Wij rijden Citroën een c4 hdi uit 2005. Nog nooit zo'n fijne auto gehad. Volgend jaar of over anderhalf jaar moeten we naar wat anders kijken. Ook gekeken naar een c3 maar met 2 pubers toch te klein. Wordt waarschijnlijk wel weer een c4. Ondertussen bijna 340.000km op de teller en gaat nog steeds als een zonnetje. We hebben ook een fijne (Citroën)garage
Anoniem
Geplaatst: 24-12-15 14:44
Siersma schreef:
Ik denk dat je je keuze al gemaakt hebt haha
Jup, we kwamen net weer bij de Fabia en we wisten meteen: dit wordt em. Deze is gewoon compleet, mooi van binnen en zit lekker. Ook niet onbelangrijk.
Gefeliciteerd, veel plezier met je nieuwe bolide! Mijn zus rijdt ook een Fabia en ze is er super blij mee (na 17jaar Suzuki's). Zijn degelijke auto's.
Siers83
Geplaatst: 24-12-15 16:42
Misschien moet ik ook eens naar een Fabia gaan kijken, ben ook een beetje aan het rond kijken voor een andere auto. MN Corsa moet straks gekeurd worden en dan word het weer tijd voor wat anders en nieuwers.
Ik lees al een tijdje mee omdat ik ook op zoek ben naar een wagen met beetje zelfde vereisten als jou. De skoda is de beste keuze, wij hebben jaren een skoda octavia gehad en was een super wagen ! Mijn mama rijdt ook met een fabia en is ook een geweldige auto ! Dus héél goede beslissing . Veel plezier ermee !
Ik heb het idee dat auto's of weer duurder zijn geworden of dat we destijds gewoon een goeie deal hadden.
Ik had in 2013 een nissan pixo 5 deurs met airco en elektrische ramen en deuren gekocht uit bouwjaar 2010 er zat 12345 (net iets minder maar vanaf dit grappige getal heb ik het onthouden) op de teller. Deze had ik voor 5500,- gekocht. Nu heb ik 102000 gereden en krijgt de auto volgende maand zn apk. Na de zomer wil ik m denk ik inruilen, maar als ik nu op marktplaats kijk vind ik voor hetzelfde bedrag of 2deurs (aygos) of auto's die nog ouder zijn dan de mijne of met nog meer kilometers.
Ik wil je topic nog een keer misbruiken voor een vraag van mezelf. Want wat ik me afvraag... (ik koop niet vaak dingen van duizenden euro's) hoe betaal je zo'n auto. Kun je met een pinbetaling zo'n bedrag ineens doen? Of moet je dan een pinlimiet gaan ophogen of zo?