Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ziamara schreef:Bij de eerste keer was het bij mij al genoeg geweest. Ik wil geen leven in wantrouwen.
Mijn vriend hoeft geen andere meiden te appen of wat dan ook, als hij niet genoeg heeft aan mij is het zeer jammer voor hem.
japielover schreef:ziamara schreef:Bij de eerste keer was het bij mij al genoeg geweest. Ik wil geen leven in wantrouwen.
Mijn vriend hoeft geen andere meiden te appen of wat dan ook, als hij niet genoeg heeft aan mij is het zeer jammer voor hem.
Vind dat vrij kort door de bocht.
Mijn partner mag vriendschappelijk best met andere appe ook vrouwelijk.
Maar als ik het niet vertrouw wil ik daar open en eerlijk in zijn kunnen..
Is hij dat niet ist echt no go
arno8 schreef:MarjanB schreef:@ Arno8 mijn ex heeft toen ik hem confronteerde het één en ander vernield in huis en met gebalde vuisten voor me gestaan, ik was doodsbang. Toen ik hem uiteindelijk buiten had heb ik gelijk zijn familie gebeld die politie is.Zij hebben hem compleet over de zeik moeten overmesteren. (echt in houtgreep enz) Ik had aangifte mogen doen van huiselijk geweld.. heb hem er alleen uitgegooid en niet meer terug laten komen. Iets waar hij in mijn ogen nog geluk mee gehad heeft.
Dus tja, ik heb iemand uit zijn eigen huis geflikkerd, zou ik het weer doen? Ja wel als iemand mijn grenzen blijft overschrijden..
Volledig terecht dat je dat hebt gedaan. Maar dat is een totaal andere situatie. Hij heeft geweld gebruikt en daarmee zijn rechtspositie verspeeld. De situatie was al geëscaleerd en dus had het weinig zin om nog respectvol met hem om te gaan 'om escalatie te voorkomen'. Maar in geval van TS is de situatie niet geëscaleerd. Hij heeft geen geweld gebruikt, alleen whatsappjes gestuurd. Dat is geen grond waarop een rechter zal zeggen: inderdaad, u stond in uw recht hem de toegang tot jullie huis te ontzeggen.
En hij zal (terecht of niet) reden hebben om boos te zijn als je hem het huis uit zet. Het is natuurlijk heel stoer om iemand zijn huis uit te zetten en ik weet dat het heel filmisch en heroïsch en strijdbaar klinkt, maar ik zou vooral nuchter nadenken en de voor/nadelen goed afwegen.
Zoals zoveel mensen.. en daar is helemaal niks verkeerd aan..