Aankoop die je veel eerder had " moeten " hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:21

hiphorse schreef:
Waar heb je die weg? Kan dat echt wel gebruiken!

Ze waren een tijdje geleden bij de Action te koop, maar ik koop ze ook wel eens via Ebay.

LottieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:49

leuk topic! Echt één waarvan je hebberig word...

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:55

Elektrische gumpen. Geweldig werkend ding, helpt echt immens met het goed gummen van oppervlakken zonder deze te beschadigen en is ook fijn voor het aanbrengen van details. En niet duur als je een van Derwent hebt. Echt een aanrader! :D

DominiqueDG

Re: Aankoop die je veel eerder had " moeten " hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:26

Mijn le Creuset gietijzeren pan! Zo'n grootmoeders pan, maar dan een hippe versie ;-)

Kan niet meer zonder!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:11

Nav. dit topic een turbo borstel voor de stofzuiger aangeschaft, wat een uitkomst!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:16

een super mooie leren tas, geen gekut meer met goedkope tassen die snel kapot zijn. nu een mooie kwaliteits tas, waar als de rits kapot gata het, het nog waard is een nieuwe erin te laten zetten :P

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:19

Charaz schreef:
Nav. dit topic een turbo borstel voor de stofzuiger aangeschaft, wat een uitkomst!

Hier ook ja, dat ding is geweldig!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:24

Ik volg dit topic even zie hier veel handige dingen voorbij komen

Pastis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:28

Het handigste ding dat ik in huis gehaald heb is zo'n kleine strijkplank om aan je grote strijkplank te bevestigen. Voor mouwen en kragen. Wat gaat dat strijken nu vlot zeg!

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:31

Beenwarmers :')

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:38

Mijn robotstofzuiger! Geweldig ding en gekocht via marktplaats dus nog redelijk betaalbaar *\%/*

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:44

zigranta schreef:
Mijn robotstofzuiger! Geweldig ding en gekocht via marktplaats dus nog redelijk betaalbaar *\%/*

Welk merk heb je en heb je huis dieren enz? Ben ook zoekende ofvhet iets voor ons is.. 2 honden 2 jonge kids dus wil er voor de test versie zeer weinig voor kwijt.. ( bang dan hond hem sloopt of de kids er bang voor zijn oid )

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:02

:D ik ben heel blij met de wasdroger

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:12

Onze elektrische deken, wat heerlijk om een warm bedje in te kruipen <3

En m'n tomos snorscootertje voor de wedstrijden, niet meer 2 dagen zulke enden moeten lopen om dagen erna pijn te hebben, echt heerlijk dat ding.
Wellicht in toekomst nog elektrische fiets. O:)

Oh en mijn nieuwe steelstofzuiger, heerlijk, snel pakken, draadloos, zuigt super. Ff snel kruimeldief eruit en kleine dingetjes opzuigen.
Dat is echt dé uitvinding :+:

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:14

@snorkel1986 de iroomba 581, heb 2 honden 1 formaat jack russel en 1 canecorsomix, paarden aan huis (maar geen kinderen) dus veel zand en troep. Kan hem 7 dagen vooruit programmeren, zodat hij aangaat als we weg zijn. Honden zijn banger voor de grote stofzuiger dan voor de robot, maar ze gaan er niet achteraan ofzo. Er loopt/liep ook een topic over dus daar kun je misschien ook nog wat tips lezen? (wat ik daar las is dat het merk neato beter is, maar ik ben al super tevreden met deze)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:24

Mijn robotstofzuiger (dag haren van 5 katten :wave: )
Mijn elektrisch oplaadbare kruik, blijft heerlijk lang warm en hoef niet meer uit bed om m warm te maken.
Mijn elektrische deken.

Vaatwasser hadden we ook veel eerder aan moeten schaffen. en verder kan ik er zo even niet op komen. We hebben nog zo'n swiffer stofdoek-achtig-iets dat ideaal werkt.

Ik wil nog graag zo'n multifunctioneel stoomapparaat (ramen,vloer,spiegels) en n kruimeldief. :j

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:29

8nnemiek schreef:
hiphorse schreef:
Waar heb je die weg? Kan dat echt wel gebruiken!

Ze waren een tijdje geleden bij de Action te koop, maar ik koop ze ook wel eens via Ebay.

