Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Ik schijn zelf enorm veel op Bjork en een hoofdrolspeler uit Game of Thrones te lijken maar ik zie het allebei niet echt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Majabeestje schreef:Ik hoor wel eens dat ik op Carice van Houten lijk. Ik zie het zelf totaal niet. En voel me dan ook een beetje awkward want ze is best knap. Ben je zo'n mislukte versie van iemand, joepie![]()
Ik zal er verder niet meer over praten want no way dat ik een foto ga plaatsen. Flauw hè
Debbels schreef:Dustinlover schreef:Ik word al jaren met iemand vergeleken. Toen het programma waarin zei speelde net uitkwam was het zelfs zo erg dat ik om handtekeningen werd gevragen. Nu werk in het uitgaans leven en komt er regelmatig iemand naar mij toe, weet je op wie jij lijkt... Zucht... Nou ben ik benieuwd of jullie het kunnen raden.
Het begon een jaar of 5 geleden geloof ik toen was ik geheel blond en was het veel erger omdat ze helemaal in waren, nu heb ik rood haar onder en dan nog hoor ik het vaak:
[ [url=m/eLxRMC.jpg]Afbeelding[/url] ]
5 jaar geleden, helemaal blond.. Barbie van ohoh cherso?
Thasja schreef:Ik ben benieuwd of jullie mij aan iemand kunnen koppelen
Hier een foto met lang haar en bril
[ [url=m/nSgpFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hier een foto hoe mijn haar wordt en zonder bril
[ [url=m/8a6uyP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shenavallie schreef:Ik vind jou lijken op de "oude" Nada van Nie en zelfs een heeeeeeeel klein beetje op sommige foto's van Beertje van Beers. Met wat fantasie haal ik er ook Björk uit inderdaad.
Damned schreef:op wie van GoT zou ze dan moeten lijken?
Courses schreef:Shenavallie schreef:Ik vind jou lijken op de "oude" Nada van Nie en zelfs een heeeeeeeel klein beetje op sommige foto's van Beertje van Beers. Met wat fantasie haal ik er ook Björk uit inderdaad.
Ik heb geen idee wie Nada is maar ik ga zo even Google'n hahaDamned schreef:op wie van GoT zou ze dan moeten lijken?
Ik ken de serie zelf niet dus ik heb werkelijk geen idee hoe ze heet .. Ze heeft in ieder geval bruin haar en volgens mij is het een 'goede' .. makes that sense?
Suus___ schreef:Ik hoor 2 namen regelmatig maar ga gewoon een foto posten en benieuwd wat jullie zeggen
[ [url=m/fpIKA3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jixXnF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zie hier een aantal die idd wel echr lijken
Merlesophie schreef:Niniane schreef:Niet perse een beroemdheid maar ik hoor vaak dat ik op Mascha van beautygloss.nl lijk. Echt totaal niet.![]()
Ook heb ik gehoord dat ik op Kate Moss en Léa Seydoux lijk. Ook dat klopt echt voor geen meter.
Fotooo!