rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Re: rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 14:57

Gelukkig is iedereen anders :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 16:02

Kinke schreef:
Tja, wat je met z'n tweeën doet moet je zelf weten, maar las hier ook een voorbeeld van iemand wiens vriend/man gewoon scheten stond te laten toen ze een badkamer aan het uitzoeken waren en er zelf om stond te gniffelen. Zoiets is gewoon ronduit asociaal. Zou voor mij overigens ook een enorme afknapper zijn, niveautje kleuterschool en aso.

Dit was die van mij. En ik ben dat helemaal met je eens hoor. Ik ben zelf naar een ander gangpad van de bouwmarkt gelopen en pas terug gegaan toen die uitgelachen was. Het was ook niet de eerste keer, dus hij weet donders goed dat ik het op zijn zachts gezegd niet leuk vind.

In huis moet hij helemaal zelf weten, maar buiten de deur vind ik ook asociaal. Ik krijg het er maar niet uit.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 16:11

Ik vind het dan ook wel een groot verschil of je iets samen grappig vind, dat de een de ander 'n keer plaagt of een klierige bui heeft.
Maar als je weet dat je partner echt oprecht ergens een grote hekel aan heeft in bepaalde situaties, dan houd je daar uit respect gewoon rekening mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 16:27

S_imonee schreef:
Kinke schreef:
Tja, wat je met z'n tweeën doet moet je zelf weten, maar las hier ook een voorbeeld van iemand wiens vriend/man gewoon scheten stond te laten toen ze een badkamer aan het uitzoeken waren en er zelf om stond te gniffelen. Zoiets is gewoon ronduit asociaal. Zou voor mij overigens ook een enorme afknapper zijn, niveautje kleuterschool en aso.

Dit was die van mij. En ik ben dat helemaal met je eens hoor. Ik ben zelf naar een ander gangpad van de bouwmarkt gelopen en pas terug gegaan toen die uitgelachen was. Het was ook niet de eerste keer, dus hij weet donders goed dat ik het op zijn zachts gezegd niet leuk vind.

In huis moet hij helemaal zelf weten, maar buiten de deur vind ik ook asociaal. Ik krijg het er maar niet uit.

Nou moet ik ineens denken aan die ene keer dat mijn vrouw en ik in een douchecabine in de gamma stonden, ik een scheet liet en er snel uit stapte en zij van schrik de deuren achter me dicht trok _O-

Was overigens een eenmalige actie. Normaal doe ik dat nóóit :=

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 16:36

Mijn vriendin gebruikt echt heeeel veel wc papier! Ook best irritant

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:31

Lente schreef:
Nou moet ik ineens denken aan die ene keer dat mijn vrouw en ik in een douchecabine in de gamma stonden, ik een scheet liet en er snel uit stapte en zij van schrik de deuren achter me dicht trok _O-

Hahaha :') :=
Dat heb ik ook al eens moeten ondergaan toen wij een cabine aan het uitzoeken waren. Dat zijn dan ook nog van die scheten die je niet hoort, maar stinken als een grote :=

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:48

S_imonee schreef:
Lente schreef:

Hahaha :') :=
Dat heb ik ook al eens moeten ondergaan toen wij een cabine aan het uitzoeken waren. Dat zijn dan ook nog van die scheten die je niet hoort, maar stinken als een grote :=

Of in bed en dan gauw er vandoor omdat je moet plassen

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:09

Of uitgebreid met de deken gaan wapperen zodat de geur zich door de kamer verspreid.
Laatst bijgewerkt door S_imonee op 08-02-16 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:10

Lente schreef:
Haar ochtendhumeur :')
En haar poetsdrift... Afgelopen week nog knallende ruzie gehad omdat ik druppels op de kraan maakte nadat ze die gepoetst had :=

Ohja en ze ruimt echt dingen op die ik nog aan het gebruiken ben :+

oeh ik ik! zie ik mezelf hier staan? standaart een ochtendhumeur, en ik mekker als mijn vriend iets vies maakt wat net schoon is gemaakt.

Maar ik doe dat tegewoordig anders, wanneer hij thuis komt en ik ben aan het poetsen dan zeg ik ; 'laat me in mijn humeur', dan weet hij al hoe laat het is :') _O- dan laat hij me nog kort met rust totdat ik klaar ben met poetsen en opruimen XD

Maar ik heb geluk met mijn vriend, hij doet het hele huishouden als hij thuis is :)) <<) en dan gaat hij zeuren op mij dat ik niks doe in huis _O- :')
daarom zorg ik dat ik hem voor ben, dan heeft iedereen een goed humeur :')
het is eerder een spelletje wie heeft wat gedaan en hoesnel en wat _O- :')

mijn vriend heeft kontactlenzen, als hij een bril draagt dan heeft hij zo'n apart trekje; hij gaat een rare beweging met het hoofd omhoog maken (ik weet niet hoe ik het uitleggen moet). dat vind ik lichterlijk irritand.