Ik heb de mijne van de Hema! Werken ook prima!

Mijn lievelingsproduct: mijn all-you-can-mix food processor <3 Noten hakken, verse pesto maken, deeg mixen, soep pureren. Heerlijk, dat ding kan alles!

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:40

zigranta schreef:
@snorkel1986 de iroomba 581, heb 2 honden 1 formaat jack russel en 1 canecorsomix, paarden aan huis (maar geen kinderen) dus veel zand en troep. Kan hem 7 dagen vooruit programmeren, zodat hij aangaat als we weg zijn. Honden zijn banger voor de grote stofzuiger dan voor de robot, maar ze gaan er niet achteraan ofzo. Er loopt/liep ook een topic over dus daar kun je misschien ook nog wat tips lezen? (wat ik daar las is dat het merk neato beter is, maar ik ben al super tevreden met deze)

Ja dat topic heb ik ook gelezen
Maar vind de neato erg duur..
Brutale vraag maar wat heb jij er ongeveer voor betaald?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 00:23

Mijn Dyson V6 absolute bezemstofzuiger! Zo handig, super veel opzetstukken voor harde oppervlakten als voor stoffen bekleding, kruimeldief of even door de hele woning, makkelijk onder de meubels door etc. etc. En dat alles lekker licht als een bezem en snoerloos, ik kan niet meer zonder in het dagelijks leven, kost wat maar het is een aanrader voor mensen met huisdieren en een volle werkweek! We hadden een Samsung iRobot-rommel maar die ligt in de kelder te verstoffen, deed zijn werk erg slecht.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 08:52

Mijn Dyson kruimeldief! Die is zo handig om het huis netjes te houden! Ik zuig er tussen de bank mee en op de trap. En voor gewoon even tussendoor om dingen op te zuigen. Ik hoef nu veel minder de zware stofzuiger te pakken. Deze had ik veel eerder moeten hebben. Samen met de Swiffer zorgt dit voor een groot deel van het huishouden. :j

Hatsjie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 08:57

Ik heb net een 6 meter telescoop stok gekocht om mn ramen van de erker te zemen.
Ik kan weer naar buiten kijken.
En oplaadkabeltjes voor mn Iphone en Ipad van 3 meter lang (aliexpress) werken als een speer.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 08:59

Hatsjie schreef:
En oplaadkabeltjes voor mn Iphone en Ipad van 3 meter lang (aliexpress) werken als een speer.

Hier helaas 3 meter oplaadkabel die het niet doet op mijn IPhone en IPad. Ik krijg een melding dat de kabel niet herkend wordt. Echt een naaistreek dat je alleen maar Apple laadkabels kan gebruiken.

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 09:04

Yasmijntje schreef:
renskesanne schreef:
ik heb zo'n gezichtsreinigings machine dus een apparaatje met een borstel er op die dan ronddraait. echt geweldig ding maakt me gezicht 10 keer zo schoon als met alleen make-up remover. en ik heb geen tot bijna geen puisten meer.
had ik dat maar eerder :')

Welke was dat precies?

Ik heb de Clinique Sonic System, vind het ook ideaal en had het eerder moeten proberen!
Smorgens en savonds even (wel nadat ik met doekje mascara enzo afgehaald heb anders wordt het ding echt vies) met de borstel rond, heerlijk! En hij kan onder de douche dat vind ik ook wel handig.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 09:29

GWR schreef:
Ik heb de Clinique Sonic System, vind het ook ideaal en had het eerder moeten proberen!
Smorgens en savonds even (wel nadat ik met doekje mascara enzo afgehaald heb anders wordt het ding echt vies) met de borstel rond, heerlijk! En hij kan onder de douche dat vind ik ook wel handig.

Ik heb deze ook en gebruik hem eigenlijk bijna nooit, gebruik je ook al die andere spullen die je erna moet gebruiken? Pfff vindt het zo'n toestand ben ik een kwartier bezig met het hele Clinique ritueel

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 09:32

Ik heb een Foreo Luna en daar ben ik HEEL blij mee. Veel fijner dan die borstelsystemen. Ik dacht dat dit weer zo'n item zou zijn die na 10x gebruiken in de kast zou belanden maar het resultaat is zo overweldigend dat deze echt niet in de kast beland. :=