Dingen waar je echt niet tegen kan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fish_n_Chips

Re: Dingen waar je echt niet tegen kan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 21:06

Roze kauwgom op de straat. Ik vind witte op een of andere manier een stuk minder goor.

En buschauffeurs die wegrijden voordat je zit. Ik snap wel dat ze hier niet altijd rekening mee kunnen houden, maar laatst liep ik met mijn wandelstok de bus in. Dan zou je toch verwachten dat ze even wachten tot je zit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 21:13

Fish_n_Chips schreef:
Roze kauwgom op de straat. Ik vind witte op een of andere manier een stuk minder goor.

En buschauffeurs die wegrijden voordat je zit. Ik snap wel dat ze hier niet altijd rekening mee kunnen houden, maar laatst liep ik met mijn wandelstok de bus in. Dan zou je toch verwachten dat ze even wachten tot je zit..

Dit werkt mij ook wel behoorlijk op m'n zenuwen inderdaad. Ik kwam laatst aanrennen omdat ik moest overstappen en mijn eerste bus vertraging had. Buschauffeur stond nog stil bij het stoplicht van de halte, en heeft daar nog een halve minuut stilgestaan nadat hij had geweigerd de deur voor me open te doen. Was toen echt boos :=

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 21:29

Kinderen :') maakt niet uit wat ze doen, ik heb een hekel aan ze. Behalve mijn neefje, die is wel lief :o

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 21:31

Mijn teen stoten.. Daar word ik echt heel agressief van..!

Pitjes in de krenten van een krentenbol of stukjes eierschaal in m'n ei/deeg/waardanookin. Brrr :r

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 22:06

goriginal schreef:
Als iemand naast mij als een hondsdolle eekhoorn loopt te nagelbijten. Brrr. :')
Dat ja.. Brrr :=

Of mensen die uit hun neus eten. Bah...daar word ik direct misselijk van :r

Kabouter123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 22:27

gerpiegorp schreef:
Ik kan er echt niet tegen als ik vlees eet en dan op zo'n hard stukje bij wat daar niet hoort :r ik verlies dan spontaan mijn eetlust, gatverdamme :o

Ja idd zo'n onverwacht stukje kraakbeen :r

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 22:42

Waar ik ook echt niet tegen kan:
-yoghurt met stukjes :r
-mensen die discussies aangaan zonder maar enige kennis te hebben over het onderwerp of zich er 0,0 in verdiept hebben
-als boeken totaal ongeordend erbij staan. bijvoorbeeld de een keurig met de rug naar buiten, en de volgende juist met de rug naar binnen _-:(
-bakjes en schoteltjes met meer dan 3 verschillende kleuren
-het geluid van katten die zich schoonlikken
-het gevoel van heel zachtjes met je vinger rondjes over je pols gaan. brrrrr
-kussens waar bijna geen vulling in zit
-van die zakjes shampoo in hotels. ik kan dus net een kwart van mijn haar wassen met de inhoud ervan (dik haar). :roll:
-tv's die anders werken dan mijn tv :')

Kabouter123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 23:26

Volgende komen opvallend veel terug vind ik
1) kauwende of etende mensen
2) katten die zich schoonlikken
3) yoghurt met stukken

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 23:33

wat ik niet tegen kan?
de lip van iemand die op een blaasinstrument speelt :n
of mensen die het niet vies vinden als hun hond in hun gezicht likt. gatverdamme :r
en van die kinderen die icetea als drinken mee hebben naar school, donuts als lunch en een stuk cake als tussendoortje %)
en dan de laatste :D mensen die knarsetanden in hun slaap of een raar geluid uit hun keel maken. word ik heel chagrijnig van :x

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 23:41

Jeika schreef:
wat ik niet tegen kan?
de lip van iemand die op een blaasinstrument speelt :n
of mensen die het niet vies vinden als hun hond in hun gezicht likt. gatverdamme :r
en van die kinderen die icetea als drinken mee hebben naar school, donuts als lunch en een stuk cake als tussendoortje %)
en dan de laatste :D mensen die knarsetanden in hun slaap of een raar geluid uit hun keel maken. word ik heel chagrijnig van :x

edit: ik heb een hele erge. schiet me zomaar te binnen :') Ik kan er écht niet tegen als mensen die verkouden zijn dan hun neus "ophalen" en dus hun snot weer naar boven snuiven. en dat je dan dat vieze, pruttelende, snorkende geluid hoort. walgelijk! iewl, bleh, gadverdamme >;) :r

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 23:47

Restant soep weggooien door de wc.
Of als iemand anders een restant soep weggooit in de wc.
Of alleen al het geluid van soep die weggegooid wordt in de wc.

%) :x

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 01:41

gerpiegorp schreef:
Ik kan er echt niet tegen als ik vlees eet en dan op zo'n hard stukje bij wat daar niet hoort :r ik verlies dan spontaan mijn eetlust, gatverdamme :o

precies deze. en mn ouders maar roepen dat ik zeur en dat er nog nooit iemand is geweest die ditzwlfde probleem had. nou thank god jij bent een lotgenoot _O-

ik heb dan ook geen trek meer en weiger nog verder te eten!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 01:43

MiReRe schreef:
Restant soep weggooien door de wc.
Of als iemand anders een restant soep weggooit in de wc.
Of alleen al het geluid van soep die weggegooid wordt in de wc.

