Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Saskia008 schreef:waarom hebben jullie het hier nu in vrede's naam over een muizenplaag....... en over hoe je die muizen dood, dat is iets heel anders!
happyhorse"]
[quote="Jolynn schreef:Ik kwam op een dag uit mijn werk en zag dat mijn ratje het echt heel erg benauwd had. Haar tongetje was zelfs al blauwig. Mooi dat ik naar de da ben geraced, die heeft haar toen een spuitje gegeven.
Als je een huisdier hebt moet je er ook goed voor zijn!!!
Spetterlover schreef:Maar dat komt er wel bij ! dat hoort toch wel degelijk in het topic, want over HOE je ze dood .. zo weten de mensen die er anders over denken ( ik ook ) over hoe het gaat .. ( ookal ben ik er nog steeds fel tegen )
en over een muizenplaag .. dat is ook weer een situatie waarbij *vermoorden* voorkomt .. ( ik ben ook tegen muizen bij een plaag vermoorden )
Spetterlover"]
[quote="Saskia008 schreef:waarom hebben jullie het hier nu in vrede's naam over een muizenplaag....... en over hoe je die muizen dood, dat is iets heel anders!
Amethyst"]
[quote="Spetterlover schreef:Maar dat komt er wel bij ! dat hoort toch wel degelijk in het topic, want over HOE je ze dood .. zo weten de mensen die er anders over denken ( ik ook ) over hoe het gaat .. ( ookal ben ik er nog steeds fel tegen )
en over een muizenplaag .. dat is ook weer een situatie waarbij *vermoorden* voorkomt .. ( ik ben ook tegen muizen bij een plaag vermoorden )
Stephanie100 schreef:Dan wordt jij zo iemand waar de bestrijdingsdienst komt omdat je hele huis een muizennest is geworden. Vind je een spin ook zielig om dood te maken!
Oke mensen nou ga ik waarschijnlijks iets heel fouts zeggen: Maar het is maar een muis! Kom op he! Natuurlijk moet je ze niet 'zomaar' doden maar als het toch moet waarom niet zelf, als je hem toch in een klap dood maakt!
Stephanie100 schreef:Dan wordt jij zo iemand waar de bestrijdingsdienst komt omdat je hele huis een muizennest is geworden. Vind je een spin ook zielig om dood te maken!
Oke mensen nou ga ik waarschijnlijks iets heel fouts zeggen: Maar het is maar een muis! Kom op he! Natuurlijk moet je ze niet 'zomaar' doden maar als het toch moet waarom niet zelf, als je hem toch in een klap dood maakt!
Stephanie100 schreef:Jah als jij mij in een klap dood maakt of met een spuitje boeit dan toch ook niks!
Stephanie100 schreef:Een hamer zal mij ook niet een keer killen! Net als veel manieren een klap om mijn kop geven niet. Bovendien is het niet zo smakelijk als ik opgebaard wordt!
Een muis krijgt een begravenis in de groenbak dus dat maakt ook niks uit!