Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Juliette61

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:52

Heb morgen paardrijden, dus de maandag is prima, alleen school is niks! :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:55

Ik denk wel dat bepaalde dromen betekenissen hebben! Als ik stress op welk vlak dan ook heb droom ik namelijk altijd hetzelfde. Meestal van zaterdag op zondag en zondag op maandag. Ik word door een wijk achterna gezeten door schimmen en moet daar altijd voor vluchten. Soms lukt het, soms niet, soms kan ik niet eens rennen en blijf ik vastgeplakt zitten aan de grond.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 23:29

UhNee schreef:
Ik denk wel dat bepaalde dromen betekenissen hebben! Als ik stress op welk vlak dan ook heb droom ik namelijk altijd hetzelfde. Meestal van zaterdag op zondag en zondag op maandag. Ik word door een wijk achterna gezeten door schimmen en moet daar altijd voor vluchten. Soms lukt het, soms niet, soms kan ik niet eens rennen en blijf ik vastgeplakt zitten aan de grond.

Jup dat is stres. Dat laatste stuk herken ik heel goed zoiets droom ik ook vaak als ik ergens mee zit. In blijf vast aan de grond of ik wil schreeuwen en dat lukt niet ofzo

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 23:52

ik meld me ook weer :D was het topic kwijt geraakt maar nu weer gevonden :j

dromen hebben zeker betekenis, ben ik overtuigd van :j

vind dromen zelf ook zeer interesant! dromen jullie ook altijd heel gedetailleerd?

ook heb ik regelmatig dat ik iets droom, en dat het iets later, ook echt uitkomt.
herkennen jullie dat ook?

zo heb ik onder andere eens gedroomd, dat ik een paard ging scheren en getrapt zou worden in mijn buik, en 3 dagen later moest ik een paard scheren en werd ik getrapt in mijn buik...

cavallo_uomo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 00:08

Ik vergeet steeds mijn dromen :')
Maar áls ik er dan eentje onthoud zijn ze altijd te raar om over na te denken.
Een week geleden droomde ik over het gardameer in Italië.
Daar was ik aan het zwemmen met een paar vriendinnen en ineens verdween er een onder water. Een voor een allemaal en ze werden opgegeten door eenof andere vis en toen kwamen er allemaal schedels bovendrijven :?

Het was btw een nachtmerrie. Mocht dat nog niet duidelijk zijn :+

Betekend dit ook iets?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 07:37

Ik droomde over een gigantische brand die de helft van m'n dorp verwoestte. Later werd het herbouwd en kwam er een theater. Daar ging ik heen met mensen die ik niet kende, maar kennelijk mochten we er niet komen en werden we achterna gezeten door een verstrooide vrouw en een paar handlangers van haar. Ik was ze eerst te slim af, maar later hadden ze me, maar toen deed ik heel raar en keken ze me ook heel raar aan. Toen kwam m'n zusje in m'n kamer en werd ik wakker. Weeeeird!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 15:48

Ik had 2 dromen vannacht:
Droom1:
Ik werd opgehaald door mijn ouders in de auto. Alleen op alle auto's stond een reuze 3D hello Kitty op het dak :') verder weet ik niet meer

Droom2:
Ik was op school en ik At een tosti, alleen toen viel er een tand uit en die had echt de vorm van een mega vampierstant en er zat ook een klemmetje boven op. Ik gilde alleen de rest vond het blijkbaar heel normaal :')

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:04

Zo had ik na heel lang niet te hebben gedroomd een hele rare droom.
Ik weet wel waar het vandaag kwam want die dag heb ik het er nog over gehad.

Eerst was ik bij een overleg van werk waar mijn moeder bij zat. Ik zei tegen haar dat ik chocola wou, zegt ze tegen mij neem je gaat maar druiven eten. Toen was ik al beetje verdrietig en boos. Ik stapte in de auto van mijn oom en stond ergens in een wijk omdat ik nog vanalles in de auto moest gooien. Komt er een groepje Molukkers aan die ik blijkbaar wel kende. Alleen ze gingen met mn spullen ouwehoeren en toen zaten ze in de auto. Ik werd zo boos dat ik een mes van mijn blijkbaar nieuwe messenset pakte en die tegen een van de jongens zijn nek drukte. Toevallig zat ie ook achter het stuur. Ineens zat ik achterin en was hij an het rijden dus ik werd gek. Helemaal laaiend en echt helemaal gek.
Toen stond ik ineens weer buiten de auto met mn spullen en hun liepen weg en toen kwam ik uit mijn droom.

