hiphorse schreef:Waar heb je die weg? Kan dat echt wel gebruiken!
Ze waren een tijdje geleden bij de Action te koop, maar ik koop ze ook wel eens via Ebay.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zigranta schreef:Mijn robotstofzuiger! Geweldig ding en gekocht via marktplaats dus nog redelijk betaalbaar

ik ben heel blij met de wasdroger 

)
8nnemiek schreef:hiphorse schreef:Waar heb je die weg? Kan dat echt wel gebruiken!
Ze waren een tijdje geleden bij de Action te koop, maar ik koop ze ook wel eens via Ebay.
Noten hakken, verse pesto maken, deeg mixen, soep pureren. Heerlijk, dat ding kan alles! zigranta schreef:@snorkel1986 de iroomba 581, heb 2 honden 1 formaat jack russel en 1 canecorsomix, paarden aan huis (maar geen kinderen) dus veel zand en troep. Kan hem 7 dagen vooruit programmeren, zodat hij aangaat als we weg zijn. Honden zijn banger voor de grote stofzuiger dan voor de robot, maar ze gaan er niet achteraan ofzo. Er loopt/liep ook een topic over dus daar kun je misschien ook nog wat tips lezen? (wat ik daar las is dat het merk neato beter is, maar ik ben al super tevreden met deze)
Hatsjie schreef:En oplaadkabeltjes voor mn Iphone en Ipad van 3 meter lang (aliexpress) werken als een speer.
Yasmijntje schreef:renskesanne schreef:ik heb zo'n gezichtsreinigings machine dus een apparaatje met een borstel er op die dan ronddraait. echt geweldig ding maakt me gezicht 10 keer zo schoon als met alleen make-up remover. en ik heb geen tot bijna geen puisten meer.
had ik dat maar eerder
Welke was dat precies?
GWR schreef:Ik heb de Clinique Sonic System, vind het ook ideaal en had het eerder moeten proberen!
Smorgens en savonds even (wel nadat ik met doekje mascara enzo afgehaald heb anders wordt het ding echt vies) met de borstel rond, heerlijk! En hij kan onder de douche dat vind ik ook wel handig.