[18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PowerReiner

Re: Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:23

Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat beeld helemaal niet heb bij dit topic. Mensen geven aan wat voor hun werkt en ik heb eerlijk gezegd niet gezien dat dat als waarheid wordt neergezet.

Ik heb een heleboel posts gelezen waarbij juist wordt gezegd dat het voor iedereen anders is.

Overigens, om even in te gaan op de opmerkingen: ik heb nog nooit klachten gehad;
Nee, ik heb ook nog nooit klachten gehad, sterker nog... de woorden fantastisch en geweldig heb ik al eens voorbij horen komen. Maar heeft niet iedereen dat?
Ik denk dat niemand te horen krijgt: je bent slecht in bed. Ten eerste is dat onbeschoft, en ten tweede kan dat heel erg beledigend overkomen.

Ik ga dus absoluut niet af op het aantal "klachten" of "aanprijzingen" ik gehad heb. Zou best kunnen dat ik niet heel best ben in bed :D

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:43

Ailill schreef:
Zeg dames, hoe zijn jullie zelf eigenlijk in bed }>

:')

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:59

Ailill schreef:

Zeester. <<)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:06

Pieter25 schreef:
Ailill schreef:

Tja, het is maar een vraag :P

Kahawa schreef:
Ailill schreef:

Zeester. <<)
That's my nickname :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:18

Ailill schreef:

_/-\o_

Dat vraag ik me dan ook af.

Hoeveel van de dames hier heeft ooit wel eens tips opgezocht hoe je het een man naar zijn plezier kan maken, of na afloop een serieuze vraag gesteld om de eigen prestaties te verbeteren? En voor een man is het misschien makkelijker om klaar te komen, maar dat wil niet betekenen dat jij goed je best hebt gedaan.

Om Jim Jefferies te quoten:
"Do you wanna know who makes me cum? I MAKE ME CUM! All the horrible thoughts I have in my fiets head makes me come! You had very little to do with it. You’re just the container I shoot it into."

De hele clip:
http://www.liveleak.com/view?comments=1 ... 1314913382

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:25

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:28

enzino schreef:
Ailill schreef:

_/-\o_

Hoeveel van de dames hier heeft ooit wel eens tips opgezocht hoe je het een man naar zijn plezier kan maken, of na afloop een serieuze vraag gesteld om de eigen prestaties te verbeteren? En voor een man is het misschien makkelijker om klaar te komen, maar dat wil niet betekenen dat jij goed je best hebt gedaan.

"Do you wanna know who makes me cum? I MAKE ME CUM! All the horrible thoughts I have in my fiets head makes me come! You had very little to do with it. You’re just the container I shoot it into."

De hele clip:

Ik denk zelf eerlijk gezegd dat ontelbaar veel dames tips hebben opgezocht op internet, met name als je nog onervaren bent en liever geen flater wil slaan. :Y)
En tot nu toe heb ik bij mijn ex en mijn huidige vriend (daartussen in zat niet zo veel en dat ik zulke gesprekken niet bij de eerste keren uitvogelen begin, dan is er al genoeg om aan te denken en te voelen) absoluut gevraagd of ik het goed doe, welke handeling dan ook en wat ze fijn vinden, en daarin experimenteer je dan meestal samen verder (in mijn ervaring). Niet eens zozeer uit onzekerheid, maar meer omdat ieder mens daarin verschilt.
Maar goed, misschien dat ik daar dan de uitzondering met een paar andere in ben, want ik weet uit verhalen dat er helaas veel (onzekere) dames zijn die niet hun bek open trekken. Niet om voor zichzelf op te komen, maar ook niet om hun eigen fouten te zien. Zelf durfde ik het in het begin ook niet bij mijn ex, en toen kwam het er ook op neer dat ik voor mezelf moest opkomen. Helaas bleek dat wat misging bij hem onder de lakens, ook boven de lakens te gebeuren. :+ |o

Overigens, voor sommige mannen is het absoluut niet makkelijk om klaar te komen via andere handelingen, en dat ligt op een gegeven moment echt niet meer aan de skills van de vrouw. := O:)

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Suliko op 28-09-15 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:30

Huertecilla schreef:
Palmera schreef:
@HC: jammer dat je zo'n vertekend beeld hebt van de Spaanse man. De situatie die jij omschrijfd bestaat. En niet alleen in Spanje overigens. ;)
Toch is in mijn omgeving 80% van de mannen gewoon geëmancipeerd: kookt, wast, brengt de kids naar bed en heeft uiteraard daarbij een baan.
Ja. Ze zijn wat temperamentvoller en wat, ehm, warmbloediger. Heerlijk! ;)

Ik hoor het vooral uit tweede hand van de dames.
Heel goed mogelijk dat dit een vertekend beeld is, want ik hoor dat per definitie niet van de dames die helemaal tevreden en bevredigd zijn; die zijn niet zoekende.

Ook enigzins uit de eerste hand uit de swingerswereld. Ronduit cútre -O-

Helemaal *\o/* dat jij wel positieve ervaringen hebt.

Verschillende generaties wellicht, jij bent toch al wat ouder Hc?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:34

enzino schreef:
_/-\o_

De hele clip:

Ik weet dat ik goed ben ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:37

Nou idd, toen ik nog groen was en het er binnenkort aan zat te komen deed ik niet anders...
Nog steeds, na ruim een jaar, stellen wij elkaar vragen of het fijn is en wat beter zou kunnen.
Is dat raar?

