Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
OsMo schreef:Ik vind het heel erg dapper dat jij je bekend wilt maken. Ergens bedacht ik mij ook al dat je eigenlijk heel gemakkelijk en openlijk beschrijft over wat je is overkomen en het werk wat je recent doet/deed.
Dat wat je is overkomen weet alleen je vriend en nu dan een aantal bokkers waarvan ik er vanuit ga dat zij nu jou bokt naam nog niet weten.
Dat zal straks dan anders zijn.
Ongetwijfeld denk je er goed over na over het wel of niet bekendmaken van je bokt naam.
Toch ben ik benieuwd wat nu eigenlijk je reden was om 1. je hart te luchten over je verleden en 2. het anoniem te beschrijven?
Je geeft namelijk aan dat jij je verleden hebt verwerkt (er geen last meer van hebt) en je niet schaamt voor het werk wat je doet.
Wat maakte dat je het van je af wilde schrijven en het wilde delen?
Je ouders weten niet wat jou is overkomen, weten zij ook niet wat in voor werk je in beland was?
En weten zij van je recente werk?
Schaam jij voor wat je hebt mee gemaakt en eventueel het werk wat je recent doet/deed richting jou ouders?
Mocht jij je schamen, ben je dan niet bang dat mogelijk via omwegen jou verleden terecht kan komen bij jou ouders?
Oprechte interesse. Jou verhaal intrigeert mij enorm(je topic heeft mij niet los gelaten nadat ik het las, ik lees dan ook nog steeds mee).
DatBenIkNou schreef:Brrr echt? Ik vond het een traumatische en mensonterende ervaring. Zwanger zijn juist heerlijk en bijzonder!