Charlie Charlie challenge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:42

amkeVH schreef:
Wat? dat heb ik gemist denk ik, deo op armen spuiten?

Al spuit je dat heel dicht bij je armen dan krijg je een soort litteken, ze vonden het bij mij op school ook allemaal cool ofzo..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:43

Ja dat was een paar maanden geleden één of ander "leuk" spel waarbij je een deobus tegen je arm aan moest houden en zo lang mogelijk moest spuiten. En degene die het 't langst volhield was dan natuurlijk het stoerst. Of het domst? Want je kan hier serieuze brandwonden aan overhouden. Maar met de mentaliteit "dat zal mijn niet overkomen" doen mensen domme dingen.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:44

Oh, dat... Broertje heeft dat ook gedaan. Nog goed van af gekomen.
Ik weet niet wie, maar een of andere Youtuber deed dit? Zei er bij dat je het niet zelf moest doen. En wat doet iedereen...
[Edit] Nee foutje, mijn broertje deed dit niet. Hij deed dat met zout en ijs dacht ik.
Laatst bijgewerkt door KittyDylan op 28-05-15 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:44

Ja dat is inderdaad niet echt een geweldig slim ding om te doen.. >;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:46

KittyDylan schreef:
Oh, dat... Broertje heeft dat ook gedaan. Nog goed van af gekomen.
Ik weet niet wie, maar een of andere Youtuber deed dit? Zei er bij dat je het niet zelf moest doen. En wat doet iedereen...
[Edit] Nee foutje, mijn broertje deed dit niet. Hij deed dat met zout en ijs dacht ik.

Ja dat is dus die Enzoknol. Die plaatst dagelijks van dat soort rare filmpjes, beetje in de categorie 'Jackass'. En denk je dat ook maar één iemand zich wat aantrekt van de 'don't try this at home' meldingen? Nee joh, dan is het alleen maar leuker om te doen natuurlijk. Tot er wel iets misgaat op school en wij aan ouders kunnen verantwoorden wat er is gebeurd.

Anoniem

Re: Charlie Charlie challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:51

Ik wou het ook proberen. Maar geloof dat Charlie mijn potloden heeft verstopt :+ :')

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:51

:') _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:52

Werkt het ook met blauwe potloden? :D

Felicxa

Heel eerlijk? Ik geloof er niet in. Kinderen op school zaten ook een beetje te geinen met dit Charlie Charlie gebeuren op school, niks gebeurd.

Ik denk dat bij dit soort dingen vooral je eigen gedachten je parten kunnen spelen. Ik kan me voorstellen dat als je er wel in gelooft, of als er iets raars gebeurd terwijl je bezig bent met 'geesten oproepen' dat je daar ontzettend paranoïde oid van kan worden. Daarom gein ik ook niet gezellig mee, want ik geloof wel dat je dingen over jezelf kan afroepen als je dingen vraagt zoals "Ga ik snel dood?", maar dat is meer omdat het dan ontzettend tussen je oren gaat zitten.

Ik zou het dus ook nooit, maar dan ook nooit, zelf proberen.

LSnuitje

Danique schreef:

Alleen met rode :o

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 17:53

Danique schreef:

Waarom niet? Nou ja bij ons gebeurde er niks op school dus tja. (Het waren toevallig blauwe potloden :') )

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:54

BeSen schreef:
Danique schreef:

Waarom niet? Nou ja bij ons gebeurde er niks op school dus tja. (Het waren toevallig blauwe potloden :') )

Charlie houdt niet van blauw :D

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 17:54

:oo

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 18:38

Macchiato schreef:
vuurneon...kan je nog wat droge opmerkingen maken zodat ik met een gerust hart kan slapen? :')

Ik durfde trouwens niet eens 3x bloody mary te denken voor de spiegel...ben echt een watje :')

Genoeg bloody Mary's drinken en je viert een feestje met je spiegel :')

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 18:39

_O-

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 18:41

Ik weet echt niet of ik dit zou moeten geloven of niet...
Aan de ene kant ben ik wel bang voor geesten, vriendin van mij heeft zich een tijdje echt niet goed gevoeld in haar kamer en heeft daar echt niet meer durven slapen, zij geloofde er ook niet echt in maar later heeft ze er toch een soort paranormaal iemand bijgehaald en die heeft die geest die daar dus zat weggestuurd. Ik weet niet of ik dit moet geloven of niet...

