Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 05:09

Yellomofoon schreef:
Toasty Hot Toddy? ;) Is ook zeker niet een topper hier haha, maar ik ben helemaal niet voor die koffiegeurtjes!

Ja die! Denk dat ik die niet meer laat branden. Het was echt gewoon te sterk. Van al mijn samples van yc ben ik echt al super blij!

LSnuitje

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 08:59

Ik heb 2 nieuwe geuren, avocado en ocean. Vooral de ocean ruikt zo heerlijk :Y)

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 09:02

DeMolenhoek schreef:
Yellomofoon schreef:
Toasty Hot Toddy? ;) Is ook zeker niet een topper hier haha, maar ik ben helemaal niet voor die koffiegeurtjes!

Ja die! Denk dat ik die niet meer laat branden. Het was echt gewoon te sterk. Van al mijn samples van yc ben ik echt al super blij!

Jammer :(
Ik zag net dat je had gevraagd hoe het kwam dat je sampler niet poolde. Zorg ervoor dat hij ergens "warm" staat, dus niet voor een raam of in de tocht. Als dat niet helpt zou ik er nog wel even een folie rond doen, al is dat niet echt de bedoeling natuurlijk...
Gelukkig vallen de YC's je mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 10:03

Wel, de eerste poolde, de 2dd niet en de 3de poolt nu ook weer netjes. Maar de 2de had een heel korte lont in vergelijking met de andere. Misschien komt het daar door?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-15 11:55

Iemand al ervaring met WoodWick?
Ik heb een aantal besteld maar het is op mijn werk geleverd en door mijn griep kan ik er nog niet bij :( Meh.

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 12:00

Hee ik kom net tot de ontdekking dat Yellomofoon echt vlak bij mij woont :P
Laatst bijgewerkt door Hammeke op 18-10-15 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 12:01

Ik vind ze vergelijkbaar met Candle company ;)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-15 12:08

Hammeke schreef:

Uh oh :=

waxmeltsenzo schreef:

Van Bridgewater? Dat zou mooi zijn, ze zijn echt heel goedkoop.

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 12:16

DeMolenhoek schreef:
Wel, de eerste poolde, de 2dd niet en de 3de poolt nu ook weer netjes. Maar de 2de had een heel korte lont in vergelijking met de andere. Misschien komt het daar door?

Kan zeker daardoor komen. Als mijn jars niet goed opbranden laat ik de lont ook wel eens langer zodat het vlammetje groter wordt en dus alles een beetje warmer wordt daarbinnen. Dat helpt wel!

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 12:18

Lisitano; ik hoor veel goeds over woodwick, moet ik ook nog eens proberen :) vooral die in s-vorige lont vind ik super leuk! Hopelijk geven ze ook genoeg geur af!

En ai Hammeke, gevaarlijk! Haha :+
Ik heb een paar klanten die standaard elke maand langskomen en superblij zijn dat erna iemand in de buurt Yankee verkoopt maar langs de andere kant is het niet goed voor de portemonnee ;)
Altijd welkom na een mailtje! :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 12:21

Lisitano schreef:
Hammeke schreef:

Uh oh :=

waxmeltsenzo schreef:

Van Bridgewater? Dat zou mooi zijn, ze zijn echt heel goedkoop.

Ja ik vond ze vergelijkbaar.
Maar ik ben niet zo fan ook van die bridgewater dingen.
Heb toen een zooi gehad van iemand o.a bridgewater en ook woodwick en wat andere onbekendere merken heb toen ook veel weg gegeven o.a had ik ook wat van yc gehad en een aantal luchten roken droog voor mij al niet lekker en dat vond ik zonde ;) Die woodwick kun je nog goedkoper bestellen vaak via Ebay

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 12:25

Ja idd, ik ben van Grobbendonk :D Echt vlakbij jou dus :D

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 14:55

Ik ben hier al een aantal dagen aan het meelezen. Tot nu toe alleen ervaring met de waxmelts van de Action (bah) en Scentchips. Ik zag dat de melts van Tulpjecreatief hier ook in de buurt verkocht worden, dus ik wil daar graag even gaan snuffelen!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 15:46

Yellomofoon schreef:
Yv_ Iedereen vond Apple & Pine Needle lekker? Raar, iedereen die ik ken vindt hem verschrikkelijk haha, smaken verschillen, blijkt maar weer ;)

Moet er wel bij zeggen dat iedereen welgeteld een gezelschap van 4 was hoor :P. Maar ja, van die 4 vonden alle 4 het geurtje lekker :j.

Heb nu Cranberry Twist opstaan, vind 'm wat aan de zoete kant voor mijn doen..
Ben nooit zo van de bloemen- en fruitgeurtjes, behalve citroen en munt en bosbessen, maar moet zeggen dat ik 'm niet heel vies vind. Alleen even wennen omdat-ie zo zoet is en ik dat niet zo gewend ben.

Wat leuk, jij hebt zelf een winkeltje?!

Die geurzakjes van Bridgewater in de geur Pomegranate vond ik zóó heerlijk! Stonden altijd in de gang hier. Zijn alleen bij de Intratuins hier niet meer verkrijgbaar, jammer.

Wat houdt dat zgn. poolen in waar jullie het over hebben? Is zeker met kaarsjes en niet met die tarts?

Avocado geur? Ruikt dat echt naar avocado? Dan lijkt-ie me ... eh... niet zo lekker :D.

Lisitano schreef:
Ze hebben daar alles van YC en je kunt alles ruiken. Personeel is ook heel vriendelijk en helpen je wat op weg.
Ik kom er vaker :D Je komt alleen met een lege portemonnee weer naar buiten haha!

