Musiess schreef:Jennifuur schreef:Musiess, voor zo'n trotse autochtoon kan je verrekte slecht NederlandsSchattig vooral ook dat je je argumenten kracht probeert te geven door erin te gooien als 'Mohammed' of 'Achmed' en dan een over ander loos argument gebruikt, waardoor het doet lijken alsof op de koffie gaan bij een vluchteling (waar dit oorspronkelijk onder andere verdorie over ging) ervoor zorgt dat 'Mohammed na een paar maanden in zijn BMW kan rond rijden'.
Wat ben jij een zuur persoon, misschien kan iemand je daar mee helpen, zoals andere mensen hier ook anderen willen helpen met hun problemen.
Klopt ik hoef niet netjes nl te typen op een forum. Is geen topic-eis.
Ik ben zuur en daar ben ik trots op. Zoals ik net zeg : racisten (zoals mensen mij hier misschien zien) worden gemaakt en niet geboren.
En ik ben er verdraaid trots op. Want ik sta voor mezelf. En dit omdat ik nederlandse uitleg moet vragen omdat ik met nog 2 andere in de minderheid waren. Op een nl school tijdens een wiskunde examen.. waar gaat het dan heen??? Als jou kindje tijdens zijn examen wiskunde om de uitleg in het nerderlands moet vragen omdat hij in het arabisch geven word...
Man man man.... Je gaat echt te ver. Wat een walgelijke reactie. Trots zijn omdat je een racist bent..... Het moet niet gekker worden. Ga alsjeblieft in een hutje op de hei wonen, jij geen last maar ook zij geen last van jouw instelling

Heb je zelf wel in de gaten dat je zo echt niet ver gaat komen?