Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fish_n_Chips schreef:Roze kauwgom op de straat. Ik vind witte op een of andere manier een stuk minder goor.
En buschauffeurs die wegrijden voordat je zit. Ik snap wel dat ze hier niet altijd rekening mee kunnen houden, maar laatst liep ik met mijn wandelstok de bus in. Dan zou je toch verwachten dat ze even wachten tot je zit..
maakt niet uit wat ze doen, ik heb een hekel aan ze. Behalve mijn neefje, die is wel lief

mensen die knarsetanden in hun slaap of een raar geluid uit hun keel maken. word ik heel chagrijnig van
Jeika schreef:wat ik niet tegen kan?
de lip van iemand die op een blaasinstrument speelt
of mensen die het niet vies vinden als hun hond in hun gezicht likt. gatverdamme![]()
en van die kinderen die icetea als drinken mee hebben naar school, donuts als lunch en een stuk cake als tussendoortje![]()
en dan de laatstemensen die knarsetanden in hun slaap of een raar geluid uit hun keel maken. word ik heel chagrijnig van
Ik kan er écht niet tegen als mensen die verkouden zijn dan hun neus "ophalen" en dus hun snot weer naar boven snuiven. en dat je dan dat vieze, pruttelende, snorkende geluid hoort. walgelijk! iewl, bleh, gadverdamme
gerpiegorp schreef:Ik kan er echt niet tegen als ik vlees eet en dan op zo'n hard stukje bij wat daar niet hoortik verlies dan spontaan mijn eetlust, gatverdamme
MiReRe schreef:Restant soep weggooien door de wc.
Of als iemand anders een restant soep weggooit in de wc.
Of alleen al het geluid van soep die weggegooid wordt in de wc.
![]()
its_daantjee schreef:gerpiegorp schreef:Ik kan er echt niet tegen als ik vlees eet en dan op zo'n hard stukje bij wat daar niet hoortik verlies dan spontaan mijn eetlust, gatverdamme
precies deze. en mn ouders maar roepen dat ik zeur en dat er nog nooit iemand is geweest die ditzwlfde probleem had. nou thank god jij bent een lotgenoot![]()
ik heb dan ook geen trek meer en weiger nog verder te eten!
Floortz schreef:Windgongen in de nacht. Dan krijg ik moordneigingen.
Koper schreef:Waar ik verder bepaald vinnig van word zijn mensen die "ik wordt" schrijven. Daar is gewoon geen enkel excuus voor te verzinnen. En mensen die een hekel hebben aan katten. Hoe kun je nou een hekel aan katten hebben.
Emmaa_ schreef:Fish_n_Chips schreef:Roze kauwgom op de straat. Ik vind witte op een of andere manier een stuk minder goor.
En buschauffeurs die wegrijden voordat je zit. Ik snap wel dat ze hier niet altijd rekening mee kunnen houden, maar laatst liep ik met mijn wandelstok de bus in. Dan zou je toch verwachten dat ze even wachten tot je zit..
Dit werkt mij ook wel behoorlijk op m'n zenuwen inderdaad. Ik kwam laatst aanrennen omdat ik moest overstappen en mijn eerste bus vertraging had. Buschauffeur stond nog stil bij het stoplicht van de halte, en heeft daar nog een halve minuut stilgestaan nadat hij had geweigerd de deur voor me open te doen. Was toen echt boos
Nikass schreef:Als de buschauffeur al bij het stoplicht staat (en dus de plek voor de halte heeft verlaten) mag hij jou niet meer binnenlaten. Doet hij dat wel en er zou iets misgaan (als je bijvoorbeeld valt bij het instappen ) dan is hij aansprakelijk.