Maar verder is mijn vriend heel lief, ik irrteer me niet aan hem en hij niet aan mij.

S_imonee schreef:
Of uitgebreid met de deken gaan wapperen zodat de geur zich door se kan er verspreid

dat doe ik meestal om mijn vriend te pesten :') dan krijgt hij zulke typische ogen van! ik schater het dan uit van het lachen _O-

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:16

Mijn man doet alles op z'n gemak! Die zal echt nooit een hartaanval van stress krijgen..

Waar ik de dingen die ik nodig heb uit de winkel bij elkaar grijp, kan hij gerust bij alles een kwartier zitten dimdammen wat hij nodig heeft..

Dat levert nog wel eens een paar zuchten op :D

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:20

Arashah schreef:
Lente schreef:
Haar ochtendhumeur :')
En haar poetsdrift... Afgelopen week nog knallende ruzie gehad omdat ik druppels op de kraan maakte nadat ze die gepoetst had :=

Ohja en ze ruimt echt dingen op die ik nog aan het gebruiken ben :+

oeh ik ik! zie ik mezelf hier staan? standaart een ochtendhumeur, en ik mekker als mijn vriend iets vies maakt wat net schoon is gemaakt.

Maar ik doe dat tegewoordig anders, wanneer hij thuis komt en ik ben aan het poetsen dan zeg ik ; 'laat me in mijn humeur', dan weet hij al hoe laat het is :') _O- dan laat hij me nog kort met rust totdat ik klaar ben met poetsen en opruimen XD

Maar ik heb geluk met mijn vriend, hij doet het hele huishouden als hij thuis is :)) <<) en dan gaat hij zeuren op mij dat ik niks doe in huis _O- :')
daarom zorg ik dat ik hem voor ben, dan heeft iedereen een goed humeur :')
het is eerder een spelletje wie heeft wat gedaan en hoesnel en wat _O- :')

mijn vriend heeft kontactlenzen, als hij een bril draagt dan heeft hij zo'n apart trekje; hij gaat een rare beweging met het hoofd omhoog maken (ik weet niet hoe ik het uitleggen moet). dat vind ik lichterlijk irritand.

Maar verder is mijn vriend heel lief, ik irrteer me niet aan hem en hij niet aan mij.

S_imonee schreef:
Of uitgebreid met de deken gaan wapperen zodat de geur zich door se kan er verspreid

dat doe ik meestal om mijn vriend te pesten :') dan krijgt hij zulke typische ogen van! ik schater het dan uit van het lachen _O-

Dat met de bril is als de bril afzakt, en je doet hem dan weer omhoog :') .
(Neeehoor geen ervaring mee _O- )

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:25

iirrssjjee schreef:
Ik lach ook altijd om mijn eigen scheten en boertjes hoor :o. Ik doe het ook alleen maar als we samen zijn! Maar wij doen weleens een wedstrijdje wie het het hardst, langst, of whatever kan haha.

dat gebeurde binnen ons gezin ook altijd nou ja mijn ma dan niet ik soms. maar de mannen..
soms zit schoonzus erbij nou die vind dat echt niet leuk bij haar gingen ze dan geloof ik na het toilet. :')

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:37

Tani: ja dat kann kloppen, Maar hij doet zijn hoofd scheef naar boven draaien.. echt grappig te zien, jue lacht je kapot. Maar na tien min. vind ik het niet zo grappig XD

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 22:23

Ik vind lichaamsgassen verschrikkelijk en ik ontken het bestaan er van. Als het me al eens gebeurt waar mijn vriend bij is, geef ik de kat de schuld of kijk ik verschrikt naar buiten. Mijn vriend zal er ook echt geen rotgeintjes mee uithalen.

Wat wel een irritante gewoonte is van hem, is bezweren dat hij niet moe is. Hij valt gewoon in slaap achter z'n computer, maar hij is echt niet moe hoor! We komen thuis van het stappen en hij heeft honger en of ik alsjeblieft een reuzenkapsalon wil bestellen want hij is echt niet moe hoor! En daarna tukt hij weg. Niet wakker te krijgen en als ik het wel probeer gaat hij slaapwandelen.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 22:49

Vriendje heeft mn dreigementen serieus genomen!
Hij appt me weer netjes elke dag. Gelukkig maar, want ik wil m voorlopig en eigenlijk helemaal nooit meer kwijt.

