Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Nancy schreef:Er zijn nu vooral veel achtbanen van gevoelens.. De ene keer gaat het, de andere keer niet..
Ik voel nu al de pijn, ik ben er echt kapot van
Ik had zo gehoopt dat t goed zou komen.. Zo gehoopt..
Ik denk niet dat ik mijn eigen ruiten heb ingegooid door gister daar naar toe te gaan en dat gesprek aan te gaan, maar dit moment voelt dat wel zo.
_Nancy schreef:Hij heeft ook alle sloten vervangen, dat lijkt mij dat dat niet mag toch?
Aangezien het nog steeds mijn huis is.
Sunrise_ schreef:Heel veel sterkte TS. Ik snap ook dat veel mensen zeggen, "waarom heb je hem niet wat meer tijd gegeven?". Ik krijg er echter het gevoel bij dat het in dit geval niet veel had uitgemaakt, volgens mij was vriend al een poosje emotioneel "uitgecheckt" en had het niet uitgemaakt als TS hem langer de tijd had gegeven, dan had het alleen langer geduurd. Het lijkt nu of TS alleen verantwoordelijk wordt gehouden voor de breuk, voor het niet genoeg tijd geven, voor het te gehaast willen, alsof het anders had kunnen lopen als zij anders met de situatie om was gegaan. Maar imo heeft vriend net zo'n groot aandeel in de relatie en breuk hoor.
Succes TS en hopelijk wordt alles goed geregeld. Hopelijk kun je bij vrienden en familie terecht!
Soms is afstand goed, maar ook ik denk dat dat in deze situatie niets had geholpen, zeker nu hij zo kinderachtig op de breuk reageert._Nancy schreef:Hij is bang dat ik alles ga afpakken, omdat ik heb gezegd dat ik niet met niks weg ga..
Wat ook logisch is, want de helft is van mij.. Dat staat op papier.
Ik ben dan weer bang dat hij het huis leeg zou halen..drama..