Maartenn schreef:'Hey, als je nog een dekhengst zoekt, hier heb je m'n nummer'
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik vind het ool niet verkeerd uitzien haha, al zou ik zelf wel een paar kilo eraf mogen trainen om het geheel iets netter te maken hihi! Maarja ik heb wel al heel wat "vriendjes" gehad vroeger omdat ik zo'n sexy rijbroek aan had haha
Pieter25 schreef:NatalieLot schreef:
Als ik het herenbrein een beetje voor me pak denk ik dat ze vooral dan het strakke eraan zo aantrekkelijk vinden haha
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik vind het gewoon mooien ja het strakke zal wel iets helpen
![]()
Maar beetje offtopic
NatalieLot schreef:Haha sorry dames! Ik vind het ook wel leuk staan, maar doelde meer erop dat het mannenbrein het ook echt sexy vind omdat het strakker langs het lijf zitik vind het ool niet verkeerd uitzien haha, al zou ik zelf wel een paar kilo eraf mogen trainen om het geheel iets netter te maken hihi! Maarja ik heb wel al heel wat "vriendjes" gehad vroeger omdat ik zo'n sexy rijbroek aan had haha
En ja.. Ik werd de 'paardrijchick' genoemd. Op een geven moment wel echt iets met een van die jongens gekregen, maandje iets gehad alleen hij woonde in Amsterdam en toen heb ik het uit gemaakt. Helaas is hij toen ontzettend kwaad geworden dus het is niet heel leuk afgelopen. Maar toch wel leuk om hier te vertellen haha miramii schreef:Pieter25 schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik vind het gewoon mooien ja het strakke zal wel iets helpen
![]()
Maar beetje offtopic
Als dat je maatstaf is, moet je flink zoeken. Om al te beginnen met dat mening amazone flinke bovenbeen en bilpieren heeft, dus je dunne beentjes niet gaat halen.
Puur dat ik rijkleding wel degelijk mooi kan vinden
Starwien schreef:Zomer 2014 reed ik op mijn pony in het weiland voor een groot huis wat verhuurd wordt voor groepen enzo. Nou dat weekend was er een muziekkamp met allemaal jongeren tot 16. Nou ik was toen aan het rijden en opeens komen er 3 jongens op me af lopen en die gingen helemaal dingen vragen over Starwien en op een geven moment ging het over mij, en toen vroegen ze mn nummerEn ja.. Ik werd de 'paardrijchick' genoemd. Op een geven moment wel echt iets met een van die jongens gekregen, maandje iets gehad alleen hij woonde in Amsterdam en toen heb ik het uit gemaakt. Helaas is hij toen ontzettend kwaad geworden dus het is niet heel leuk afgelopen. Maar toch wel leuk om hier te vertellen haha
Jammer dat hij ontzettend kwaad is geworden
. Van die hele vervelende die met z'n tienen naast elkaar lopen en het hele fiets/ruiterpad bezet houden en boos worden als je er langs wilt, om je vervolgens aan blijven staren alsof ze nog nooit een paard hebben gezien.
marindexo schreef:De enige mensen die ik tegenkom zijn toeristen in het Amsterdamse bos. Van die hele vervelende die met z'n tienen naast elkaar lopen en het hele fiets/ruiterpad bezet houden en boos worden als je er langs wilt, om je vervolgens aan blijven staren alsof ze nog nooit een paard hebben gezien.
Ooit was er een jongen die heel graag mijn hele grote paard (IJslander van 1.42) wilde aaien. Toen ie vroeg of ie mij ook mocht aaien ben ik maar snel weer weggedraafd.
Bambi1995 schreef:marindexo schreef:De enige mensen die ik tegenkom zijn toeristen in het Amsterdamse bos. Van die hele vervelende die met z'n tienen naast elkaar lopen en het hele fiets/ruiterpad bezet houden en boos worden als je er langs wilt, om je vervolgens aan blijven staren alsof ze nog nooit een paard hebben gezien.
Ooit was er een jongen die heel graag mijn hele grote paard (IJslander van 1.42) wilde aaien. Toen ie vroeg of ie mij ook mocht aaien ben ik maar snel weer weggedraafd.
Wat erg!![]()
Groot gelijk, ik had ook snel weg gedraafd.... nee wat? weg gegaloppeerd!

marindexo schreef:De enige mensen die ik tegenkom zijn toeristen in het Amsterdamse bos. Van die hele vervelende die met z'n tienen naast elkaar lopen en het hele fiets/ruiterpad bezet houden en boos worden als je er langs wilt, om je vervolgens aan blijven staren alsof ze nog nooit een paard hebben gezien.
aso's! Had daar dwars doorheen gereden. Oke, moet je wel een paard hebben die het wilt. Die van mij heeft niet zo'n respect voor andersmans persoonlijke ruimte dus die kan ik iemand zo omver laten lopen
Geryon schreef:marindexo schreef:De enige mensen die ik tegenkom zijn toeristen in het Amsterdamse bos. Van die hele vervelende die met z'n tienen naast elkaar lopen en het hele fiets/ruiterpad bezet houden en boos worden als je er langs wilt, om je vervolgens aan blijven staren alsof ze nog nooit een paard hebben gezien.
Ooit was er een jongen die heel graag mijn hele grote paard (IJslander van 1.42) wilde aaien. Toen ie vroeg of ie mij ook mocht aaien ben ik maar snel weer weggedraafd.aso's! Had daar dwars doorheen gereden. Oke, moet je wel een paard hebben die het wilt. Die van mij heeft niet zo'n respect voor andersmans persoonlijke ruimte dus die kan ik iemand zo omver laten lopen
Misschien dat ik dan ook leuke mannen tegenkom hahaha 
miramii schreef:NatalieLot schreef:Haha sorry dames! Ik vind het ook wel leuk staan, maar doelde meer erop dat het mannenbrein het ook echt sexy vind omdat het strakker langs het lijf zitik vind het ool niet verkeerd uitzien haha, al zou ik zelf wel een paar kilo eraf mogen trainen om het geheel iets netter te maken hihi! Maarja ik heb wel al heel wat "vriendjes" gehad vroeger omdat ik zo'n sexy rijbroek aan had haha
Oooh, die rijbroek helpt! Volle bevestiging van mijn vriend
Terwijl als ik ergens loop, ik weet dat iedereen naar mijn kont staat de staren omdat die mooi uitkomt in een rijbroek
. Beetje jammer dat we hier alleen over de weg kunnen rijden, auto's en trekkers is nu niet de handigste doelgroep om te benaderen
"