Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tieneke schreef:Daarmee ben ik het eens, Sammie. Mijn vader heeft bv. wel echt de diagnose ooit gehad, maar is echt helemaal anders dan de ts beschrijft. Haar ouders klinken mij gewoon heel egoïstisch in de oren. Nu ja, idd, in welk hokje ze ook passen, het is hoe je ermee om moet gaan. Dat is het belangrijkste.

) Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis weten dit dondersgoed van zichzelf, maar zullen deze stoornis niet gebruiken om iemand zo te behandelen zoals de ouders van TS doen. Daarvoor moet je gewoon een enorme kl**tzak zijn. TS heeft er zeker gelijk in dat dit zeker narcistische trekjes (eerder trekken) zijn die haar ouders vertonen, maar toch denk ik echt niet dat ze een vorm van [naam] hebben.
Zouden ze om half negen niet thuis zijn dan was ik er heen gereden met of zonder politie. Wat moet je doen in zo'n situatie wat is goed en wat is fout. Heb gewoon geprobeerd het beste te doen en dat is voor iedereen anders.
Zorgenmaker schreef:Zal straks even een modje een berichtje sturen om de titel te laten veranderen. Dat het niet gediagnosticeerd is dat staat vast. Dat is een feit en dat kan ik niet veranderen. Zie me pa al naar de huisarts of een psycholoog gaan![]()
Die gaat naar een arts met mij onder zijn arm om te zeggen dat er met mij iets goed mis is, anders gaat ie niet.
Zorgenmaker schreef:Ik vat het ook niet verkeerd op hoor Neon. Het is goed dat iedereen er een ander licht op werpt.
Ik bescherm mijn familie ook zo veel als ik kan maar tegen drie mannen en een vrouw kon ik niet op. Mijn oudste gaat overigens heel graag naar oma alleen mijn kleinste vind het maar leuk voor heel even. Ze zijn ook nog nooit bij me weggeweest behalve dan als ik ga rijden dan zijn ze bij mijn man. Dit is de eerste keer dat dit gebeurd.
Zoals ik misschien al gezegd of niet gezegd heb was ik vroeger veel sterker. Ik had wel een woordje terug want ik ben behoorlijk mondig. Alleen als ze je geestelijk niet kunnen pakken dan word het fysiek. Met twee kids kan ik me dat niet permitteren. Langzaam aan ben ik ingebonden en er aan onder door gegaan.![]()
Als ik thuis ben gaat het goed maar ben wel nerveuzer geworden. Heeft ook te maken met een ernstige ziekte die ik heb. Die zorgt ervoor dat je echt zwakker word. Heb het met mijn arts besproken maar die kon me niet verder helpen. Ik zit in een ander land en dat is nu soms wel ven moeilijk omdat van alles anders werkt dan bij jullie.
Slot word vandaag vervangen en hoop dat er iemand mij eventueel per pb wat op weg kan helpen met een contact verbod. Zal zometeen ook even het internet afspeuren. Ga nu even ontbijten.

obelix schreef:Heb t topic ook gevolgd al een poosje,maar ook ik ben t net mijn voorgangster eens,waarom laat je dit zover gaan?
En waarom laat je überhaupt je kids met je moeder mee gaan? Het zijn toch goddorie jouw kinderen? Sorry
Maar ik kan daar dus echt boos om worden,waar is jouw eigenwaarde en het beschermde deel tegen over je kids?
Ik heb helaas ook ervaring met narcisme en herken t verhaal van jou en maarten heel goed. Afgelopen zomer heb ik het contact ook tijdelijk verbroken met mijn ouders en sinds ik bevallen ben is t nog niet veel beter,hoe ik hier mee om moet gaan weet ik nog niet,maar in zo'n situatie komen als jou nee nooit!
Sorry.als dit hard over komt maar ik kan me niet voorstellen dat je niet voor je kinderen in t vuur springt en alles doet om ze te beschermen.