Oh, nog n raar trekje: Hij laat altijd n korstje van zn brood liggen als ie brood eet :p

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:53

In de zetel kruipen, kousen afdoen en ze op de salontafel leggen.

Niet douchen als hij niet moet werken of nergens heen moet.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:56

Ik ben in ieder geval erg blij dat mijn vriend niet het idee heeft dat het grappig is om scheet of boer wedstrijden met mij te doen. :+

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 01:22

Enige wat ik kan bedenken is mijn lover altijd kastdeurtjes open laat staan. Als ik een uur later in de keuken kom 's ochtends, staat er gegarandeerd een deurtje open. Maar ik kan er wel om lachen. Het is typisch hem en voor mij een kleine moeite het nog ff dicht te gooien :)

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 02:19

Hypericum schreef:
Heerlijk die herkenbaarheid :D
En dit soort dingen hebben we allemaal wel toch, om daar nou verschrikt op te reageren dat het 'dealbreakers' zijn, wauw :oo

Ook hier is het te lastig om de was in de wasmand te gooien, de vloer naast bed blijkt een betere plek.
In het begin stoorde ik me er aan, dat loste het niet op, dus ja dan je verwachtingen maar bijstellen :)
Alles laten slingeren, met lege handen naar de keuken, niet sprayen na toiletbezoek, doen alsof hij het hele huis gedaan heeft na 1x stofzuigen....Ja allemaal herkenbaar :D
En wat dat betreft hebben we beiden wat water bij de wijn moeten doen, helemaal 'perfect' wordt het toch niet.
Ik ben z'n vrouw, niet de directrice van een internaat of zo :+ En we zijn twee mensen, met allebei onze eigenaardigheden en imperfecties. Zou niet weten waarom ik hem zou moeten vormen naar mijn maatstaven, het werkt toch niet en dan had ik niet voor hem moeten kiezen.

Ben blij dat we allebei lekker ons zelf kunnen zijn, volwassen wanneer het moet en lekker puberaal als het kan. Inclusief de 'trek es aan m'n vinger' en dan een scheet laten grapjes. I love it.

Geweldig verwoord, heel herkenbaar, precies zoals het moet (gaat) imo. Amen!

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 10:54

Willeke_ schreef:
Enige wat ik kan bedenken is mijn lover altijd kastdeurtjes open laat staan. Als ik een uur later in de keuken kom 's ochtends, staat er gegarandeerd een deurtje open. Maar ik kan er wel om lachen. Het is typisch hem en voor mij een kleine moeite het nog ff dicht te gooien :)

Dat kan ik ook heel goed *\o/* . Al ben ik daar wel echt op gaan letten.
Maar als ik echt echt haast heb kunnen mensen thuis meteen zien waar ik allemaal ben geweest.
Gangdeur open, licht boven de eettafel aan, keukenkastje open, keukenla open, bergingdeur nog open, licht in de berging aan... :') Ik was ook altijd heel slecht in het uitdoen van lichten en deuren dichtdoen. Dat gaat nu gelukkig al wel beter maar soms vergeet ik het nog wel eens. :o

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 10:58

Mijn vriend doet na het tandenpoetsen,en z'n borstel weer schoonmaken met water, het resterende water in zijn tandenborstel zuigt hij op... Zo'n rare gewoonte :+

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:02

just_kiki schreef:
Mijn vriend doet na het tandenpoetsen,en z'n borstel weer schoonmaken met water, het resterende water in zijn tandenborstel zuigt hij op... Zo'n rare gewoonte :+

De horror -O-

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:40

Haha een vriendin van mij doet dat ook. Ik heb me er altijd over verbaast.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:44

dat hij af en toe zijn keel leeg schraapt en dit ophoest.
er komt dan zoon heerlijke klodder groen slijm uit.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 07:39

Die van mij heeft ook een paar vieze gewoontes maar goed die heb ik ook :')

Maar waar ik echt een hekel aan heb is het volgende. Ik ben iemand die zodra ik ook maar een beetje licht in de ogen krijg wakker ben. Of het nu vijf, zes of zeven uur is. Mijn vriend moet vaak al om zes uur weg. Dan zet hij dus doodleuk de wekker op halfzes, laat hij dat ding rustig een minuut schreeuwen om vervolgens zijn nachtlamp aan te doen en nog twintig! Minuten te blijven liggen. Tegen de tijd dat hij opstaat ben ik ook klaarwakker. Grrr.