Vriend gaat online vreemd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:12

Wees blij dat je niet getrouwd bent en kinderen hebt van deze man. Nu kom je er nog relatief makkelijk vanaf en kan je een nieuw begin maken.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:13

Omg....laat maar

Ik zeg niet dat ze hem moet nemen als hij die andere gedouwd heeft, maar dat ze het anders moet spelen

Hij moet bij haar willen blijven, niet zij bij hem

Oftewel pak de regie over je eigen leven

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:14

Ale hij dit al tot 3 keer aan toe doet.. Bereid je maar voor op de toekomst..

Zoiets zit in iemand, hij trekt zich blijkbaar niks aan van jouw gevoelens..
Als hij echt van je houdt flikt hij zulke dingen niet..

Misschien kort door de bocht van me maar zo zie ik het wel...

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:14

Ts , Hij heeft geen respect voor je. :o
Jij hebt nu al meerdere keren aan hem aangegeven dat je dit niet wilt,en toch doet ie het weer en weer...
Ik zou er ook echt klaar mee zijn,ondanks heel de ''rompslomp'' die er bij komt kijken,je zal hem nooit meer vertrouwen wat hij ook zegt.
Je verdient dit niet!!! :(:)

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:16

Je hebt duidelijk aangegeven wat zijn grenzen zijn, waar hij duidelijk niet mee kan leven. Ik heb iets soortgelijk meegemaakt en had aan mezelf beloofd om het geen derde keer te pikken. Resultaat: meneer lapte mij het een derde keer en is met krokodillentranen naar huis gegaan. Loslaten doet pijn, en het zal zeker even duren voor het voorbij en verwerkt is, maar je moet nu toch echt wel aan jezelf denken... Veel sterkte TS!

ziamara

Re: Vriend gaat online vreemd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:18

Bij de eerste keer was het bij mij al genoeg geweest. Ik wil geen leven in wantrouwen.

Mijn vriend hoeft geen andere meiden te appen of wat dan ook, als hij niet genoeg heeft aan mij is het zeer jammer voor hem.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:20

Wat een stuk verdriet. Echt waar, gadverdamme.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:20

Oke, ik ga even eerlijk zijn.

Als je met zo iemand jouw leven wil delen vind je jezelf wel heel weinig waard.... Een keer ...nou heeeeel misschien tot daar aan toe. (Edit: nee, een keer trouwens ook niet!!) Maar DRIE keer? :/

Vind je niet dat jij iemand verdient die net zo trouw is als jij? Iemand die met liefde en respect over jou praat tegen anderen? Die helemaal gek is op jou?
Want die bestaan ook!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:22

ziamara schreef:
Bij de eerste keer was het bij mij al genoeg geweest. Ik wil geen leven in wantrouwen.

Mijn vriend hoeft geen andere meiden te appen of wat dan ook, als hij niet genoeg heeft aan mij is het zeer jammer voor hem.

Vind dat vrij kort door de bocht.
Mijn partner mag vriendschappelijk best met andere appe ook vrouwelijk.
Maar als ik het niet vertrouw wil ik daar open en eerlijk in zijn kunnen..

Is hij dat niet ist echt no go

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:23

japielover schreef:
ziamara schreef:

Vind dat vrij kort door de bocht.
Mijn partner mag vriendschappelijk best met andere appe ook vrouwelijk.
Maar als ik het niet vertrouw wil ik daar open en eerlijk in zijn kunnen..

Is hij dat niet ist echt no go

Ik denk inderdaad ook vrij zwart/wit. Hij vindt het niet fijn dat ik met andere jongens app, andersom net zo. Wij hebben er geen problemen mee.
Laatst bijgewerkt door ziamara op 15-09-15 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:25

Respect, communicatie en vertrouwen zijn eigenlijk de belangrijkste dingen in een relatie. Dat ontbreekt nu volkomen hier, dus eigenlijk heb je je antwoord al... Je verdient beter TS, kies voor jezelf!

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:31

ik wil je heel veel sterkte wensen. bha waarom moet het zo geheimzinnig. ik heb er echt een hekel aan als mensen niet zeggen waar het op staat. als er niks loos is kan hij toch tegen je zeggen dat hij met haar praat.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:34

Kun je die gozer ooit nog volledig vertrouwen TS? Ik denk dat ik dat antwoord stiekem wel weet. Stel jullie gaan samen verder en hij beloofd van alles. Telkens als hij op zijn telefoon kijkt, of als hij achter zn pc zit te chatten oid en alleen is, denk jij continue met wie hij aan het chatten is, of het dat meisje is.. want hij heeft immers al 4x beloofd geen contact meer te hebben.. of hij niemand anders heeft leren kennen etc.

Dat hij die ring koopt, is gewoon een goedmakertje.
Inderdaad, hij had naar haar toe kunnen gaan, maar waarschijnlijk heeft ie daar de ballen niet voor. Hij beseft niet wat hij heeft.

