Als t wel maar biologische en vrije-uitloopmensen zijn geweest dan, anders is het zielig!
Anoniem
Geplaatst: 23-10-15 20:49
8nnemiek schreef:
Als t wel maar biologische en vrije-uitloopmensen zijn geweest dan, anders is het zielig!
Jij biedt je aan?
Ik opteer voor de Wagyu behandeling. De hele dag klassieke muziek, massages en bier.
Anoniem
Geplaatst: 23-10-15 20:55
Je weet dat dat een mythe is hè? Laatst helemaal uitgezocht door Keuringsdienst van Waarde
Nouja, mythe dat het goed voor het vlees is. In Japan stonden ze daar op stal omdat weiden verboden was. Hier kregen de dieren stramme spieren die de boeren dus losmasseerden om de spieren los te maken. In de zomer is het er warm en kregen ze bier zodat ze bleven vreten en de muziek komt bij een Italiaanse filmmaker weg die de werkelijkheid mooier maakte dan dat ie was
Anoniem
Geplaatst: 23-10-15 21:06
Spruitjee schreef:
Je weet dat dat een mythe is hè? Laatst helemaal uitgezocht dokr Keuringsdienst van Waarde
Ah, laat me nou in die waan... Ik ben geen slachtvee voor een blik Pedigree Mens met Rijst.
vuurneon
Geplaatst: 23-10-15 21:08
safina schreef:
Spruitjee schreef:
Je weet dat dat een mythe is hè? Laatst helemaal uitgezocht dokr Keuringsdienst van Waarde
Ah, laat me nou in die waan... Ik ben geen slachtvee voor een blik Pedigree Mens met Rijst.