Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 15:50

kennen jullie deze al? :')
Kreeg ik doorgestuurd van een vriendinnetje

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 15:58

Ik ken hem, maar ik blijf hem geweldig vinden
"the prince felt divided and also pretty drunk" _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 16:08

Oh Queeleens, je woont dichtbij Eindhoven airport oid? Want misschien zijn er wel mensen die tinderen op een vliegveld? :')

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 17:08

Ohja, dat zou natuurlijk ook kunnen! Dat heb ik met de trein hihi.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 17:14

Ik woon op 1 km van Utrecht Centraal.:')

285.000 mensen per dag en ik ben nu nog single! :oo

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 17:34

Kan ook iemand zijn die in Amsterdam o.i.d op vakantie was en dan swipet lijkt me? :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 17:46

Gatver zeg, ik heb nu 5 matches staan en letterlijk geen een vind ik oprecht leuk om te zien ofzo. :n
Maar wie ik wel leuk vind woont weer in verweggistan. -O-
Echt he-le-maal klote dit, ik heb gewoon een onmogelijke voorkeur voor alles wat niet nederlands is, het trekt me gewoon niet aan. -O-
Ik heb de helft maar weer opgeheven, stom gedoe.
Is het nou zo'n gekke eis om in elk geval een beetje kriebels te voelen bij het zien van profielfoto's? Dat je denkt: hee, die is leuk!?
Ik heb er nu een dat ik zeg leuk, maar die woont weer in het buitenland. -:(-

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 17:56

moonfish13 schreef:
Gatver zeg, ik heb nu 5 matches staan en letterlijk geen een vind ik oprecht leuk om te zien ofzo. :n
Maar wie ik wel leuk vind woont weer in verweggistan. -O-
Echt he-le-maal klote dit, ik heb gewoon een onmogelijke voorkeur voor alles wat niet nederlands is, het trekt me gewoon niet aan. -O-
Ik heb de helft maar weer opgeheven, stom gedoe.
Is het nou zo'n gekke eis om in elk geval een beetje kriebels te voelen bij het zien van profielfoto's? Dat je denkt: hee, die is leuk!?
Ik heb er nu een dat ik zeg leuk, maar die woont weer in het buitenland. -:(-

Misschien moet je Tinder niet zo serieus nemen en gewoon een leuke tijd hebben :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 17:58

En een foto zegt niks. Het gaat toch om het hele plaatje, hoe hij ruikt, klinkt, beweegt, kijkt? Ik denk ook dat je het veel te serieus neemt.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:00

Nou date zit er op, ik vind het erg moeilijk.. Er was een leuke klik, op vriendschappelijke basis zou het zo wat worden. Maar echt vlinders? Dat vind ik nou zo moeilijk, ik heb 1x vlinders gehad op mijn 17e voor mijn 1e ex. Maar zoals ik me bij hem voelde heb ik me nooit meer gevoeld.
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet haha..

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:02

Zeeuwsemeid schreef:
Nou date zit er op, ik vind het erg moeilijk.. Er was een leuke klik, op vriendschappelijke basis zou het zo wat worden. Maar echt vlinders? Dat vind ik nou zo moeilijk, ik heb 1x vlinders gehad op mijn 17e voor mijn 1e ex. Maar zoals ik me bij hem voelde heb ik me nooit meer gevoeld.
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet haha..

Je kunt contact houden en binnenkort weer eens afspreken?
Misschien heeft het tijd nodig, het is niet altijd liefde op het eerste gezicht :P
En anders... is hij misschien niet jouw ware, maar is jouw ware nog onderweg (op een schildpad).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:04

Als het er niet is, dan is het er niet. Sommige mensen kunnen in een relatie zitten op basis van houden van, maar ik persoonlijk niet. Misschien gaat het nog kriebelen als je hem wat beter kent?

Ik heb mijn vriend niet van Tinder, maar uit de kroeg en ik had al vlinders toen hij binnen kwam.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:14

TS ik heb ook het idee dat je Tinder wat te serieus neemt...

Ik moet ook wel enigszins vlinders krijgen. Pats boem verliefd hoeft niet, ik doe niet zo aan verliefd zijn geloof ik := Maar ik moet het wel warm krijgen als ik naar iemand kijk, anders wordt het niks.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 18:49

Ik heb gewoon geen zin in enkel geneuk.
En daten jullie met iemand die je niet aanspreekt?
Ik ben zelf het type outdoorsporter, dus ja ik val ook op dat soort types en die zijn gewoon schaars, een beetje avontuurlijk stel ik erg op prijs.
En enkel die leuke tijd is soms gewoon echt geen optie als je letterlijk mogelijk een wandelende soa kunt zijn voor iemand, wat niet uit te sluiten is.
Dus heel fijn dat jullie dat issue niet hebben, maar ik heb dat issue wel en dat is echt een rotgevoel.
Ik kan niet leuk voor het geval lang leve de lol niet mijn bed verschonen, dat kan ik gewoon niet maken omdat partners te vaak toch besmet blijken bij testen.
Verder ben ik zo gek als een deur en hoe gekker hoe beter, maar die kaaskoppen trekken mij vaak niet aan helaas pindakaas.

Neemt niet weg dat ik gewoon zin heb in iemand die mij wel trekt qua koppie en drang naar avontuur en lol..

