Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Minke_ schreef:prachtig..
Captain schreef:Minke_ schreef:prachtig..
Een paar jaar geleden kwam ik iemand tegen op een datingssite. Beetje heen en weer ge-appt. Na een tijdje vertelde hij over zijn ex. Hij had haar gedumpt omdat ze een auto ongeluk had gehad en verlamd was geraakt. Doordat ze verlamd was geraakt kon hij geen seks meer met haar hebben en had hij haar gedumpt. De manier waarop hij over haar praatte maakte mij zo kwaad. Ik heb hem toen geblokkeerd en vergeten. Een jaar geleden kwam ik hem weer tegen maar hij herkende mij niet. Was een vies kereltje hoe hij dingen zei en weer liep te zeiken over z'n ex.
Ik heb toen netjes het gesprek afgekapt maar wel zijn nummer gehouden. (Hij had inmiddels ook een nieuw nummer.) Een paar weken nadat ik het gesprek afgekapt had heb ik een marktplaats advertentie opgezet: 'Rolstoel in zeer goede staat gratis af te halen.' Met in de tekst dat er alleen gebeld kon worden en mails niet beantwoord werden.
Ik heb ontzettend veel mails gehad dat het nummer niet klopte en zelfs ook van hem of ik het nummer alsjeblieft wilde veranderen omdat hij helemaal plat gebeld werd. Missie geslaagd.
Captain schreef:Silkaay schreef:Nou, ik kan wel een heel boek schrijven over m'n ex, alleen al vandaag heeft hij nogmaals bewezen wat voor zak hij is;Spoiler:
Excuseer het Vlaams![]()
[ [url=m/Nch2so.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ejGVW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dyd2w6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KE068G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als je hem terug wilt pakken: maak een marktplaatsadvertentie aan 'gratis nederlandse cursus af te halen' en dan er bij in de beschrijving zetten 'ik heb er zelf het verstand niet voor dus voor de mensen die niet zo hopeloos zijn als ik, gratis af te halen. Gelieve alleen bellen, mails beantwoord ik niet.' En dan zijn nummer erbij. Succes gegarandeerd!
Silkaay schreef:Vicky_Belle schreef:silkaay die gast heeft precies hele grote problemen !! Hoe oud is hij, 8?
Jij hebt alvast WEL volwassen gereageerd ...
Hij is *houdt adem in* 25(nouja, paspoort zegt 28, hij is geadopteerd, dus maakt er maar het zijne van)
Nou ben ik blij dat ik niet de enige ben die denkt dat meneer mentale problemen heeft, dit is nog niets vergeleken met wat hij al allemaal gezegd en gedaan heeft naar mij toe. Altijd leugens en andere dingen, zo erg dat ik zelfs vrienden ben verloren door hem, hij heeft de politie op een van mijn beste vrienden afgestuurd en mij erin vermeld...
En ja, het belgisch dialectje is leuk, ookal lijkt het op niets, maar zelfs dat kan hij niet schrijven
#roastyourex
musiqolog schreef:Captain schreef:
Als je hem terug wilt pakken: maak een marktplaatsadvertentie aan 'gratis nederlandse cursus af te halen' en dan er bij in de beschrijving zetten 'ik heb er zelf het verstand niet voor dus voor de mensen die niet zo hopeloos zijn als ik, gratis af te halen. Gelieve alleen bellen, mails beantwoord ik niet.' En dan zijn nummer erbij. Succes gegarandeerd!
Aan iedereen die het heeft over het taalgebruik in deze screenshots: het is Verkavelingsvlaams. Vlamingen praten zo en chatten e.d. doen ze ook vaak zo. Misschien valt het jullie op dat Silkaay op dezelfde manier praat in deze appjes; de beledigingen over zijn taalgebruik slaan dus ook op haar.
..... waar hebben jullie deze losers gevonden? De gemeentelijke stortplaats? De afvalbakken van een of ander freaky genetisch laboratorium?
)
Was juist ontzettend opgelucht en voelde me weer vrij en blij en kon eindelijk weer mijn eigen leven gaan leven.
Geen reactie op gegeven, bye bye!

Cowboy55 schreef:Ik ben dus echt al 9 pagina's van mijn stoel aan het vallen.....wtf.......... waar hebben jullie deze losers gevonden? De gemeentelijke stortplaats? De afvalbakken van een of ander freaky genetisch laboratorium?
Silkaay schreef:Nou, ik kan wel een heel boek schrijven over m'n ex, alleen al vandaag heeft hij nogmaals bewezen wat voor zak hij is;Spoiler:
Excuseer het Vlaams![]()

Cowboy55 schreef:Ik ben dus echt al 9 pagina's van mijn stoel aan het vallen.....wtf.......... waar hebben jullie deze losers gevonden? De gemeentelijke stortplaats? De afvalbakken van een of ander freaky genetisch laboratorium?
Ik dacht dat ik het slecht had getroffen, maar sommige hier .. wauw.
vind nu wel heerlijk. De redenen dat ik mijn ex er uit geschopt heb letterlijk:
Captain schreef:Silkaay schreef:Nou, ik kan wel een heel boek schrijven over m'n ex, alleen al vandaag heeft hij nogmaals bewezen wat voor zak hij is;Spoiler:
Excuseer het Vlaams![]()

Zonder gekheid, dit is hoe ik 99% stuur naar mensen en omgekeerd, alhoewel er ook gradaties bestaan daarin

Silkaay schreef:Nogmaals over het taalgebruik, ik ben West-Vlaams (hij ook) dus nee zo doorsnee vlaams zijn we nietZonder gekheid, dit is hoe ik 99% stuur naar mensen en omgekeerd, alhoewel er ook gradaties bestaan daarin
Maar ik vind het bijzonder vervelend als mensen dialect, op zichzelf een eerbiedwaardig fenomeen, voor "slecht Nederlands" aanzien. Je kunt in elke taal lelijke dingen schrijven... 
Palmera schreef:musiqolog schreef:Je kunt in elke taal lelijke dingen schrijven...
Tuurlijk! Maar ik heb liever dat iemand me in het frans de huid vol scheldt dan in het duits.
Overigens: als ik zie wat die knul geschreven heeft valt het mij eerder op dat er geen uit-knop op zit. Gaat maar door en gaat maar door.