Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(helemaal niet meerdere keren dezelfde aflevering hoor
)
Chiave schreef:Ja, ik heb gepost over de lasagne, toen hij na een paar keer proberen eindelijk gelukt leek te zijn.
@kbk, ik denk dat ik ook niet echt heel bang ben, maar waarom meldt hij of zij dat niet gewoon in een privéberichtje? Nu jaagt hij of zij me wel een heel klein beetje de stuipen op het lijf.
Chiave schreef:Ik heb een berichtje gepost op Facebook. Het volgende:
"Wie durft heel eerlijk te zeggen dat hij of zij mij een mailtje heeft gestuurd? Ik maak geen inhoud openbaar, maar ik ben toch wel benieuwd wat je beweegt of wat er aan de hand is. Ik word niet boos, ik lach je niet uit, wie of wat je ook bent. Stuur nog maar een mailtje of stuur me een privé-berichtje."
Via privé-bericht kreeg ik een berichtje van een meisje waarvan ik het nóóit verwacht had. Ik heb haar al jaren niet gesproken, maar vanwege onze gedeelde passie met muziek zitten we nog samen op Facebook. Enkele stukjes: "Je bent gewoon best interessant omdat je veel post en ik ben vaak gewoon moeilijk benieuwd naar mensen." "Sorry ik ben niet je minnaar, maar die komt nog wel"
Ik weet niet wat ik moet denken. Ik ben woest. Gewoon woest. Hoe kun je zoiets in je hoofd halen? Vertelt ze ook nog dit vaker te doen. Ik snap het gewoon niet. Hoe kom je erop? Die knikker ik meteen uit mijn vriendenlijst.
Plaat voor d'r kop.