Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 10:51

Lestrange01 schreef:
Ik lees fanfiction. En de laatste tijd ook over mijn lievelingszangeres, dan voel ik me altijd zo beschaamd. Ik lees ook altijd fanfiction op school omdat ik de les zo saai vind.

Hier nog een schuldige, ik lees de meest duistere en smuttigste fanfiction die je kan vinden, meestal of Supernatural, maar ook vaak over Harry Potter en Sherlock. Zit het 's ochtends vaak gewoon bij het ontbijt te lezen :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 10:54

Als we het toch over seks hebben..
Mijn vorige buren hadden er een handje van tijdens een vrijpartij zich nogal te laten horen. Ik werd er dan 's nachts gewoon wakker van. Uiteindelijk heb ik een keer, nadat de buurvrouw luidruchtig klaar kwam, heel hard geapplaudiseerd voor ze. Sindsdien nooit meer iets gehoord :P
Maar de keren dat ik ze nog tegen kwam was het wel vrij awkward :')

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 10:55

__Sannne schreef:
Hhilde schreef:
Oh, nog een gênante... Ik sliep met mijn beste vriendin op een kamer na een feestje, samen op de grond, echt direct naast elkaar. Haar crush kwam er nog 'even' bij liggen en ik ging dus alvast slapen. Maar met dat de lichten uit gingen hoorde ik ze al zoenen. Ik dacht, ach, laat maar. Ik wilde gewoon slapen. Totdat ik hem ineens naar een condoom hoorde zoeken en ze dus seks wilden hebben. Ze overlegden nog of het wel kon omdat ik een lichte slaper ben, maar ik durfde ook niet te zeggen dat ik nog wakker was omdat ze al best ver waren. Ik was ook aangeschoten en erg misselijk dus helemaal helder dacht ik niet meer :') Ik heb de dekens over mijn hoofd getrokken om te slapen, wat niet gelukt is. Het geluid van zijn klaarkomen spookt nog regelmatig door mijn hoofd :') De volgende ochtend hebben we het wel direct besproken, allemaal weer nuchter :=

Wauw.. Ik was dan zo iemand geweest die ondertussen doodleuk zou vragen; Gaat 'ie lekker?

Nee, seks hebben naast je "slapende" vriendin vind ik echt not done.

Twee vrienden hebben onlangs seks gehad waar ik ook bijlag, terwijl ik wakker was. Heb toen ook iets gezegd in de trent van 'gaat ie lekker'? En toen zei hij "ga je nu serieus tegen me praten?", dus ben ik best uitgeflipt en hebben ze hun business op de badkamer verder gezet :')

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 10:56

Snollygoster schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik lees fanfiction. En de laatste tijd ook over mijn lievelingszangeres, dan voel ik me altijd zo beschaamd. Ik lees ook altijd fanfiction op school omdat ik de les zo saai vind.

Hier nog een schuldige, ik lees de meest duistere en smuttigste fanfiction die je kan vinden, meestal of Supernatural, maar ook vaak over Harry Potter en Sherlock. Zit het 's ochtends vaak gewoon bij het ontbijt te lezen :=

oee ken je nog een paar goeie van supernatural ik kan geen goeie meer vinden :+ :')

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 10:56

Wauw, ik heb echt in een deuk gelegen om sommig verhalen hier! Anderen zijn ook wel weer heel erg :D

Toen ik in groep 3 zat had ik er een spelletje van gemaakt om de wc's op school van binnenuit op slot te doen. Ik kon als kleine meid onder de wc's door kruipen. De leerkracht moest de wc's dan open maken met een mes. Het mysterie heeft zelfs in het weekblad gestaan, ze kwamen er maar niet achter wie het deed. Het heeft weken geduurd voordat ik betrapt werd, door de directeur nota bene! Die heeft mij toen zo'n dikke preek gegeven dat ik mijn hele basisschooltijd niks meer heb uitgespookt haha!

