farahdiba46 schreef:Ik denk dat er wel degelijk rekening met haar gehouden wordt, kom zeg, ze maakt zich al druk als vader en vriendin 20 minuutjes in de garage gaan roken (roken niet bij de kinderen, is toch positief?) en ze dan wat gesmek hoort, dan word ik zomaar alleen gelaten. Dat was wat mij betreft de aap uit de mouw. Deze puber is jaloers.
dat sexverhaal geloof ik ook niet zo, ze stoort zich ook al aan zoengeluiden uit keuken en garage. Komt op mij juist over dat ze daarvoor juist zich even terugtrekken maar helaas...Puber hoort dat (en let daar erg op ook denk ik) en heeft daar al moeite mee.
Voel je je nu goed en stoer? Nu je een kind van 15 onderuit hebt kunnen halen met een post waaruit blijkt dat jij minder verstand hebt dan die 15 jarige?
TS heeft in haar reacties nog niets anders getoont dan een opmerkelijke redelijkheid en zelfkritiek. Dat ze niet meteen weet wat ze aan moet met deze overvloed van informatie uit dit topic is geheel normaal en ook dat pakt ze heel slim aan door eerst nog eens met haar moeder rustig te gaan praten over hoe ze dit nu het beste aan pakt.
Ts, ik heb bewondering voor hoe je alles op pakt in dit topic. Je kan ook tegen je vader zeggen dat zijn relatie op zich het je niet moeilijk maakt maar de gehele situatie. Dat je moeite hebt met wennen aan al die nieuwe omstandigheden.
Dus niet A persoonlijk maar gewoon alles rondom de scheiding en het nieuwe huis en, en, en ..
En of jullie daar samen (ook met A want die lijkt me de beroerdste niet) niets op kunnen vinden waar jullie je alledrie goed bij voelen?
En trekt jouw hele verhaal uit zijn verband door er een paar dingen uit te pakken.
Jij toont wel zelfreflectie, kan van haar niet gezegd worden.
Ben je klaar?