Rudina schreef:Interessant topic!
Mijn man en ik riepen altijd dat wij geen kinderen wouden, natuurlijk waren wij dan ook nog jong maar met andermans kinderen hadden wij gewoon niks.
Uit eindelijk kreeg ik toch rammelende eierstokken en begon er met mijn man over te praten een eigen kind zou ons toch heel anders lijken dan de koters van andere.
We wouden er voor gaan, een jaar lang zonder resultaat we begonnen al te twijfelen aan onze vruchtbaarheid tot ik afgelopen 25 augustus een positieve zwangerschapstest had.. We waren net getrouwd het leek wel een sprookje!
We waren heel erg blij, met 8 weken hadden wij het hartje zien kloppen!
6 oktober was ik 10 weken en 1 dag, we hadden een echo en daar kregen wij vreselijk nieuws. Het kindje leefde niet meer!
Vandaag was ik 11 weken en 2 dagen geweest, en ik wacht de miskraam nog af.
Door dit hele gebeuren heb ik een hele andere kijk, het kindje was hartstikke welkom maar ik zie nu ook ineens een leven zonder voor. Gewoon lekker ons eigen luxe leventje lijden, doen waar wij zin in hebben etc. Maar ergens is die kinderwens ook aanwezig en we hebben het prille geluk tevens al mee mogen maken.
Ik sta er op het moment zo dubbel in, mocht ik wel weer zwanger worden ben ik zo bang dat dit zich weer gaat herhalen.
Ach, veel sterkte
Ik heb 2 miskramen gehad. 1ste kwam er van zelf af de 2e heb ik voor gekozen voor curettage omdat het vruchtje nooit heeft geleefd en er met 12 weken nog niet af was.
2 maanden na de operatie was ik opnieuw zwanger en ik was pas gerust op het moment dat ik dagelijks mijn zoontje voelde schoppen. Voor mij moest het niet zo snel achter elkaar die zwangerschap. Ik kon het mentaal van de miskramen nog niet verwerken.
Maar hopelijk krijgen jullie toch nog een gezond kindje moest de wens er zijn