Zo raar! maar ik heb echtg van die dromen waarbij ik bijv. eerst in huis sta en dan ineens heel ergens anders ben.

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:07

gossa4ever schreef:

vind dromen zelf ook zeer interesant! dromen jullie ook altijd heel gedetailleerd?

ook heb ik regelmatig dat ik iets droom, en dat het iets later, ook echt uitkomt.

zo heb ik onder andere eens gedroomd, dat ik een paard ging scheren en getrapt zou worden in mijn buik, en 3 dagen later moest ik een paard scheren en werd ik getrapt in mijn buik...

Ja herkenbaar... Mijn oma had dat ook en dat heb ik zelf ook... Heel vreemd!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:16

shillelagh schreef:
Zo had ik na heel lang niet te hebben gedroomd een hele rare droom.
Ik weet wel waar het vandaag kwam want die dag heb ik het er nog over gehad.

Eerst was ik bij een overleg van werk waar mijn moeder bij zat. Ik zei tegen haar dat ik chocola wou, zegt ze tegen mij neem je gaat maar druiven eten. Toen was ik al beetje verdrietig en boos. Ik stapte in de auto van mijn oom en stond ergens in een wijk omdat ik nog vanalles in de auto moest gooien. Komt er een groepje Molukkers aan die ik blijkbaar wel kende. Alleen ze gingen met mn spullen ouwehoeren en toen zaten ze in de auto. Ik werd zo boos dat ik een mes van mijn blijkbaar nieuwe messenset pakte en die tegen een van de jongens zijn nek drukte. Toevallig zat ie ook achter het stuur. Ineens zat ik achterin en was hij an het rijden dus ik werd gek. Helemaal laaiend en echt helemaal gek.
Toen stond ik ineens weer buiten de auto met mn spullen en hun liepen weg en toen kwam ik uit mijn droom.

Zo raar! maar ik heb echtg van die dromen waarbij ik bijv. eerst in huis sta en dan ineens heel ergens anders ben.

Dat komt omdat je fases hebt van je slaap. Dan doezel je en ga zo door. Bij elke rem slaap ga je dromen tot de volgende rem slaap en dan komt er een 'nieuwe' droom. Dus sta je inderdaad opeens ergens anders

Emelie5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 10:25

Ik droom ook wel eens over dinosaurussen.. ik heb daar 2 verschillende dromen van gehad en beide dromen, droomde ik 2x..
ook droom ik wel eens dat iemand mij achterna zit en dan lijkt het alsof mijn benen heel zwaar zijn dus kom ik haast niet vooruit. Ook is mijn stem dan weg maar als ik steeds blijf proberen te schreeuwen, dan komt mijn stem langzaam terug :D

hier een droom over de dinosaurussen:
een meisje uit mijn klas kwam aanfietsen en we liepen naar binnen heen. opeens stonden we in de kamer van mijn ouders en we keken uit het raam. In de verte zagen we allemaal dino's aankomen. Vooral veel T-rex'en. En we bleven maar wachten op de kamer totdat die T-rex het huis zou verpletteren :') toen stonden we opeens buiten , en daar konden we zien dat een deel van het huis was afgebrokkeld.
Ook kwam er een plantenetende dinosaurus langs. Daar hoefden we niet bang voor te zijn. Daarna zat ik opeens in de auto met mijn tante en mijn broer. We reden onder een stoplicht door en boven de weg hing een stang. Daar zaten ook allemaal dinosaurussen op. (net als vogels die op een draad zitten) :') en toen werd ik opeens wakker..

