Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Het was een stukje vliegen, maar wel een topbruiloft die de dag ervoor al begon met alle vrienden en familie op de trouwlocatie in het mooie California.
En als we het dan over aparte 'regels' hebben
Dit vind ik er dan weer één van.
Al is het goud voor programmas als SYTD-bridesmaides
Want er is altijd een hoop gemopper op de kleur, de lengte, het formaat, de prijs etc. etc.
krak zij het poezelig liefje jurkje
)

flappie28 schreef:Sleeper schreef:
Ik begrijp het ook niet hoor. Heb even in wat profielen zitten spieken maar dan zie ik jonge meiden die zeggen dat wit not done is. Vind die gedachte meer iets voor 60+ De ongeschreven regel ken ik uiteraard, maar iemand die een witte blouse aan heeft zal toch nooit de mooie witte bruidsjurk kunnen overtreffen. Dat is mijn gedachte ten minste.
Mijn gedachte ook en daarbij zie je als bruid niet eens wat mensen aan hebben als ze er alleen s avonds op de receptie of feest zijn. Het zou misschien alleen verwarrend kunnen zijn als de bruid geen jurk aan heeft en gewone kleding, maar dan kun je het niemand kwalijk nemen dat je niet direct als de bruid herkend word natuurlijk. Mensen zoeken automatisch naar iemand met een mooie opvallende jurk als ze ergens binnen komen op een bruiloft.
toch leuk? Ik had al een leuk cocktail jurkje gezien voor als mijn vriendin gaat trouwen, maar die gaat nog lang niet trouwen helaas hahahaha
Vooral toen haar bruidskinderen naar mij toekwamen (ik was wel in trouwjurk, feest op dezelfde locatie) en zeiden; ooooooo wat ben jij mooi! Net een prinses! En ook haar gasten die mij tegen kwamen en lyrisch waren over mijn jurk
(ik quote: 'jij bent wel een échte bruid')