Ergens hoop ik dat het makkelijker gemaakt wordt voor jou, dat hij weggaat bij jou. Dat doet ONWIJS veel pijn en je voelt je heel erg belazert.. maar ik denk serieus dat het je een hoop leed bespaard. Ik heb altijd een erg negatief gevoel bij mensen die op zoon manier in hun relatie staan zoals jouw vriend. die blijkbaar niet kunnen aangeven wat ze nu missen in hun relatie en nodig hebben van hun partner en het maar 'gewoon' ergens anders gaan zoeken. Zonder vertrouwen geen relatie.

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:36

Wat Collie2008 zegt is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Als je je vriend(in) met dertig kettingsloten en een dwangbuis moet weerhouden van vreemdgaan kun je hem/haar inderdaad net zo goed vrijlaten en kijken wat er gebeurt, want zo moet niemand willen leven.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:49

Wauw iemand die t snapt hahaha thnx!

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:51

Ik zou het huwelijk nog even uitstellen. :(

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 20:03

anjali schreef:

tot sint Juttemis bijvoorbeeld.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 20:19

Sterkte TS met je gesprek vanavond! Laat je verstand je juiste keus maken maar laat je hart niet links liggen...

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 20:30

Qimm schreef:
anjali schreef:

tot sint Juttemis bijvoorbeeld.

Haha ik moest hier echt om lachen _O-

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 20:35

of hij haar nu uiteindelijk wel of niet gezien heeft, het feit is dat hij contact blijft houden met haar ondanks dat jij dat niet goed vind, en er al meerdere goede gesprekken geweest zijn. Hij beschaamt jouw vertrouwen en respect hierin. Daarnaast zo ik me continue afvragen of en wanneer ze elkaar zien en dit is geen goede basis voor een goed huwelijk lijkt me.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 21:02

arno8 schreef:
MarjanB schreef:
@ Arno8 mijn ex heeft toen ik hem confronteerde het één en ander vernield in huis en met gebalde vuisten voor me gestaan, ik was doodsbang. Toen ik hem uiteindelijk buiten had heb ik gelijk zijn familie gebeld die politie is.Zij hebben hem compleet over de zeik moeten overmesteren. (echt in houtgreep enz) Ik had aangifte mogen doen van huiselijk geweld.. heb hem er alleen uitgegooid en niet meer terug laten komen. Iets waar hij in mijn ogen nog geluk mee gehad heeft.

Dus tja, ik heb iemand uit zijn eigen huis geflikkerd, zou ik het weer doen? Ja wel als iemand mijn grenzen blijft overschrijden..

Volledig terecht dat je dat hebt gedaan. Maar dat is een totaal andere situatie. Hij heeft geweld gebruikt en daarmee zijn rechtspositie verspeeld. De situatie was al geëscaleerd en dus had het weinig zin om nog respectvol met hem om te gaan 'om escalatie te voorkomen'. Maar in geval van TS is de situatie niet geëscaleerd. Hij heeft geen geweld gebruikt, alleen whatsappjes gestuurd. Dat is geen grond waarop een rechter zal zeggen: inderdaad, u stond in uw recht hem de toegang tot jullie huis te ontzeggen.

En hij zal (terecht of niet) reden hebben om boos te zijn als je hem het huis uit zet. Het is natuurlijk heel stoer om iemand zijn huis uit te zetten en ik weet dat het heel filmisch en heroïsch en strijdbaar klinkt, maar ik zou vooral nuchter nadenken en de voor/nadelen goed afwegen.

Het gaat hier toch niet om een rechter? Als TS hem zegt dat hij alvast voor een paar dagen zijn boel mag pakken na wat er gebeurde zou het van een minimum aan respect van hem getuigen dat hij daar gevolg aan geeft en oprot. Daar is niks heroïsch en filmisch aan. Dat dit geen gedwongen uit huis zetten is lijkt mij nogal logisch en dat hij daardoor niet definitief uit zijn huis wordt gezet al evenzeer.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 21:50

Collie2008 schreef:

Ik vond je ook vrij duidelijk :j

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:00

Abercrombie schreef:
Collie2008 schreef:

Ik vond je ook vrij duidelijk :j

het was eigenlijk ook best duidelijk haha

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:08

Ik heb ook nergens gelezen dat hij aan de ketting ligt, maar dat doet er zelfs niet toe, hij gaat duidelijk aan haar grenzen voorbij, tot 3 maal toe. Het is zijn keuze tot nu om te blijven en achter haar rug van alles te doen. Nu ze weet wat er gebeurde zal ze eerst voor zichzelf moeten uitmaken of ze de relatie nog wil redden en nadien eventueel samen met hem uitzoeken hoe het verder moet.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:26

En zoals de meeste topics reageert ts dat ze het nogmaals gaan proberen :) Zoals zoveel mensen.. en daar is helemaal niks verkeerd aan..