Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bokker12345 schreef:Bedankt allemaal voor de geweldig lieve en meelevende reacties!
Ik ben vanmiddag gebeld door de politie dat er zéér waarschijnlijk geen zaak komt. Het dossier is eigenlijk rond en daaruit blijkt dat ik niets strafbaars heb gedaan, waardoor er dus ook geen strafvervolging kan plaats vinden. Dit zal door de officier van justitie bepalen, maar volgens de agent zag hij totaal geen gronden meer waarop er verdere vervolging kan plaats vinden.
Er hebben zich meer getuigen gemeld die vertelden dat ook zij hem nét nog konden ontwijken, daarnaast zijn er videobeelden van een bus met dashcam waarop de man te zien was.
Dit zou dus een geweldig einde betekenen van een vreselijke dag.
Het is nu wel nog een ingewikkelde zaak w.b.t. eventuele vergoeding van de schade aan mijn auto en er is een zeer grote kans dat ik dus zelf de schade of nieuwe auto moet zal betalen. Weet op dit moment nog niet echt hoe ik dat moet gaan doen. Maar dat zien we dan wel weer.
Percy schreef:Hoe is het nu met de slachtofferhulp? Ben daar wel benieuwd naar omdat ik daar zelf heb gewerkt en er indertijd geen "daders, verdachten" werden geholpen. Hoop van harte dat jij er wel hulp krijgt overigens.
Shiloh schreef:Percy schreef:Hoe is het nu met de slachtofferhulp? Ben daar wel benieuwd naar omdat ik daar zelf heb gewerkt en er indertijd geen "daders, verdachten" werden geholpen. Hoop van harte dat jij er wel hulp krijgt overigens.
Wat idioot! Alsof iemand zoiets expres doet en er niet door aangeslagen kan zijn. Dat wist ik helemaal niet van slachtofferhulp.
Shiloh schreef:[/quote]Percy schreef:Hoe is het nu met de slachtofferhulp? Ben daar wel benieuwd naar omdat ik daar zelf heb gewerkt en er indertijd geen "daders, verdachten" werden geholpen. Hoop van harte dat jij er wel hulp krijgt overigens.
Wat idioot! Alsof iemand zoiets expres doet en er niet door aangeslagen kan zijn. Dat wist ik helemaal niet van slachtofferhulp.
zigranta schreef:Als het een asielzoeker was, kun je dan de staat niet aansprakelijk stellen?