Idd! Superleuk winkeltje en ook hele leuke enthousiaste vrouw! Ik stond in eerste instantie lekker te neuzen in dat voorhalletje, wist ik veel dat er nog veeeeeeeeel meer was _O-. Hele rondleiding gehad met hoe wie wat waar :D.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-15 17:30

Haha ja dat doet ze :))

Mijn auto ruikt zelfs naar Yankee Candle want ik gebruik de car jars, zo lekker!

Ik ben snipverkouden nu dus branden heeft nu niet zoveel nut :(

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:34

Hammeke schreef:
Ja idd, ik ben van Grobbendonk :D Echt vlakbij jou dus :D

Leuk :D

Yv_ schreef:
Moet er wel bij zeggen dat iedereen welgeteld een gezelschap van 4 was hoor :P. Maar ja, van die 4 vonden alle 4 het geurtje lekker :j.

Heb nu Cranberry Twist opstaan, vind 'm wat aan de zoete kant voor mijn doen..
Ben nooit zo van de bloemen- en fruitgeurtjes, behalve citroen en munt en bosbessen, maar moet zeggen dat ik 'm niet heel vies vind. Alleen even wennen omdat-ie zo zoet is en ik dat niet zo gewend ben.

Wat leuk, jij hebt zelf een winkeltje?!

Die geurzakjes van Bridgewater in de geur Pomegranate vond ik zóó heerlijk! Stonden altijd in de gang hier. Zijn alleen bij de Intratuins hier niet meer verkrijgbaar, jammer.

Wat houdt dat zgn. poolen in waar jullie het over hebben? Is zeker met kaarsjes en niet met die tarts?

Avocado geur? Ruikt dat echt naar avocado? Dan lijkt-ie me ... eh... niet zo lekker :D.

Ja heb sinds juni mijn eigen webwinkel, maar is hier gewoon ingericht als een "echt" winkeltje ;)
Poolen is inderdaad bij kaarsen en niet bij melts/tarts. Wil eigenlijk zeggen dat de gehele bovenste laag tot aan de rand gesmolten wax is, en je dus niet een ring tegen de kant overhoudt zeg maar, dan is je kaars namelijk aan het tunnelen ;)
Als je kaars poolt, heb je meer geur én heb je meer branduren!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:40

Yellomofoon had je mijn post over de watermeloen tarts nog gezien?

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:00

Nee, daar heb ik overheen gelezen Alwiene, ik zoek het ff terug in het topic :)

Edit:
Van yankee heb ik geen watermeloen tarts, enkel een large jar. Van Goose Creek heb ik watermeloen per waxmeltblokje of een doosje met 6 waxmeltblokjes.

Ik zie inderdaad dat er nog maar 1 waxmeltblokje los te verkrijgen is. Maar dit kan ik wel voor je oplossen mocht je nog interesse hebben. Ik hoor het graag :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:11

Ik heb je even een pb gestuurd Yellomofoon want heb inderdaad nog steeds interesse.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:15

Yellomofoon, wat leuk! Ik zit net even op je site te spieken, ziet er goed uit!
Vraagje over die Goose Creek Melts. Je hebt kleintjes en grote (neem ik aan, gezien het prijsverschil). Ik begrijp dat zo'n goedkope 1 blokje is. Hoeveel blokjes zitten er dan in 1 zo'n grote verpakking? En moet je ze zelf breken of zitten ze gewoon los in de verpakking? Geuromschrijvingen van een aantal klinken wel bijzonder lekker zeg :o . Ter hoogte van waar zit je in Belgie? Antwerpen zelf?

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:18

Thanks Yv_ :)
De originele verpakking is de duurdere (€5,70). Dan krijg je dus gewoon het orignele doosje, en daarin zitten 6 blokjes, je moet ze gewoon per blokje afbreken, maar je moet dus zelf nog wel breken.
In de goedkopere (€0,95) heb ik zelf een blokje afgebroken, in een ziplockzakje gestopt en een sticker met de geur opgekleeft. Dit omdat veel mensen Goose Creek niet kennen en liever eerst de geur testen alvorens een heel doosje te kopen.

Ik zit in Herentals, op 5 minuutjes van Bobbejaanland!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:21

Oh, bij de westernmanege!

Ik moet nog steeds met een vriendinnetje een dagje Antwerpen doen, zal er eens achteraan gaan of ze dat nog leuk vindt voordat het kerst is en of ze het heel erg zou vinden om een stukje verder te rijden O:) . Goed idee van die samples. Al vind ik als hollander de verzendkosten natuurlijk te duur om op de gok te bestellen en rij ik dan liever langs :') :P. Zal eens gaan informeren en als het antwoord ja is, zul je vast wel een mailtje krijgen haha.

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:24

Haha, verzendkosten betalen vinden niet alleen de hollanders zonde :P Kan het spijtig genoeg niet goedkoper maken zonder er zelf aan te moeten bijbetalen ;)

Als je vanuit Eindhoven rijdt ligt het op zo'n kwartiertje omrijden denk ik!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:34

Nee snap ik hoor :). Maar vind het dan net zo leuk om er ff dagje shoppen aan vast te plakken.
De geuromschrijvingen klinken in elk geval veelbelovend! Zijn ze ook fijn in gebruik en qua geursterkte?

Ik heb net de eerste weggegooid :oo , Fireside Treats. Wat een doffe, muffe geur vond ik dat zeg, werd er gewoon niet goed van.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:47

Ons eigen huisje is een feit, en gezien ik heel erg van geurtjes houd wil ik ook graag wax melts gaan gebruiken :) wie heeft tips? Waar te kopen en welke zijn goed?
Ik heb ooit een setje gekregen en die roken na een half uurtje al naar verbrand paraffine.. -O-
Let me know :D