Ook schijn ik een keer de kat aan zijn staart te hebben opgehangen aan de schommel. Inclusief heen en weer schommelen, want dat vond de kat leuk... :o Hier weet ik niets meer van, maar het is een verhaal wat mijn moeder nog graag vertelt op feestjes ;) Ik heb toen wel flink op mijn donder gehad, maar ook dat kan ik mij niet meer herinneren, verdrongen denk ik :=

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 10:57

Mijn bureau zo opschuiven dat er een enorm gat in het zeil op mijn slaapkamer zat. Bureau zo teruggeschoven over het gat heen. Al 5 jaar het huis uit, maar nog steeds staat het bureau over dat gat in het zeil. Inmiddels al een jaar of 19... :') . Heb nog steeds niets gezegd :o

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:00

elle108030 schreef:
Snollygoster schreef:

oee ken je nog een paar goeie van supernatural ik kan geen goeie meer vinden :+ :')

Hangt ervan af wie je shipt of waar je naar op zoek bent <<)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:04

Ik heb een recente confession: ik werk met jongeren vanaf 16 jaar in een werkplaatssetting en het zijn voornamelijk jongens..
Soms heb ik erg last van mijn darmen (met name tijdens mijn ongesteldheid of vlak ervoor) en dan ga ik soms bij een groepje jongens staan om mijn scheet geluidloos te laten en weer weg te lopen. Als ze hem dan ruiken geef ik doodleuk een van de jongens de schuld :').

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:05

AmyII schreef:
Ik heb een recente confession: ik werk met jongeren vanaf 16 jaar in een werkplaatssetting en het zijn voornamelijk jongens..
Soms heb ik erg last van mijn darmen (met name tijdens mijn ongesteldheid of vlak ervoor) en dan ga ik soms bij een groepje jongens staan om mijn scheet geluidloos te laten en weer weg te lopen. Als ze hem dan ruiken geef ik doodleuk een van de jongens de schuld :').

HAHAHAAHAHAH! Dat is echt ingenieus! :')

afwasborstel

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:13

Ik heb toen ik klein was per ongeluk mijn hamster opgezogen in de stofzuiger... Kwam er uren later pas achter toen ik m in de gangkast bij de stofzuiger vond. Had wel 'plop' gehoord maar wist toen nog niet dat ik mn hamster kwijt was... Hij heeft het incident trouwens wel overleefd.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:14

Oh, over dingen kapot maken gesproken :') Ik heb ooit een keer een glas melk over de laptop van mijn vader laten vallen: laptop kapot. Ik heb de kat de schuld gegeven :=

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:17

afwasborstel schreef:
Ik heb toen ik klein was per ongeluk mijn hamster opgezogen in de stofzuiger... Kwam er uren later pas achter toen ik m in de gangkast bij de stofzuiger vond. Had wel 'plop' gehoord maar wist toen nog niet dat ik mn hamster kwijt was... Hij heeft het incident trouwens wel overleefd.

Arm beestje, trauma voor zijn leven :')

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:18

AmyII schreef:

HHAHAHAHA hilarisch _/-\o_ _O-

Selina

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:18

Ik eet nooit het laatste stukje eten op. Of het nou van een pannenkoek of een broodje is, mijn bord is nooit leeg. Vraag me niet waarom :Y)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:19

Ik heb een keer een eend vermoord. Jaren terug tijdens het voeren in de sneeuw, was een te groot stuk brood en hij stikte daarin. Toen heeft een vriend van m'n broertje hem met een sneeuwschep aan de slootkant gelegd :o
Af en toe pest m'n vriend me er nog mee, ik vind het namelijk echt heel erg..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:20

Dat ik erg blij ben dat ik de afgelopen maanden wat kilo's ben kwijtgeraakt, en ook zeer blij ben dat die er sinds thuiskomst nog niet weer bij zijn gekomen :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:22

fleurtjeuh schreef:
Dat ik erg blij ben dat ik de afgelopen maanden wat kilo's ben kwijtgeraakt, en ook zeer blij ben dat die er sinds thuiskomst nog niet weer bij zijn gekomen :)

Heel knap van je, maar hoe is dat een confession? :)

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:22

AmyII schreef:

Je lijkt op mijn moeder die haalt ook zulke dingen uit :')

Over seks gesproken, ik ging bij een vriendin en haar vriend slapen. haar nichtje was er ook bij... Wij met zn vieren in een 2 persoons bed.
Ik lag naast dat nichtje wat een stuk jonger was. Op een gegeven moment dommelde ik weg maar merkte dat ik veel ruimte had. Zijn die 2 bezig met elkaar... ik lag ernaast! en dat veel jongere nichtje! toen zei ik: Gadverdamme, get a room! en dat dat nichtje er dus naast lag en nog vanalles gezegd. Ze waren stil, bewogen niet meer... Heb het nog vaak met die vriendin erover gehad.

