lieveli schreef:Nou nee HC, ik zit me keihard af te vragen waarom je een interessante discussie weer moet vergallen met je pseudo-wijsheid.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Hoe ver gaan die benamingen precies door (raakt gefascineerd ).
Stel nou dat je enkel op blonde mensen valt.
Ben je dan een Blondofiel?
Sizzle schreef:Hoe ver gaan die benamingen precies door (raakt gefascineerd ).
Stel nou dat je enkel op blonde mensen valt.
Ben je dan een Blondofiel?
Sizzle schreef:Shadow, haar verven maakt het dan wel ingewikkeld. Dan heb je te maken transblondheid denk ik.
Sizzle schreef:Shadow, haar verven maakt het dan wel ingewikkeld. Dan heb je te maken transblondheid denk ik.
Citaat:Zonder gekheid. Ik kan helemaal niet beredeneren waar ik op val.
Ik was gewoon aan het bestaan toen ik iemand tegen kwam waar ik bij gebleven ben. Ik zou niet eens weten waarom precies. Het is gewoon zo
Anoniem schreef:Maarre....Waar VALLEN jullie op?
Iris82 schreef:Labeltjes zijn volkomen menselijk. Iedereen die zegt daar niet aan te doen: helaas, jouw hersenen hebben binnen 0,6 seconden al ruim 200 labels op iemand geplakt. De first impression.
Shadow0 schreef:Iris82 schreef:Labeltjes zijn volkomen menselijk. Iedereen die zegt daar niet aan te doen: helaas, jouw hersenen hebben binnen 0,6 seconden al ruim 200 labels op iemand geplakt. De first impression.
Je kunt daar echt wel wat invloed op uitoefenen hoor, en jezelf oefenen in het open laten van een heleboel zaken. In het begin voelt dat vreemd en onwennig, maar later merk je dat het gedeeltelijk vanzelf gaat, en dat je inderdaad ruimte open kunt laten voor allerlei nuances.
Anoniem schreef:Maarre....Waar VALLEN jullie op?
Felicxa schreef:Daar is volgens mij ook een hokje/naampje voor. Queer of zo?