Van dit soort challenges wil ik ook zo ver mogelijk uit de buurt blijven, stel dat er echt iets gebeurd, dan kan ik echt niet meer slapen... Op school deden ze het wel maar er gebeurde niks, andere dingen als bloody marry, ouija etc. vind ik echt heel eng...

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 18:57

lora22 schreef:
Ik kreeg net een pb van iemand die zegt:
hoi, tot mijn schrik lees ik charlie charlie en inderdaad daar wordt je bang van.
Ik wil je vertellen hoe je niet bang meer hoeft te zijn! Ik geloof in de God van de Bijbel die je Vader wil zijn. Hij heeft Zijn Zoon Jezus gegeven om voor al onze fouten de straf te dragen. Hij heeft de dood overwonnen en is opgestaan en is nu bij de Vader in de hemel en bidt voor ons. Hij heeft de Heilige Geest gegeven dat vierde we met Pinksteren ;) en geeft ons vrede en vreugde in ons hart en leven.
Lees de bijbel ( http://bijbelingewonetaal.nl/producten/ ... r-android/) en bidt tot Jezus, hij wil je helpen en vrijmaken van al je angsten!
voor meer info: http://www.ikzoekgod.nl/
luister dit lied: https://www.youtube.com/watch?v=qKbxksLDjsw
Ik wens je Gods zegen toe en bid voor je.

Is dit jehova getuigen van bokt ofzo... :')

Kreeg ik ook :') :') heb maar ff teruggestuurd dat ik niet gelovig ben

Wel aardig dt ze de moeite heeft gedaan dit naar ieder appart te sturen. Alleen heb ik hier verder niks mee
Laatst bijgewerkt door dropveterr op 28-05-15 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 18:57

Yeah onze mentor heeft in onze klas charlie charlie challenge verboden :)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 18:59

Bij ons krijg je een gele kaart als je charlie charlie doet.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:00

Laura12 schreef:
Yeah onze mentor heeft in onze klas charlie charlie challenge verboden :)

En terecht, de potloden gebruiken ze maar om huiswerk mee te maken ipv die kinderachtige spelletjes te doen :+

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:04

lora22 schreef:
hoi, tot mijn schrik lees ik charlie charlie en inderdaad daar wordt je bang van.
Ik wil je vertellen hoe je niet bang meer hoeft te zijn! Ik geloof in de God van de Bijbel die je Vader wil zijn. Hij heeft Zijn Zoon Jezus gegeven om voor al onze fouten de straf te dragen. Hij heeft de dood overwonnen en is opgestaan en is nu bij de Vader in de hemel en bidt voor ons. Hij heeft de Heilige Geest gegeven dat vierde we met Pinksteren ;) en geeft ons vrede en vreugde in ons hart en leven.
Lees de bijbel ( http://bijbelingewonetaal.nl/producten/ ... r-android/) en bidt tot Jezus, hij wil je helpen en vrijmaken van al je angsten!

Rond uit asociaal dat je dit openbaar maakt en er lol over maakt.
Ze probeert je waarschijnlijk alleen maar te helpen en jij maakt haar geloof nu belachelijk ( + plus de andere die er om lachen )
Pb's openbaar mag helemaal niet, wat je zelf ook wel kan nagaan :n

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:11

Ik ben gelovig (katholiek) opgevoed, maar ben niet echt gelovig. Wel bid, ik niet speciaal naar Jezus toe maar gewoon dingen die ik hoop, of ik dingen beter kan doen. Maar in het geloof ben ik niet erg actief.

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:11

SindyKaya schreef:
lora22 schreef:

Rond uit asociaal dat je dit openbaar maakt en er lol over maakt.
Ze probeert je waarschijnlijk alleen maar te helpen en jij maakt haar geloof nu belachelijk ( + plus de andere die er om lachen )
Pb's openbaar mag helemaal niet, wat je zelf ook wel kan nagaan :n

Lees even de andere berichten? Ik heb toch al gezegd dat ik die smiley niet bedoel als uitlachen, maar gewoon zo als je hem typt : ' ) dat bedoel ik als dat ik het aardig van haar vind maar het had niet gehoeven.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 19:12

Ik lees telkens je zus ipv Jezus, lekker bezig vandaag ((not)) :o

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:17

Dan mag je alsnog geen pb's openbaar maken !