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:23

BelleTessa schreef:
Ik heb een keer een eend vermoord. Jaren terug tijdens het voeren in de sneeuw, was een te groot stuk brood en hij stikte daarin. Toen heeft een vriend van m'n broertje hem met een sneeuwschep aan de slootkant gelegd :o
Af en toe pest m'n vriend me er nog mee, ik vind het namelijk echt heel erg..

Ik ook :') Alleen dan met een kano. Ik kan niet zo goed kano varen en vaarde keihard tegen kant aan met de punt tegen een eend ik hoorde piep en daarna niks meer :=

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:24

Ik heb vorig jaar m'n rijbewijs gehaald en 8 dagen erna ging ik met een vriend die ik wel zag zitten in zijn auto een rondje touren.
Ik was zo zenuwachtig, maar uiteindelijk was het erg gezellig.
Krijg ik paar weken later bericht dat hij een boete heeft gekregen voor te hard rijden.
Dus ik moest heel hard lachen, totdat ik besefte dat ik waarschijnlijk te hard gereden had in zijn auto..
Uiteindelijk is hij zo lief geweest de helft van de boete te betalen en later is ie m'n vriend geworden, maar de schoonfamilie kan er smakelijk om lachen, ik schaam me dood..

Een deuk in de auto van m'n ouders gereden, de auto is weg en m'n ouders denken dat er een andere auto tegenaan heeft gezeten :oo

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:25

Cayenne schreef:
fleurtjeuh schreef:

Heel knap van je, maar hoe is dat een confession? :)

Ik heb geen overgewicht ofzo, en ben op geen enkele manier echt te zwaar, maar ik ben er toch heel blij mee.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:26

AmyII schreef:

:')

Mijn vriend bewaarde altijd heel lang zijn kleding; ook kapotte boxers waar de band dermate ver van was uitgerekt of was losgekomen van de stof. Ik was het zo zat dat ik in een tijd van drie maanden alle smoezelige boxers vernageld heb (zover doorscheuren dat het echt niet kon). Onder het mom van: 'ik weet niet waar de wasmachine last van heeft maar nu is hij echt op' rechtstreeks na het wassen de kliko in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:29

Peelie schreef:
Oke. Een conffesion van nu.

Ik zit graag op de wc met de deur wagenwijd open. Zodat de rest van het huis kan meegenieten :P.

Dat doe ik alleen niet als er bezoek is, of als ik bij andere mensen thuis ben uiteraard :P

*\o/* ik ook , bij mijn ouders ook als ze alleen thuis zijn :')

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:31

Rytir schreef:
AmyII schreef:

:')

Mijn vriend bewaarde altijd heel lang zijn kleding; ook kapotte boxers waar de band dermate ver van was uitgerekt of was losgekomen van de stof. Ik was het zo zat dat ik in een tijd van drie maanden alle smoezelige boxers vernageld heb (zover doorscheuren dat het echt niet kon). Onder het mom van: 'ik weet niet waar de wasmachine last van heeft maar nu is hij echt op' rechtstreeks na het wassen de kliko in!

Ik speel al sedert vriendlief bij mij woont met het idee deze truc toe te passen. Niet omdat kleren kapot zijn (die heb ik bij zijn verhuis al buiten gegooid), maar omdat mijn kasten zo ongelofelijk bomvol zitten... volgens mij merkt hij het écht niet, maar tot nu toe nog niet aangedurfd :P (seriously, wie heeft in godsnaam 50 t-shirts nodig)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 11:33

Al een hele tijd geleden was ik met een vriendin op de camping en daar was een meisje ongelooflijk stom aan het doen, ze stal onze spullen en schelde naar ons.
Ze hebben daar een super grote vis vijver en daar lag een dooie vis, we hebben die vis gepakt en bij haar in het t-shirt gegooid :')

Daarna hadden we nog een plannetje, ( was in giethoorn) en mijn vriendin had een eigen boot.
We hadden tegen dat meisje gezegd dat het ons speet en als we vriendin kon worden, dat wou ze. Volgende dag zijn we met haar wezen varen en we gingen naar een ''eiland'' op het meer en we hebben haar daar voor een paar uur achter gelaten want we durfde haar niet meer op te halen :=