Sammie schreef:Nee het eerste nummer van de BSB ... Jemig.. Zeker in die tijd was dat gewoon ranzig qua tekst
Hoezo "in die tijd"? De jaren negentig waren echt niet preutser dan de huidige tijd hoor....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Dat is toch geen groot geheim waarom ze dat doen?
Klijntje schreef:Een vriendin van me dacht dat alle huizen in de gemeente Lieshout (waar de Bavaria fabriek staat) niet alleen waren voorzien van een waterleiding, maar ook een bierleiding. Iemand had haar dat ooit eens wijgemaakt en ze nam dat gewoon klakkeloos aan
_Summerly_ schreef:Ik kwam er van de week achter dat de Disneyfilm Oliver & Co. een adaptatie is van Oliver Twist.
Bij mijn vorige opleiding (Grieks en Latijn) heerst altijd grote hilariteit als bij mensen die al lang niet meer in het eerste jaar zitten, het kwartje van omikron (lett. 'kleine o', dus de variant die je vindt in bijvoorbeeld 'bot') versus omega (lett. 'grote o', dus de lange variant) valt.
Rocamor schreef:renateeee_ schreef:Kilo zuurstof
tja, als het gaat om kilo (wat dus niet zoveel zegt) dan snap ik het. Maar wij berekenen ook wel eens de emissie van zuurstof of welke component dan ook in kg/uur of kg/kWh of kg/jaar. Dus zo gek is ie voor mij niet
Klijntje schreef:Een vriendin van me dacht dat alle huizen in de gemeente Lieshout (waar de Bavaria fabriek staat) niet alleen waren voorzien van een waterleiding, maar ook een bierleiding. Iemand had haar dat ooit eens wijgemaakt en ze nam dat gewoon klakkeloos aan
_Summerly_ schreef:Ik kwam er van de week achter dat de Disneyfilm Oliver & Co. een adaptatie is van Oliver Twist.
mag schreef:Als er een spookrijder gesignaleerd is zeggen ze op de radio blijf rechts rijden, haal niet in. Heb me heel lang afgevraagd hoe je een spookrijder in kunt halen