijk:

- was een luie hond, na werk slapen en zag hem alleen maar snurken terwijl we samen woonde en een kind hadden

- ons kind in bad doen ging al met een zucht, heb het dus altijd zelf maar gedaan

- deed niks in huis wat wel besproken was, ieder zijn of haar deel

- was een echte mama's kind. Mama riep, hij deed. Mama zei spring, hij sprong zo hoog hij kon

- Vond zichzelf en geld belangrijker als ons kind (wilde bv sportauto als eis van mijn erfenis hebben, terwijl ik gezinsauto wilde en er dus ook kwam)

kortom, waardeloos iemand. Poos geprobeerd vanwege een kind ook in de relatie, maar na 3 jaar ben ik nog steeds gelukkiger zonder hem, als de periode met hem.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 14:34

Captain schreef:
Silkaay schreef:

Spoiler:

Dit vind ik te ver gaan persoonlijk, daarbij veranderd hij toch elke maand van nummer :')

Nogmaals over het taalgebruik, ik ben West-Vlaams (hij ook) dus nee zo doorsnee vlaams zijn we niet _O- Zonder gekheid, dit is hoe ik 99% stuur naar mensen en omgekeerd, alhoewel er ook gradaties bestaan daarin :)

Vikcy_Belle
Was ik ook van plan eigenlijk, heb goed contact met zijn ouders, gewoon eens weten wat ze van dit gedrag vinden :=

Courses
25 :)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 14:53

Silkaay schreef:
Nogmaals over het taalgebruik, ik ben West-Vlaams (hij ook) dus nee zo doorsnee vlaams zijn we niet _O- Zonder gekheid, dit is hoe ik 99% stuur naar mensen en omgekeerd, alhoewel er ook gradaties bestaan daarin :)

Oké, even off topic: ik had het idd als West-Vlaams herkend en ik weet dat West-Vlamingen in de rest van Vlaanderen ondertiteld moeten worden. :) Maar ik vind het bijzonder vervelend als mensen dialect, op zichzelf een eerbiedwaardig fenomeen, voor "slecht Nederlands" aanzien. Je kunt in elke taal lelijke dingen schrijven...

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 14:58

musiqolog schreef:
Je kunt in elke taal lelijke dingen schrijven...

Tuurlijk! Maar ik heb liever dat iemand me in het frans de huid vol scheldt dan in het duits. :+

Overigens: als ik zie wat die knul geschreven heeft valt het mij eerder op dat er geen uit-knop op zit. Gaat maar door en gaat maar door.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 15:02

Palmera schreef:
musiqolog schreef:
Je kunt in elke taal lelijke dingen schrijven...

Tuurlijk! Maar ik heb liever dat iemand me in het frans de huid vol scheldt dan in het duits. :+

Overigens: als ik zie wat die knul geschreven heeft valt het mij eerder op dat er geen uit-knop op zit. Gaat maar door en gaat maar door.

Weet je wat nog erger is.. Hij zegt mij 'je moet me niet meer sturen', dat doe ik ook niet en toch bleef hij mij sturen als eerste en wat hij dan stuurt :roll:

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 15:05

Oh en eigenlijk klopt het niet helemaal, hij dumpte mij (ik zat toen net in mijn examens) omdat ik 'een bitch was geworden' nou eh :+