Berdien: Ik zoek dat dus inderdaad. Dat er gewoon iets gebeurd als ik de foto zie.
Verliefd hoeft echt niet maar wel iets van een :D moment.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:56

MarlindeRooz schreef:
Oh Queeleens, je woont dichtbij Eindhoven airport oid? Want misschien zijn er wel mensen die tinderen op een vliegveld? :')

Is wel 40km, mits ik in eindhoven zelf ben zoals vanavond dan is jet max 5. Dus indd binnen de straal van 80km.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:58

Maar iemand kan op foto's heel leuk zijn en in het echt enorm tegenvallen.... dus daar zou ik me vooral niet op blindstaren. Ik heb ook wel een date gehad met iemand die op de foto écht een leuke kop had. Gezellig gekletst, vlotte babbel en toen zag ik hem in het echt. En hij had echt, sorry, héle rare tandjes := :o En toen hij na tien minuten over kinderen begon en hoe hij ze graag wilde noemen heb ik heel snel mijn verse muntthee (zo brak als wat :') ) achterover gegooid en ben ik er vandoor gegaan _O-

Er zit ook wel verschil tussen alleen maar Tinderen voor de vrijblijvend lol tussen de -al dan niet verschoonde- lakens of elke match heel serieus oppakken en aan een derdegraads verhoor onderwerpen. Als je er zelf net wat losser in staat is Tinder écht een stuk leuker. Voor heel serieus daten is Tinder imo sowieso niet echt de beste keus, dan kom je meer op de Lexa's etc.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:00

Ts als ik het zo lees krijg ik er ook mijn vraagtekens bij of Tinder voor jou 'the place to be' is.. Dat moet je inderdaad zoals eerder al werd gezegd niet zo serieus nemen.
Ik denk dat 80-90% van tinder niet zo enorm serieus op zoek is. Meer van 'leuk ik heb het voor de lol en ik zie wel wat voor leuks er uit komt'
Misschien een andere datingsite?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:02

Ik moet toch inderdaad ook wel vlinders hebben en me fysiek aangetrokken voelem tot iemand. Anders ga ik die relatie niet lang volhouden :o

Heb dat bij een iemand pas echt gehad, liefde oo het eerste gezicht en veel kriebels. Is nu gelukkig mijn ex want t was echt een kwal. Maar hij blijft aantrekkelijk :=
Ik ben ook niet zo mega snel verliefd helaas..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 19:14

Berdien schreef:
Maar iemand kan op foto's heel leuk zijn en in het echt enorm tegenvallen.... dus daar zou ik me vooral niet op blindstaren. Ik heb ook wel een date gehad met iemand die op de foto écht een leuke kop had. Gezellig gekletst, vlotte babbel en toen zag ik hem in het echt. En hij had echt, sorry, héle rare tandjes := :o En toen hij na tien minuten over kinderen begon en hoe hij ze graag wilde noemen heb ik heel snel mijn verse muntthee (zo brak als wat :') ) achterover gegooid en ben ik er vandoor gegaan _O-

Er zit ook wel verschil tussen alleen maar Tinderen voor de vrijblijvend lol tussen de -al dan niet verschoonde- lakens of elke match heel serieus oppakken en aan een derdegraads verhoor onderwerpen. Als je er zelf net wat losser in staat is Tinder écht een stuk leuker. Voor heel serieus daten is Tinder imo sowieso niet echt de beste keus, dan kom je meer op de Lexa's etc.

Dat is dus het punt niet, ik ben hartstikke los en totaal gestoord. :P
Iets te zelfs helaas, maar dat doet hier niet ter zake. :')
Maar als ik iets nou op het oog niks vind gaat het m gewoon niet worden.
En voor mij is het gewoon echt onverstandig om te emigreren in verband met het feit dat ik arbeidsongeschikt ben.
Dus ja, als ik gezond was had dat me echt niks kunnen schelen, al had ik in Rio terecht gekomen zou het mij nog best zijn. :D *\o/*
Dat is alleen keep on dreaming, gezond zijn en dat rijbewijs is niet aanwezig.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:20

Ik zou ook niet kunnen daten met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Vind dat wel een harde eis hoor. Morgen weer een date op het programma staan, vijfde keer dat ik hem ga zien. Voel me nu niet topfit, du s hoop dat dat morgen wat beter is. Hij stuurde net wel dat ie 'ernaar uitkijkt om me weer te zien'. - smelt smelt - :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:28

Mijn date ligt (en ik quote) 'nog steeds ziek te bedde'. Arm ding :')

Natuurlijk moet iemand wel aantrekkelijk zijn, maar iemand kan leuk zijn op de foto en toch enorm tegenvallen. Of niet lekker ruiken. Of niet lekker voelen. Of raar praten. Wat ik maar wil zeggen, je enorm ophangen aan hoe iemand ziet en kletst zegt nog steeds vrij weinig over hoe diegene in het echie is.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 19:31

Leuk CCCC! :D *\o/*
Daarom zoek ik gewoon dapper door. :D

Berdien, absoluut.
Dat is toch ook de ramp aan daten? Met een zware desillusie thuis komen? :P
De macho's mijd ik altijd wel, dat is niks voor mij. :o

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:32

Absoluut waar Berdien, heb ook zeker gehad dat ik ze in het echt veel leuker vond dan op de foto. Voornamelijk door uitstraling, stem (iets wat ik onbewust best belangrijk vind) en gedrag. Maar ook die me op de app en foto's erg leuk leken maar in het echt vreselijk tegenvielen. Huidige tinderdate is tot nu toe leuk op alle fronten, al moet ik best wennen aan zijn zachte g :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:46

Niks tegen een zachte g.. :')

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:46

Helemaal waar Berdien!
Ik heb dates gehad die op de app super gezellig waren, maar in het echt een dikke tegenvaller.
Mijn vriend heb ik via Tinder leren kennen, vond hem op de app niet zo leuk. Zag zelfs tegen de eerste date op. Had er helemaal geen zin in. Maar er was gelijk een klik. Voelde me meteen op mijn gemak bij hem en het ging allemaal best snel.