Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ayasha schreef:En dat is menselijk en niets aan te doen. Dan kun je heel stoer aantrekken wat je wilt, maar daar heb je dan toch echt alleen jezelf mee. Ik snap niet zo goed waarom je er per se zo'n punt van zou maken.En dat is imo het hele probleem van vooroordelen... Dus zonder je te willen kwetsen; ik vind dat absoluut geen mooie gedachtengang.
Eulogy schreef:Ayasha schreef:En dat is menselijk en niets aan te doen. Dan kun je heel stoer aantrekken wat je wilt, maar daar heb je dan toch echt alleen jezelf mee. Ik snap niet zo goed waarom je er per se zo'n punt van zou maken.En dat is imo het hele probleem van vooroordelen... Dus zonder je te willen kwetsen; ik vind dat absoluut geen mooie gedachtengang.
Eulogy schreef:Ayasha schreef:En dat is menselijk en niets aan te doen. Dan kun je heel stoer aantrekken wat je wilt, maar daar heb je dan toch echt alleen jezelf mee. Ik snap niet zo goed waarom je er per se zo'n punt van zou maken.En dat is imo het hele probleem van vooroordelen... Dus zonder je te willen kwetsen; ik vind dat absoluut geen mooie gedachtengang.

Yonker schreef:ME'ers is wel even heel iets anders dan een rechters, veiligheidsredenen enzo![]()
En als je goed hebt gelezen dan is pas op de dag zelf besloten dat de toga af ging, ivm airco die het niet deed.
eilleen333 schreef:Toch vind ik dat ze gepastere kleding aan hadden kunnen trekken. Het hoeft niet perse de toga te zijn, maar rood en blauw is dan wel weer het andere uiterste.
Maeve schreef:Leuk om het verschil in mening te zien. Ik ben toch geneigd om voor iets warmer en minder comfortabel te gaan, gewoon voor de zekerheid, maar ben een klein beetje bang om té formeel gekleed te gaan. Ik heb nu een strakke zwarte rok aan tot onder de knie met een losse donkerblauwe flodderblouse met driekwart mouwen er boven. Daar een hemdje onder die ik in de trein aan kan. Ik heb echt een hékel aan panty's maar heb een prachtig vers litteken op mijn onderbeen van een aanvaring met een boomstronk tijdens de bootcamptrainingdus daar maak ik me nog een beetje zorgen om. Hakken twijfel ik ook over maar ben bang dat ik er wel aan moet geloven, want echt nette schoenen heb ik niet en flatjes staan me écht niet
Shadow0 schreef:eilleen333 schreef:Toch vind ik dat ze gepastere kleding aan hadden kunnen trekken. Het hoeft niet perse de toga te zijn, maar rood en blauw is dan wel weer het andere uiterste.
En waar hadden ze die gepastere kleding vandaan moeten halen dan? Ze wisten het niet vantevoren en buiten de rechtbank zijn het net mensen. Ik heb in elk geval niet een hele garderobe mee voor alle eventualiteiten.
Shadow0 schreef:eilleen333 schreef:Toch vind ik dat ze gepastere kleding aan hadden kunnen trekken. Het hoeft niet perse de toga te zijn, maar rood en blauw is dan wel weer het andere uiterste.
En waar hadden ze die gepastere kleding vandaan moeten halen dan? Ze wisten het niet vantevoren en buiten de rechtbank zijn het net mensen. Ik heb in elk geval niet een hele garderobe mee voor alle eventualiteiten.

Ayasha schreef:Oh oké, dus als je bijvoorbeeld ooit voor zou moeten komen, dan heeft het voor jou geen nadelen dat een rechter je, bewust of onbewust, zal beoordelen op je voorkomen?omdat ik mezelf daarmee niet 'heb'.
Dat jij dat erg vindt of zou vinden betekent nog niet dat ik daarmee niet kan leven. Er zijn nl, geloof het of niet, nog mensen als ik die zo denken. die trek ik liever aan.
eilleen333 schreef:Persoonlijk was ik dan als rechter voor de toga gegaan, maar goed. Men moet ook zelf weten wat men doet, maar ik hou me zelf wel aan kledingvoorschriften.
Eulogy schreef:Ayasha schreef:Oh oké, dus als je bijvoorbeeld ooit voor zou moeten komen, dan heeft het voor jou geen nadelen dat een rechter je, bewust of onbewust, zal beoordelen op je voorkomen?omdat ik mezelf daarmee niet 'heb'.
Dat jij dat erg vindt of zou vinden betekent nog niet dat ik daarmee niet kan leven. Er zijn nl, geloof het of niet, nog mensen als ik die zo denken. die trek ik liever aan.