Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mayflower_ schreef:Ik snap heel goed dat je geen kinderen op je bruiloft wilt. Heb vorig jaar een bruiloft meegemaakt waar de kinderen de show steelden, gilden en joelden tijdens de kerkdienst, hingen in de gordijnen bij het feest, gingen bij het lopend buffet alles proeven en wat ze niet lekker vonden spuugden ze weer uit in de bakkenhet was niet 1 kindje die dat deed, nee de rest deed het mee. Want ja dat is ''stoer/grappig''. En heb nog een bruiloft meegemaakt waar de kinderen stierlijk vervelend waren. Ik heb zelf geen kids, heb mij gruwelijk geërgerd dat die ouders er niks van zeiden. Nee zou ik ooit trouwen, dan hoef ik er ook geen kinderen bij.
Kinke schreef:Volgens mij is het 'geen oppas hebben' ook wel onzin, vaak is het al heel lang bekend wanneer een bruiloft is, dan is er toch meestal wel iets te regelen.
SusanH schreef:Niet alleen kinderen zijn irritant op feestjes hoor. Ken zat mensen die met een drankje teveel op ook niet meer leuk zijn om erbij te hebbenen dat vind ik persoonlijk veel storender op feestjes.
Dreamybol schreef:SusanH schreef:Niet alleen kinderen zijn irritant op feestjes hoor. Ken zat mensen die met een drankje teveel op ook niet meer leuk zijn om erbij te hebbenen dat vind ik persoonlijk veel storender op feestjes.
Behalve dan dat je die 'vriend' die zich zo gedraagt (tussen '...' omdat ik denk dat een vriend zich niet zo mag gedragen) bij kop en kont kunt (laten) pakken en de zaal uitstuurt. Bij een kind mag je 9 van de 10 keer niets zeggen omdat het 1. jouw kind niet is, 2. jij geen kinderen hebt, dus niet weet hoe het is, 3. het gedrag door de ouders vaak schattig wordt gevonden.
__Nathalie__ schreef:Kinke schreef:Volgens mij is het 'geen oppas hebben' ook wel onzin, vaak is het al heel lang bekend wanneer een bruiloft is, dan is er toch meestal wel iets te regelen.
Je kunt niet elk kind bij een oppas laten
Zoe_97 schreef:__Nathalie__ schreef:Dat is helemaal geen onzin. Ik zeg alleen dat je niet elk kind bij een oppas kunt laten.
Mijn dochter is daar 1 van.
wa is dan de reden dat zo'n kind volgens jou niet bij ene oppas kan blijven (en dan bedoel ik wel een kundige en niet een 14-jarige die af en toe oppast)
__Nathalie__ schreef:Zoe_97 schreef:
wa is dan de reden dat zo'n kind volgens jou niet bij ene oppas kan blijven (en dan bedoel ik wel een kundige en niet een 14-jarige die af en toe oppast)
In mijn geval is mijn dochter fles weigeraar door ernstige klachten van verborgen reflux. Hiervoor heeft ze met 7 en 9 weken 1.5 week in het ziekenhuis gelegen aan de sonde omdat ze geen druppel meer dronk. Tot ruim een jaar hebben we hier grote problemen mee gehad.
Zo'n kind " drop " je niet zomaar even ergens want dan slaapt en drinkt het gewoon de hele dag niet.
Om deze reden is ze het nog niet gewend om naar een oppas te gaan op mijn ouders na. Dus als mij ouders ook op doe bruiloft zijn heb ik geen oppas.