xMyrth schreef:[ Afbeelding ]
HAHAHAHA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMyrth schreef:[ Afbeelding ]
EJuniorJoost schreef:medelijden met de mensen die hard moeten werken terwijl het buiten lekker weer is
SinneJ Ach niet zo vaak zien deze maand is niet z'n ramp.. ik zit al dik 2 maanden zonder nog 6 weken te gaan![]()
tip voor de vrijgezellen.. Begin NOOOOIT! aan een militair
Diertjec schreef:Balen Shauni, ik mag zo ook weer tot 6 uur. Maar vanochtend wel lekker bij paard geweest en nu heerlijk onwijs hoofdpijn (6 weken geleden een ijzeren paal tegen mn hoofd gehad, dus hersenschudding)
Die plaatjes zijn geweldig SinneJ
SinneJ schreef:Laten we hopen dat het tegen dan niet aan jullie is om ons op te vrolijken
Diertjec schreef:Neuh, paardlief schrok van een beest waar ze door gestoken werd, ging in dr achteruit (ze stond vast aan die paal) en in plaats van dat halster of halster touw breekt, trekt ze de paal los. En ik, een stalgenoot en een hollistische da stonden er naast op dat moment.
Paardlief had alleen een verschoven wervel, wat spieren die vast zaten en opgezette tussenpezen aan beide benen. En ik een hersenschudding, tand door mn lip en een stukje tand afgebroken. Ander stalgenootje had gekneusde ribben, en een plek op dr hoofd en de hollistische da was nog wat erger dan ik toegetakeld.
Stom beest
Diertjec schreef:Neuh, paardlief schrok van een beest waar ze door gestoken werd, ging in dr achteruit (ze stond vast aan die paal) en in plaats van dat halster of halster touw breekt, trekt ze de paal los. En ik, een stalgenoot en een hollistische da stonden er naast op dat moment.
Paardlief had alleen een verschoven wervel, wat spieren die vast zaten en opgezette tussenpezen aan beide benen. En ik een hersenschudding, tand door mn lip en een stukje tand afgebroken. Ander stalgenootje had gekneusde ribben, en een plek op dr hoofd en de hollistische da was nog wat erger dan ik toegetakeld.
Stom beest