Monica72

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:37

enzino schreef:
Ailill schreef:

_/-\o_

De hele clip:

Hele clip gekeken :9 , verder leest dit topic heerlijk weg :)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:40

amoj schreef:
Nou idd, toen ik nog groen was en het er binnenkort aan zat te komen deed ik niet anders...
Nog steeds, na ruim een jaar, stellen wij elkaar vragen of het fijn is en wat beter zou kunnen.
Is dat raar?

Nee, alleen maar gezond. _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:44

amoj schreef:
Is dat raar?

Lijkt me alleen maar goed.
Voorkeuren veranderen nogal eens en in veel gevallen duurt het ook wel even voordat beide partijen volledig eerlijk willen aangeven wat ze precies lekker vinden en verder nog willen uitproberen.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:56

Nou ik moet zeggen dat ik inderdaad nooit als informatiebron heb gepakt daarvoor.... :?

Ik heb geleerd uit ervaring, redelijk wat verschillende mannen en inderdaad, vragen stellen aan elkaar.

Nog steeds bak ik er niks van _O-

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:57

PowerReiner schreef:
Nou ik moet zeggen dat ik inderdaad nooit als informatiebron heb gepakt daarvoor.... :?

Ik heb geleerd uit ervaring, redelijk wat verschillende mannen en inderdaad, vragen stellen aan elkaar.

Nog steeds bak ik er niks van _O-

Blijven oefenen,.... Het moet een keertje lukken hahaha *\o/*

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:59

En als hij het niet kan , dan help je jezelf een handje. :')

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:00

Ailill schreef:

Zolang mijn vriend roept "J*zus wat is dit lekker" maak ik mij niet zo druk :')

Maar ik heb dus ook niks te klagen, wij hebben nu 8 jaar en vanaf het begin veel vuur en passie.. soms wil hij wel eens dat ie iets langer kon op die hete momenten, maar dat is voor mij dan helemaal niet nodig :+

Spoiler:
OMG dat ik dit nu openbaar op internet zet :=

Maar goed, ik houd dus ook van seks, en veel.. dus slechte seks of weinig libido zou ik niet mee kunnen leven.. oppervlakkig.. misschien wel, maar ik zou gewoon wegkwijnen :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:08

urosa schreef:
Ailill schreef:

Zolang mijn vriend roept "J*zus wat is dit lekker" maak ik mij niet zo druk :')

Maar ik heb dus ook niks te klagen, wij hebben nu 8 jaar en vanaf het begin veel vuur en passie.. soms wil hij wel eens dat ie iets langer kon op die hete momenten, maar dat is voor mij dan helemaal niet nodig :+

Spoiler:
OMG dat ik dit nu openbaar op internet zet :=

Maar goed, ik houd dus ook van seks, en veel.. dus slechte seks of weinig libido zou ik niet mee kunnen leven.. oppervlakkig.. misschien wel, maar ik zou gewoon wegkwijnen :')

Echt exact dit momenteel, zo herkenbaar, vooral het laatste haha. _/-\o_ :')
Had het zelf nog niet gepost, zelfde gedachte als in de spoiler, maar als er een schaap over de dam is... :+

Overigens hebben we nog láng geen 8 jaar, maar op deze manier kan ik dat wel uitzitten. :Y)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:10

F_Orumster schreef:
Verschillende generaties wellicht, jij bent toch al wat ouder Hc?

Nah, een geheel verschillende regio.
Ik woon op het vaste land, zij op de eilanden voor de kust van Áfrika (in rood hieronder:

Afbeelding

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:17

Die eilanden hebben gewoon een naam hoor >;) .

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:37

F_Orumster schreef:
Die eilanden hebben gewoon een naam hoor >;) .

Een illustratie van de ligging maakt imo meer helder.
Jij legde die koppeling ook niet ;)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:47

enzino schreef:
Ailill schreef:

_/-\o_

De hele clip:

Lees hier naar mijn idee ook gewoon veel ervaringen die na communicatiepogingen ook niet lekker liepen. En dat is dan teleurstellend voor beide partijen. Als je je er dan op een internetforum over uitlaat na afloop wanneer je het kan relativeren ben je soms wat minder genuanceerd, want dat maakt het berichtje wat grappiger.

Jim Jefferies is ook heel kort door de bocht, dat is wat zijn sketch grappig maakt.

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:06

Het is kort door de bocht,.. Maar er zit een kern van waarheid in hahaha.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:09

alexonline schreef:
Het is kort door de bocht,.. Maar er zit een kern van waarheid in hahaha.

Alleen wanneer je klaarkomen als sex of top ervan ziet/ervaart wellicht.

Wel is het brein met afstand het krachtigste erotische, sexuele orgaan en in het brein gaat héél veel (ook tegelijk) om.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:19

In de boktwereld is elke vrouw goed en super leuk in bed, terwijl toch zooooveel jongens en mannen zo'n vrouw weinig meemaken. Dat vind ik zo apart. En het is niet dat ik de dames op bokt niet geloof hoor, misschien zijn paardrijdende vrouwen ook gewoon beter? :P of reageren vooral alleen die vrouwen in dit soort topics..

Wat me ook opvalt is dat alle vrouwen hier lichamelijk zo genieten van seks en orgasmes daarbij heel normaal vinden of het zelfs eisen. Terwijl dat volgens mij helemaal niet zo normaal is?