Kreeg ik doorgestuurd van een vriendinnetje
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
moonfish13 schreef:Gatver zeg, ik heb nu 5 matches staan en letterlijk geen een vind ik oprecht leuk om te zien ofzo.![]()
Maar wie ik wel leuk vind woont weer in verweggistan.![]()
Echt he-le-maal klote dit, ik heb gewoon een onmogelijke voorkeur voor alles wat niet nederlands is, het trekt me gewoon niet aan.![]()
Ik heb de helft maar weer opgeheven, stom gedoe.
Is het nou zo'n gekke eis om in elk geval een beetje kriebels te voelen bij het zien van profielfoto's? Dat je denkt: hee, die is leuk!?
Ik heb er nu een dat ik zeg leuk, maar die woont weer in het buitenland.
Zeeuwsemeid schreef:Nou date zit er op, ik vind het erg moeilijk.. Er was een leuke klik, op vriendschappelijke basis zou het zo wat worden. Maar echt vlinders? Dat vind ik nou zo moeilijk, ik heb 1x vlinders gehad op mijn 17e voor mijn 1e ex. Maar zoals ik me bij hem voelde heb ik me nooit meer gevoeld.
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet haha..
Berdien schreef:Maar iemand kan op foto's heel leuk zijn en in het echt enorm tegenvallen.... dus daar zou ik me vooral niet op blindstaren. Ik heb ook wel een date gehad met iemand die op de foto écht een leuke kop had. Gezellig gekletst, vlotte babbel en toen zag ik hem in het echt. En hij had echt, sorry, héle rare tandjes![]()
En toen hij na tien minuten over kinderen begon en hoe hij ze graag wilde noemen heb ik heel snel mijn verse muntthee (zo brak als wat
) achterover gegooid en ben ik er vandoor gegaan
Er zit ook wel verschil tussen alleen maar Tinderen voor de vrijblijvend lol tussen de -al dan niet verschoonde- lakens of elke match heel serieus oppakken en aan een derdegraads verhoor onderwerpen. Als je er zelf net wat losser in staat is Tinder écht een stuk leuker. Voor heel serieus daten is Tinder imo sowieso niet echt de beste keus, dan kom je meer op de Lexa's etc.