Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kinke schreef:Tja, wat je met z'n tweeën doet moet je zelf weten, maar las hier ook een voorbeeld van iemand wiens vriend/man gewoon scheten stond te laten toen ze een badkamer aan het uitzoeken waren en er zelf om stond te gniffelen. Zoiets is gewoon ronduit asociaal. Zou voor mij overigens ook een enorme afknapper zijn, niveautje kleuterschool en aso.
S_imonee schreef:Kinke schreef:Tja, wat je met z'n tweeën doet moet je zelf weten, maar las hier ook een voorbeeld van iemand wiens vriend/man gewoon scheten stond te laten toen ze een badkamer aan het uitzoeken waren en er zelf om stond te gniffelen. Zoiets is gewoon ronduit asociaal. Zou voor mij overigens ook een enorme afknapper zijn, niveautje kleuterschool en aso.
Dit was die van mij. En ik ben dat helemaal met je eens hoor. Ik ben zelf naar een ander gangpad van de bouwmarkt gelopen en pas terug gegaan toen die uitgelachen was. Het was ook niet de eerste keer, dus hij weet donders goed dat ik het op zijn zachts gezegd niet leuk vind.
In huis moet hij helemaal zelf weten, maar buiten de deur vind ik ook asociaal. Ik krijg het er maar niet uit.

Lente schreef:Nou moet ik ineens denken aan die ene keer dat mijn vrouw en ik in een douchecabine in de gamma stonden, ik een scheet liet en er snel uit stapte en zij van schrik de deuren achter me dicht trok
Was overigens een eenmalige actie. Normaal doe ik dat nóóit

S_imonee schreef:Lente schreef:Nou moet ik ineens denken aan die ene keer dat mijn vrouw en ik in een douchecabine in de gamma stonden, ik een scheet liet en er snel uit stapte en zij van schrik de deuren achter me dicht trok
Was overigens een eenmalige actie. Normaal doe ik dat nóóit
Hahaha![]()
Dat heb ik ook al eens moeten ondergaan toen wij een cabine aan het uitzoeken waren. Dat zijn dan ook nog van die scheten die je niet hoort, maar stinken als een grote
Lente schreef:Haar ochtendhumeur
En haar poetsdrift... Afgelopen week nog knallende ruzie gehad omdat ik druppels op de kraan maakte nadat ze die gepoetst had
Ohja en ze ruimt echt dingen op die ik nog aan het gebruiken ben
dan laat hij me nog kort met rust totdat ik klaar ben met poetsen en opruimen XD
en dan gaat hij zeuren op mij dat ik niks doe in huis
S_imonee schreef:Of uitgebreid met de deken gaan wapperen zodat de geur zich door se kan er verspreid
dan krijgt hij zulke typische ogen van! ik schater het dan uit van het lachen
Arashah schreef:Lente schreef:Haar ochtendhumeur
En haar poetsdrift... Afgelopen week nog knallende ruzie gehad omdat ik druppels op de kraan maakte nadat ze die gepoetst had
Ohja en ze ruimt echt dingen op die ik nog aan het gebruiken ben
oeh ik ik! zie ik mezelf hier staan? standaart een ochtendhumeur, en ik mekker als mijn vriend iets vies maakt wat net schoon is gemaakt.
Maar ik doe dat tegewoordig anders, wanneer hij thuis komt en ik ben aan het poetsen dan zeg ik ; 'laat me in mijn humeur', dan weet hij al hoe laat het is![]()
dan laat hij me nog kort met rust totdat ik klaar ben met poetsen en opruimen XD
Maar ik heb geluk met mijn vriend, hij doet het hele huishouden als hij thuis is![]()
en dan gaat hij zeuren op mij dat ik niks doe in huis
![]()
![]()
daarom zorg ik dat ik hem voor ben, dan heeft iedereen een goed humeur![]()
het is eerder een spelletje wie heeft wat gedaan en hoesnel en wat![]()
![]()
mijn vriend heeft kontactlenzen, als hij een bril draagt dan heeft hij zo'n apart trekje; hij gaat een rare beweging met het hoofd omhoog maken (ik weet niet hoe ik het uitleggen moet). dat vind ik lichterlijk irritand.
Maar verder is mijn vriend heel lief, ik irrteer me niet aan hem en hij niet aan mij.S_imonee schreef:Of uitgebreid met de deken gaan wapperen zodat de geur zich door se kan er verspreid
dat doe ik meestal om mijn vriend te pestendan krijgt hij zulke typische ogen van! ik schater het dan uit van het lachen
.
) iirrssjjee schreef:Ik lach ook altijd om mijn eigen scheten en boertjes hoor. Ik doe het ook alleen maar als we samen zijn! Maar wij doen weleens een wedstrijdje wie het het hardst, langst, of whatever kan haha.

Hypericum schreef:Heerlijk die herkenbaarheid
En dit soort dingen hebben we allemaal wel toch, om daar nou verschrikt op te reageren dat het 'dealbreakers' zijn, wauw
Ook hier is het te lastig om de was in de wasmand te gooien, de vloer naast bed blijkt een betere plek.
In het begin stoorde ik me er aan, dat loste het niet op, dus ja dan je verwachtingen maar bijstellen
Alles laten slingeren, met lege handen naar de keuken, niet sprayen na toiletbezoek, doen alsof hij het hele huis gedaan heeft na 1x stofzuigen....Ja allemaal herkenbaar
En wat dat betreft hebben we beiden wat water bij de wijn moeten doen, helemaal 'perfect' wordt het toch niet.
Ik ben z'n vrouw, niet de directrice van een internaat of zoEn we zijn twee mensen, met allebei onze eigenaardigheden en imperfecties. Zou niet weten waarom ik hem zou moeten vormen naar mijn maatstaven, het werkt toch niet en dan had ik niet voor hem moeten kiezen.
Ben blij dat we allebei lekker ons zelf kunnen zijn, volwassen wanneer het moet en lekker puberaal als het kan. Inclusief de 'trek es aan m'n vinger' en dan een scheet laten grapjes. I love it.
Willeke_ schreef:Enige wat ik kan bedenken is mijn lover altijd kastdeurtjes open laat staan. Als ik een uur later in de keuken kom 's ochtends, staat er gegarandeerd een deurtje open. Maar ik kan er wel om lachen. Het is typisch hem en voor mij een kleine moeite het nog ff dicht te gooien
. Al ben ik daar wel echt op gaan letten.
Ik was ook altijd heel slecht in het uitdoen van lichten en deuren dichtdoen. Dat gaat nu gelukkig al wel beter maar soms vergeet ik het nog wel eens.