Met iemand naar bed gaan die geen relatiemateriaal is?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij met iemand naar bed gaan waarvan je van te voren weet dat je er geen relatie mee wil

Ja
730 (59%)
Nee
503 (40%)

Totaal aantal stemmen: 1233

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:19

Ayasha schreef:
Als je blijkbaar passie kan "faken" (faken is het verkeerde woord maar ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen, mijn excuses bij voorbaat) of kan hebben zonder dat je van iemand houdt dan zou ik gaan twijfelen aan de intimiteit die normaal gepaard gaat met seks; immers zonder gevoelens kan die persoon ook prima seks hebben als het snoepje er maar lekker genoeg uit ziet.

Passie kan volledig los staan van liefde (voor het leven).
Zo kan je binnen een vaste relatie volkomen passie-loze seks hebben en geen relatie hebben maar wel passievolle seks ervaren.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:25

Eulogy schreef:
Nou mijn laatste fwb wilde juist altijd knuffelen en dat ik bleef slapen en zo en ik wilde dan gewoon naar huis :') Ik geloof nooit zo in dat soort dingen, dat vrouwen zoveel anders zouden zijn dan mannen. Overigens had die jongen volgens mij wel min of meer het idee dat dat een relatie zou worden, maar goed.

Haha, ja dat kan natuurlijk ook, dat hij andere intenties krijgt en dus wel een toekomst ziet met jou.
Maar wat betreft hormoonhuishouding en de gedragingen van de mens die daaruit voortkomen dat is gewoon wetenschappelijk bewezen. Mannen zitten wel iets anders in elkaar dan vrouwen.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:28

EmptyWords schreef:
laat ik het zo zeggen... ik heb het gedaan.
zou er nu niet snel mer voor kiezen, maar als ik lang genoeg droog sta en gewoon even mijn ego wil strelen... zeg nooit nooit

Dit dus.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:32

Goof schreef:
Ayasha schreef:
Als je blijkbaar passie kan "faken" (faken is het verkeerde woord maar ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen, mijn excuses bij voorbaat) of kan hebben zonder dat je van iemand houdt dan zou ik gaan twijfelen aan de intimiteit die normaal gepaard gaat met seks; immers zonder gevoelens kan die persoon ook prima seks hebben als het snoepje er maar lekker genoeg uit ziet.

Passie kan volledig los staan van liefde (voor het leven).
Zo kan je binnen een vaste relatie volkomen passie-loze seks hebben en geen relatie hebben maar wel passievolle seks ervaren.

Had het niet beter kunnen omschrijven.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:35

Er over fantaseren vind ik prima, maar met een soort van ball boekje van de een naar de ander gaan.......absoluut niet.
Noem het zoals je noemen wilt, maar om als een afgelikte boterham in het schap te liggen "omdat ik anders droog sta" .........sorry, dat gaat er bij mij letterlijk en figuurlijk niet in.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:37

Afgelikte boterham!?? Wat is dit, 1674? :?

Sammie

Re: Met iemand naar bed gaan die geen relatiemateriaal is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:40

In 2015 mogen mensen die mening ook nog gewoon hebben, hoor. Dat is ook vrijheid.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:40

Afgelikte boterham? :+ Er is een verschil tussen een scharrel of elke 3 kwartier een ander in je bed hebben liggen :+ Beetje zwart/wit als je het mij vraagt.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:41

Julia schreef:
Eulogy schreef:
Nou mijn laatste fwb wilde juist altijd knuffelen en dat ik bleef slapen en zo en ik wilde dan gewoon naar huis :') Ik geloof nooit zo in dat soort dingen, dat vrouwen zoveel anders zouden zijn dan mannen. Overigens had die jongen volgens mij wel min of meer het idee dat dat een relatie zou worden, maar goed.

Haha, ja dat kan natuurlijk ook, dat hij andere intenties krijgt en dus wel een toekomst ziet met jou.
Maar wat betreft hormoonhuishouding en de gedragingen van de mens die daaruit voortkomen dat is gewoon wetenschappelijk bewezen. Mannen zitten wel iets anders in elkaar dan vrouwen.

Mwa, er zijn toch redelijk wat mensen die de uitzondering op de regel weer eens bevestigen. Ik als vrouw zijnde kan ook gerust als een blok in slaap vallen erna. Ik hoef echt niet nog een half uur op mijn kopje geaaid worden erna en als het warm is kruip ik nog wat verder weg ook. Terwijl mijn ex bv zowat eiste dat ik hem erna genegenheid toonde. Net zoals vrijen zelf voor mij niet altijd zeemzoet met veel tralala mag zijn. Dat mag gerust ook eens gewoon pure rauwe seks, alleen voor mij persoonlijk voel ik mij veel meer op mijn gemak om dat te doen met iemand waarmee ik een relatie heb dan iemand die ik niet ken.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:45

RaafSmits schreef:
Er over fantaseren vind ik prima, maar met een soort van ball boekje van de een naar de ander gaan.......absoluut niet.
Noem het zoals je noemen wilt, maar om als een afgelikte boterham in het schap te liggen "omdat ik anders droog sta" .........sorry, dat gaat er bij mij letterlijk en figuurlijk niet in.

Wel met pindakaas dan, anders likt het zo droog. *\o/* *\o/*

Zie je andere vrouwen dan ook zo, als ze veel seks hebben?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:46

RaafSmits schreef:

Dan zitten er volgens de poll aardig wat afgelikte boterhammen hier op bokt. Ook bedankt voor je mening ;)

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:47

Dee_Es schreef:
Voor de "nee" stemmers, willen jullie ook persé dat er al een relatie (verkering) is voordat je seks hebt? Of is het genoeg om te weten/voelen dat het een potentiële partner is?

