Geen spam. Wat dan wel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:48

Haha nou A gaat toch iets minder complimenteus te werk :')

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:49

amkeVH schreef:
Haha nou A gaat toch iets minder complimenteus te werk :')

niet in het begin toen hij hen wilde laten geloven dat het een vried was die hun hielp :')

Vero

Re: Geen spam. Wat dan wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:51

Ik heb ook iets te veel pretty little liars gekeken :') (helemaal niet meerdere keren dezelfde aflevering hoor :') )

MillyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:52

ik heb het helemaal gelezen maar vindt het redelijk eng :?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 19:52

Het is Outlook. Een vriendelijke behulpzame bokker heeft me geholpen met het IP, maar omdat hij/zij en ik mailen met dezelde Outlook, kan het IP niet nagetrokken worden. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:53

Is het niet een idee om gewoon terug te mailen om te vragen wie het is...? :')

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:55

Ik zou sowieso niet reageren.
Als er dan een volgende mail komt ("waarom reageer je nou niet?") dan weet je dat de afzender kwaad in de zin heeft en kun je aangifte doen.
Komt er geen tweede mail, dan kan je het lekker zo laten.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:59

Pff ik zou echt niet blij zijn met zo'n mail zeg.. Bah.

Ik zou wel echt willen weten wie het is, dus ik zou via een ander email adres een mailtje sturen. Gewoon iets uit je nek kletsen over een advertentie en dat je het graag zou komen halen. Net alsof doen dat je naar de verkeerde mail mailt, met een beetje geluk krijg je antwoord met naam.
Als het nou gewoon een of ander mailtje was met iemand die je geweldig vond oke, maar dat fifty shades staat me niet aan.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:00

Dat hierboven is wel slim, met een ander mail adres terug mailen over iets heel anders

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:02

Nee, geen goed idee! Het emailadres is speciaal hiervoor aangemaakt, tenminste, die indruk heb ik heel sterk.

MillyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:02

niet doen!! waarschijnlijk is het speciaal voor jou aangemaakt

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:03

Chiave schreef:
Ja, ik heb gepost over de lasagne, toen hij na een paar keer proberen eindelijk gelukt leek te zijn.

@kbk, ik denk dat ik ook niet echt heel bang ben, maar waarom meldt hij of zij dat niet gewoon in een privéberichtje? Nu jaagt hij of zij me wel een heel klein beetje de stuipen op het lijf.

Of gewoon een groepje flauwe vrienden die met een bak popcorn nu dit topic lezen. :D

Ik zou niet reageren. Als het email adres enkel voor dit doel is aangemaakt dan valt het ook op als een ander ineens gaat mailen daarnaartoe.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 20:03

Ik heb een berichtje gepost op Facebook. Het volgende:

"Wie durft heel eerlijk te zeggen dat hij of zij mij een mailtje heeft gestuurd? Ik maak geen inhoud openbaar, maar ik ben toch wel benieuwd wat je beweegt of wat er aan de hand is. Ik word niet boos, ik lach je niet uit, wie of wat je ook bent. Stuur nog maar een mailtje of stuur me een privé-berichtje."

Via privé-bericht kreeg ik een berichtje van een meisje waarvan ik het nóóit verwacht had. Ik heb haar al jaren niet gesproken, maar vanwege onze gedeelde passie met muziek zitten we nog samen op Facebook. Enkele stukjes: "Je bent gewoon best interessant omdat je veel post en ik ben vaak gewoon moeilijk benieuwd naar mensen." "Sorry ik ben niet je minnaar, maar die komt nog wel"

Ik weet niet wat ik moet denken. Ik ben woest. Gewoon woest. Hoe kun je zoiets in je hoofd halen? Vertelt ze ook nog dit vaker te doen. Ik snap het gewoon niet. Hoe kom je erop? Die knikker ik meteen uit mijn vriendenlijst.

Plaat voor d'r kop.

Chasingmood

Oei tja, daar had ik even niet aan gedacht

Vero

" Iemand die ik denk te kennen door haar frequente hersenspinselen op facebook, maar eigenlijk als persoon niet goed ken."

