Hey ts lees al een poosje stil mee wat een bruut zeg. Kijk vanavond wat de situatie is en beslis dan of je wel of niks zou zeggen. Dat kun je op dat moment t beste inschatten sterkte!
Als ik jou was zou ik ook niet iets zeggen wat er gemeen uit komt dan gaat hij dat telkens herhalen en voor je het weet is hij het slachtoffer en jij de boosdoener! Gewoon de eer aan jezelf houden en negeren.
PureSG
Geplaatst: 16-05-15 18:25
Jeetje, wat een ontzettend nare situatie TS.
Ik zou het vanavond ook zakelijk aanpakken. Je emoties de vrije loop laten gaat je waarschijnlijk niks opleveren, dat zou ik doen als je weer lekker bij je ouders bent als je daar de behoefte aan voelt.
Heel veel succes vanavond. Vond het eerst al een rot streek, maar wat hij daarna heeft geflikt vind ik echt niet kunnen. Hem volledig negeren is het beste denk ik. En probeer hem uit je hoofd te zetten. Hij is de moeite om hem terug te winnen niet waard als hij zo plots het kan uitmaken. Heel veel sterkte!!!
Ik zou de spullen inladen en dan meneer een hand geven en hem vertellen dat je het nog steeds niet snapt maar hem wel het beste wenst. En dan langs ex schoonloeder lopen en doodleuk zeggen dat dat niet voor haar geld.
Ik zou inderdaad ook de negeermodus aan zetten. Wat een nare situatie zeg.. Sterkte TS. En succes vanavond.
Ohana_91
Geplaatst: 16-05-15 20:02
bigone schreef:
Ik zou de spullen inladen en dan meneer een hand geven en hem vertellen dat je het nog steeds niet snapt maar hem wel het beste wenst. En dan langs ex schoonloeder lopen en doodleuk zeggen dat dat niet voor haar geld.
Heb het topic doorgelezen, wat een raar gedoe. Maar idd beter nu dan later. Snap wel dat je nog met vragen zit. Hopelijk is het vanavond een beetje goed gegaan. Wens je sterkte om deze periode door te komen.
Cemlys
Geplaatst: 16-05-15 21:00
Vreselijk op zo n manier. Zoiets kun je toch niet snappen na 3 jaar. Helaas wel vaker gehoord.
Heb me negeer stand naar zijn moeder uitgezet die er uiteraard was. Me ex dee de deur op een kier open en liep snel naar de huiskamer. Wij zijn toen gelijk door naar boven gelopen. Ik moest alleen nog wat aan hem vragen dus even apart geroepen. Ik moest ook wat uit de schuur hebben en moest dus door de huiskamer ik heb hun niet aangekeken en ben met een smile op me gezicht door de huiskamer gelopen.