SandraVerl schreef:Ik lees al een tijdje in stilte mee. Tijdens de korte periode dat ik op intensieve gewerkt heb, zag ik heel vaak mensen zonder epilepsie een aanval krijgen. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn, die ik niet ga opsommen aangezien ik je vader niet verzorg en je echt niet onnodig ongerust wil maken. Ik denk dat het al zwaar genoeg is voor jullie en ik zie dat de artsen ook nauw contact houden, zodra ze de reden weten, zullen zij het wel communiceren.
Wim Ernes is ook een voorbeeld, helaas voor hem.
saffire schreef:en dat is nu echt wel zo fout...
je moet juist op zo'n moment alles voelen ookal is dat nog zo rot
je emoties afsluiten helpt niet,dan krijg je later zo'n klap in je gezicht..
omdat je jezelf niet laat voelen
Het komt er later vaak alsnog uit ja. Het is uitstel van executie, vluchtgedrag. Maar heel begrijpelijk, dat wel! Misschien ook omdat mensen denken dat het veel later minder moeilijk, minder heftig zal zijn. En dat is helaas niet zo.
Iedereen doet het anders, maar hóe je het ook doet, uiteindelijk ontkom je er niet aan.
Pijnstillers voor hoofdpijn heb je wel. Maar voor zielepijn helaas niet. Ja die pijnstillers zijn er wel maar helpen je uiteindelijk alleen maar van de regen in de drup. Maar op bepaalde momenten heb ik wel eens een dergelijke pijnstiller gewenst. Effe die scherpe pijn afzwakken.
Laatst bijgewerkt door Paisano op 11-01-16 06:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd