Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
upendo schreef:Cowboy55, mooie quote, hij slaat alleen als een tang op een varken gezien je prompt over het woord 'misschien' heen leest, ik neem dus niks aan, ik opper het alleen.
upendo schreef:Daarnaast ga ik er vanuit dat je als mens de mogelijkheid hebt meegekregen om met je ouders te communiceren, dus ja, ik ga er inderdaad vanuit dat als je iets op een normale toon brengt, je ouders daar op een normale manier mee kunnen dealen, met de voetnoot dat mogelijke resultaten uit het verleden wel degelijk garantie kunnen bieden voor de toekomst..
De sfeer wordt uiteraard anders als je dingen gaat zeggen als 'je blote poten in mijn schoenen gedouwd' en sarcastische briefjes gaat neerleggen met 'Trek je ze de volgende keer aan in het weiland'. Maar dat lijkt me vanzelfsprekend. Dat valt ook te onderleggen met spiegelneuronen, mocht je weer terugvallen op een creatieve quote over aannames.
upendo schreef:En hoe dan ook, 'stoom afblazen' kan ook door het verhaal op een normale toon te houden. Je ouders op deze manier te kakken zetten is not done, zeker niet omdat ze jarenlang je reet hebben afgeveegd, kleren voor je hebben betaald enzovoorts enzovoorts..
Over die spiegelneuronen heb ik twee seconden na moeten denken, sorry dat ik je persoonlijke aanval moet ondermijnen! Gelukkig (!) neem jij en niet een van mijn vrienden hiermee aan (!) dat ik dommer ben dan ik daadwerkelijk ben. Dit soort dingen hoef ik niet op te broeden namelijk en ik heb geen rijtje met standaard quotes klaarstaan (
) om mijn punt te maken.
Een discussie hoeft misschien niet per se gezellig te zijn, maar hoeft ook niet zo fel gevoerd te worden. Gewoon op normale toon praten/schrijven lijkt mij de beste optie. Blue_Eyes schreef:Dus omdat iemand prima in staat is om een punt te maken, mag een ander niet meer aanspreken op bepaald gedrag? <SNIP>
Cowboy55 schreef:Blue_Eyes schreef:Dus omdat iemand prima in staat is om een punt te maken, mag een ander niet meer aanspreken op bepaald gedrag? <SNIP>
Nee, hoor. De (te) verborgen boodschap van mij richting jou was dat ik niet helemaal snap waarom jij de rol van Blauwhelm gaat spelen terwijl ''geen der strijdende partijen" vooralsnog op een interventie zit te wachten.
Cowboy55 schreef:Blue_Eyes schreef:Dus omdat iemand prima in staat is om een punt te maken, mag een ander niet meer aanspreken op bepaald gedrag? <SNIP>
Nee, hoor. De (te) verborgen boodschap van mij richting jou was dat ik niet helemaal snap waarom jij de rol van Blauwhelm gaat spelen terwijl ''geen der strijdende partijen" vooralsnog op een interventie zit te wachten.
Overigens het laatste wat ik er hier over zeg, want en off topic en ik ga lekker mijn paard door het bos jagen. Fijne avond nog! Blue_Eyes schreef:Wellicht omdat er meer mensen zich ergeren aan jouw toonzetting?Overigens het laatste wat ik er hier over zeg, want en off topic en ik ga lekker mijn paard door het bos jagen. Fijne avond nog!
Anoniem schreef:Blue_Eyes schreef:Wellicht omdat er meer mensen zich ergeren aan jouw toonzetting?Overigens het laatste wat ik er hier over zeg, want en off topic en ik ga lekker mijn paard door het bos jagen. Fijne avond nog!
Mwah ik vond de andere kant van die discussie irritanter.
Maarre.... Zijn die schoenen nou al weer schoon?
Ik vind het vreemd dat je spullen zomaar gebruikt en zo vies gemaakt worden en ik had waarschijnlijk ook zo spinnig geweest, maar een topic openen... Hmmmzz neh

Maarja doet er ook niet toe..
Ik zou gewoon eens goed met je moeder praten en rustig uitleggen waarom je zo boos was, maar haar haar verhaal ook laten vertellen. Uiteraard zonder haar vriend erbij. Succes! meggiemeg schreef:Verbeter de wereld en begin bij je zelf.