Tegen die tijd heb ik hem al zó uitvoerig uitgetest dat ik al zeker weet dat het een relatie is/wordt :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:47

Je hebt mr right en mr right now

Mr right dacht ik gevonden te hebben, 11 jaar samen. Helaas liep dat op de klippen.
En nu ben ik echt niet opzoek naar een nieuwe relatie. Dat wat ik ni nodig heb/waar ik behoefte aan heb is Mr right (for) now maar betekend niet dat ik er potentieel in zie voor een (lange) relatie/samen grijs en bejaard worden.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:49

Dat zwart witte valt wel mee als ik alles moet geloven wat er om me heen gebeurt.
Sta maar eens buiten aan de schoolpoort je kind op te wachten?
Dan weet je meteen waar de term "hete huisvrouwen "vandaan komt.

En dankjewel Sammie

Anoniem

Re: Met iemand naar bed gaan die geen relatiemateriaal is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:51

Mwah, vind het een nogal denigrerende "mening". Het is namelijk een waardeoordeel over iets waar je zelf eigenlijk niets mee te maken hebt :+

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:51

Pantykous schreef:
RaafSmits schreef:

Wel met pindakaas dan, anders likt het zo droog. *\o/* *\o/*

Zie je andere vrouwen dan ook zo, als ze veel seks hebben?

Absoluut.
En ja.....dan heeft bokt veel afgelikte boterhammen.... als de poll naar waarheid is ingevuld.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:53

_O- _O- In that case ben ik een afgelikte boterham _O- _O- And proud to be!

Ik heb liever veel ervaring met sex met verschillende mensen dan mijn hele leven aan 1 vast zitten.

Wel een oprechte vraag overigens voor eventuele geheelonthouders voor het huwelijk;
Ik heb me altijd afgevraagd, waarom? Je koopt toch ook geen auto zonder testrit? Stel je voor, je wacht je hele leven op iemand, trouwt daarmee, en in bed is het helemaal niks.....tja, zit je dan met je goeie gedrag.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:53

Eulogy schreef:
Mwah, vind het een nogal denigrerende "mening". Het is namelijk een waardeoordeel over iets waar je zelf eigenlijk niets mee te maken hebt :+

Nee hoor, "men "zorgt er wel voor dat het iedereen duidelijk is.
Vandaar ook mijn negatieve reactie op dit onderwerp.
Ik vraag me dan oprecht af wat voor een normen en waardes je je kinderen meegeeft.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:54

Ik vind het verdrietig dat mensen zo denken. Mij maakt het allemaal niet uit. Als iemand graag wil wachten, go for it! Helemaal super :j Ik heb al zoveel gezien dat de nieuwigheid er ook wel van af is, en dat is ook helemaal prima. Al die oordelen, dat is toch vermoeiend?

Maar goed, ik draag m'n afgelikte boterham badge met trots! *\o/*

*edit*
Hoe bedoel je je laatste post RaafSmits?
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 25-09-15 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:55

PowerReiner schreef:
Ik heb me altijd afgevraagd, waarom? Je koopt toch ook geen auto zonder testrit? Stel je voor, je wacht je hele leven op iemand, trouwt daarmee, en in bed is het helemaal niks.....tja, zit je dan met je goeie gedrag.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dat dus.
Ik ben ook wel benieuwd naar reacties hierop.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:55

RaafSmits schreef:
Eulogy schreef:

Nee hoor, "men "zorgt er wel voor dat het iedereen duidelijk is.
Vandaar ook mijn negatieve reactie op dit onderwerp.
Ik vraag me dan oprecht af wat voor een normen en waardes je je kinderen meegeeft.

Waarom is het zo erg om "veel" verschillende bedpartners te hebben??
Ik snap dat nooit zo goed :=

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:56

listiglistje schreef:
Ja hoor, ik zie seks en relatie(liefde) los van elkaar :)

ik ken heel veel vrouwen die er net zo over denken...
er wordt sowieso heel wat afgescharreld als je het mij vraagt :7

Zo zie ik het idd ook. :j

7ofhearts

PowerReiner schreef:
_O- _O- In that case ben ik een afgelikte boterham _O- _O- And proud to be!

Ik heb liever veel ervaring met sex met verschillende mensen dan mijn hele leven aan 1 vast zitten.

Wel een oprechte vraag overigens voor eventuele geheelonthouders voor het huwelijk;

Wat te denken van uitgehuwelijkt worden??
Toch ken ik vrouwen die daar héél gelukkig mee zijn geworden en een fijne familie en gezin hebben.
Ook al kende ze hun man van te voren niet of nauwelijks.
Is ook een kunst hoor!!

Dorine92

Eulogy schreef:

Mijn mening: IK zou me een afgelikte boterham voelen als ik maar met jan en alleman het bed in zou duiken. Wat anderen doen moeten ze helemaal zelf weten maar ik vind de verhalen waar ze vervolgens mee aankomen dan altijd wel weer grappig :D Even goede vrienden hoor :j

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:57

Sammie schreef:
In 2015 mogen mensen die mening ook nog gewoon hebben, hoor. Dat is ook vrijheid.

Ja hoor en deze betreffende mening is geen denegrerend waardeoordeel?

Geweldig weer en heel typerend uit de hoek die wanneer het in het straatje past ´respect voor andere meningen´ claimt. Uiteraard alleen de eigen hoogst intolerante mening.

Maar goed, blijf gerust op een droogje zitten tot de ware langskomt met een onbelegde boterham.
Hopen dat die in het ongebruikte broodrooster past _O-

Onder de streep heeft de vriend van de TS gelijk +:)+