%) :x

hahaha ik moet dit altijd voor mn moeder doen omdat zij er misselijk van word. nou kan mijn maag aardig wat hebben maar de geur doet me ook kokhalzen. en dan is het geluid nog niet eens zo erg.. maar hoe het er uit ziet. net kots.. := :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 02:00

Ik kan niet tegen rap muziek, en dan met name de nederlandstalige rap. Als dat op de radio is ga ik gelijk naar een andere zender, ik wordt er spontaan chagrijnig van..!
Zelfde met techno/ dance/ trance,maar de nederlandse rap staat met stipt op nr 1!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 10:19

its_daantjee schreef:
gerpiegorp schreef:

precies deze. en mn ouders maar roepen dat ik zeur en dat er nog nooit iemand is geweest die ditzwlfde probleem had. nou thank god jij bent een lotgenoot _O-

ik heb dan ook geen trek meer en weiger nog verder te eten!

Ik vind het ook verschrikkelijk. :=

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:28

Waar ik verder bepaald vinnig van word zijn mensen die "ik wordt" schrijven. Daar is gewoon geen enkel excuus voor te verzinnen. En mensen die een hekel hebben aan katten. Hoe kun je nou een hekel aan katten hebben.

LisaXLoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:31

Als mensen 2 blaadjes papier (bijvoorbeeld in een schrift ofzo, alleen met echt dat papier) over elkaar schuiven. Begin al te tandenknarsen als ik eraan denk :n :')

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:32

Voor 'ik wordt' is een wetenschappelijke verklaring gevonden. Mensen schrijven veel dus gedeeltelijk wordt dat geautomatiseerd in ons brein. Als je niet volledig aandachtig bent kiest je brein voor de meest voorkomende werkwoordsvorm en dat is dus wordt.

Ik snap echt niet aan wat sommige mensen zich kunnen ergeren. Gore dingen die een ander doet tot daar aan toe. Maar zoals de post hierboven (en dat is zeker niet de enige) zich ergeren aan hoe leuk iemand een bepaald dier vindt.. Er is vast geen dier wat jij niet graag hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:38

@Zoe laat lekker iedereen in zijn of haar waarde. Volgens mij heb jij echt geen enkel recht om te kunnen oordelen over of iemand zich aan iets kan ergeren of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:52

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 14:11

Koper schreef:
Waar ik verder bepaald vinnig van word zijn mensen die "ik wordt" schrijven. Daar is gewoon geen enkel excuus voor te verzinnen. En mensen die een hekel hebben aan katten. Hoe kun je nou een hekel aan katten hebben.

Ik heb een hekel aan katten. :=

Niet aan allemaal hoor, maar sommige mensen voeden die beesten niet op. Het is niet heel erg normaal dat katten zomaar mensen aanvallen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 14:13

Ik vind het niet erg als mensen mijn katten niet leuk vinden, eentje is sowieso niet echt sociaal naar onbekenden en de ander kan je makkelijk oppakken en ergens anders zetten als hij aan het kloten is. Ik vind het wel irritant als mensen heel erg bang gaan doen tegenover mijn katten, die kopjes tegen hun benen komen geven. Kssjt en in paniek raken enzo.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 14:15

Kopjes geven is schattig, obsessief naar mij staren en mij dan negeren als ik wat zeg werkt mij op mijn zenuwen. :+

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:50

Emmaa_ schreef:
Fish_n_Chips schreef:

Dit werkt mij ook wel behoorlijk op m'n zenuwen inderdaad. Ik kwam laatst aanrennen omdat ik moest overstappen en mijn eerste bus vertraging had. Buschauffeur stond nog stil bij het stoplicht van de halte, en heeft daar nog een halve minuut stilgestaan nadat hij had geweigerd de deur voor me open te doen. Was toen echt boos :=

Als de buschauffeur al bij het stoplicht staat (en dus de plek voor de halte heeft verlaten) mag hij jou niet meer binnenlaten. Doet hij dat wel en er zou iets misgaan (als je bijvoorbeeld valt bij het instappen ) dan is hij aansprakelijk.

Ik kan me irriteren als kleine kinderen op mijn (aangelijnde) hond afstormen, hun armen om haar heen slaan en haar knuffelen, en dan erger ik me vooral aan het feit dat er geen ouder in de buurt te bespeuren is of dat de ouder er wel is maar het kind niet tot de orde roept.
Laatst bijgewerkt door Nikass op 13-02-16 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:52

Nikass schreef:
Als de buschauffeur al bij het stoplicht staat (en dus de plek voor de halte heeft verlaten) mag hij jou niet meer binnenlaten. Doet hij dat wel en er zou iets misgaan (als je bijvoorbeeld valt bij het instappen ) dan is hij aansprakelijk.

Ik snap het ook wel hoor, maar de bushalte is direct voor het stoplicht dus hij was nog niet van de plek waar hij mensen had laten in- en uitstappen. Vond het gewoon een beetje flauw, vooral omdat ik behoorlijk lang moest wachten.