Jij zegt dat je alleen echt goede vrienden hebt op Facebook.. Dus dan zou dit niet kunnen kloppen?? Wel vaag....

Ik ben het eens met koudbloedkim

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:04

Wtf :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:04

Huh? Ben je niet blij? Ik zou enorm opgelucht zijn!
Ik zie het nu ook niet als iets kwaads namelijk. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:05

Nouja, dat ook weer opgelost :+

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:05

Chiave schreef:
Ik heb een berichtje gepost op Facebook. Het volgende:

"Wie durft heel eerlijk te zeggen dat hij of zij mij een mailtje heeft gestuurd? Ik maak geen inhoud openbaar, maar ik ben toch wel benieuwd wat je beweegt of wat er aan de hand is. Ik word niet boos, ik lach je niet uit, wie of wat je ook bent. Stuur nog maar een mailtje of stuur me een privé-berichtje."

Via privé-bericht kreeg ik een berichtje van een meisje waarvan ik het nóóit verwacht had. Ik heb haar al jaren niet gesproken, maar vanwege onze gedeelde passie met muziek zitten we nog samen op Facebook. Enkele stukjes: "Je bent gewoon best interessant omdat je veel post en ik ben vaak gewoon moeilijk benieuwd naar mensen." "Sorry ik ben niet je minnaar, maar die komt nog wel"

Ik weet niet wat ik moet denken. Ik ben woest. Gewoon woest. Hoe kun je zoiets in je hoofd halen? Vertelt ze ook nog dit vaker te doen. Ik snap het gewoon niet. Hoe kom je erop? Die knikker ik meteen uit mijn vriendenlijst.

Plaat voor d'r kop.

Oke dit had ik dus echt niet verwacht.. Maar je hebt beloofd niet boos te worden dus ik zou de persoon niet uit je vriendelijkst knikkeren en of boos reageren... Want dat is niet zo leuk voor dat meisje aangezien je het beloofd hebt. Ookal zou ik vooral boos worden bij het feit dat ze dit wel vaker doet.....

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:07

Oh, dus.. Dat had ik niet verwacht.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:07

Fijn dat je weet wie het is! Wel absurd dat iemand zulke dingen stuurt, maar gelukkig is het geen vieze oude gek.. Je zult maar een of andere stalker krijgen, dat lijkt me helemaal eng.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 20:08

Ik heb haar heel rustig uitgelegd dat ik het beangstigend vond, dat dat voor anderen ook zo kan voelen en dat ik toch betwijfel of ze dit vaker moet doen. Ze vroeg me dringend haar identiteit niet bekend te maken en dat doe ik dus ook niet, dat heb ik beloofd, maar zodra iemand kwaad in de zin heeft en dit wel doet... Het meisje kan ongelofelijk gepest worden of erger nog... Als ik niet boos word, kan een ander dat wel worden als ze dat bij hem of haar doet.

Echt, een meisje waarvan ik het nooit verwacht had. Ze is stil, dat weet ik, maar zo verlegen... Ik ben woest, maar blijf vriendelijk tegen haar. Waarschijnlijk is er iets wat haar dwarszit, anders doe je dit niet.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:10

Waarom ben je woest? Op zich staan er geen wereldschokkende dingen in dat mailtje. Beetje vreemd hoe ze dit aanpakt maar het komt op mij over alsof ze je gewoon op de een of andere manier een hart onder de riem wil steken.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 20:12

Ik vind het een hele rare manier van iemand benaderen. Ze had me prima een berichtje via Facebook kunnen sturen in plaats van op zo'n manier iemand benaderen. Ik vind het raar en ongemakkelijk en al helemaal omdat ik gewoon heel vriendschappelijk met haar omging...

Mag ik iedereen bedanken voor de moeite die gedaan is? Vond ik erg fijn! Vriendelijk bedankt daarvoor!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:12

Wel fijn dat je het weet nu, maar snap wel dat je er een beetje pissig over bent..