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 10:31

Ik werd vannacht achterna gezeten door een vleermuis.. Wat dat nou betekent? Haha

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:06

_sharonnn schreef:
Ik werd vannacht achterna gezeten door een vleermuis.. Wat dat nou betekent? Haha

Ik weet niet hoe oud je bent maar je manieren en gewoontes passen dan niet meer bij je groei en/of leeftijd. Dus je moet dingen gaan veranderen. Nieuwe stijl kleren kopen enz

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:09

_sharonnn schreef:

Vleermuizen leven veel in grotten, grotten staan voor jouw onderbewustzijn en de vleermuizen willen jou duidelijk maken dat je niet teveel moet wroeten in de zin van alles te willen weten en je onderbewustzijn meer met rust moet laten: ze verjagen je eruit.

_O-

Kijk ik kan ook wel een l*l verhaal ophangen :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:28

vuurneon schreef:
_sharonnn schreef:

Vleermuizen leven veel in grotten, grotten staan voor jouw onderbewustzijn en de vleermuizen willen jou duidelijk maken dat je niet teveel moet wroeten in de zin van alles te willen weten en je onderbewustzijn meer met rust moet laten: ze verjagen je eruit.

_O-

Kijk ik kan ook wel een l*l verhaal ophangen :')

Shiiiiit mennnn dit is diep! Hahahaha

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:30

Vleermuizen staan voor angst, jij bent angstig voor iets maar je weet nog niet waar het van komt. Want het is nog niet begonnen...

Oke dit verzin ik ook maar gewoon :')

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 17:25

Nee joh! Vleermuizen zijn supercool (op tv dan) dus er gaat iets cools gebeuren :D

Helemaal geweldig weer _O-

Safaribaarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 00:31

Ik heb heel vaak een déjà vu gevoel. Dat als ik wakker ben en er iets gebeurd dat ik denk van dit heb ik eerder gehad of gezien.

Ik heb ook ooit gedroomd dat mijn huis ontplofte? en ik maakte me volgensmij heel erg zorgen dat ik niet wist of de dieren nog binnen waren, maar waarom het ontplofte weet ik niet meer.

Vannacht droomde ik weer een beetje hetzelfde als een droom die ik pas had, alleen met andere mensen en ik wist wat er ging gebeuren deels dus kon ik de mensen waarschuwen? wat betekend dat?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 00:39

Ik droom ook heel veel.
Heb een tijdje bij een Hypno therapeut gelopen (peutert aan je ondebewustzijn) toen had ik echt veel meer explicietere dromen in die tijd.
Nu is het weer zoals vanouds, droom over dingen die me bezig houden/korte toekomst eraan gaan komen. Of droom dingen die ik niet kan herinneren en dan zie ik erna iemand die in m'n droom voor kwam en herinner ik me alles ineens (zo had ik ooit met m'n bio leraar gezoend in een droom en die man was nou niet dar je zegt leuk haha).
Maar ook heel vaak deja vu, situaties gedachtes/geuren die ik eerder meegemaakt heb (in droom waarschijnlijk).
Soms droom ik zo echt dat ik niet zeker weet of iets nu gebeurd is of niet en het echt bij die persoon moet navragen.

Ik heb eigenlijk nooit dromen als in dat ik kan vliegen vleermuizen zie of whatever, altijd heel erg realistisch. Meestal met mensen die ik echt ken, soms niet maar waarbij Ik het idee heb dat ik die nog ga leren kennen ofzo.

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 00:42

shillelagh schreef:
gossa4ever schreef:

Ja herkenbaar... Mijn oma had dat ook en dat heb ik zelf ook... Heel vreemd!

Ja das maf he? Mijn oma heeft het toevallig ook...
En dan is het voorbeeld wat ik gaf nog maar een zeer klein voorbeeld!

Heb jij het ook regelmatig?

Safaribaarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 00:59

Ashley5760 schreef:
Ik droom ook heel veel.
Heb een tijdje bij een Hypno therapeut gelopen (peutert aan je ondebewustzijn) toen had ik echt veel meer explicietere dromen in die tijd.
Nu is het weer zoals vanouds, droom over dingen die me bezig houden/korte toekomst eraan gaan komen. Of droom dingen die ik niet kan herinneren en dan zie ik erna iemand die in m'n droom voor kwam en herinner ik me alles ineens (zo had ik ooit met m'n bio leraar gezoend in een droom en die man was nou niet dar je zegt leuk haha).
Maar ook heel vaak deja vu, situaties gedachtes/geuren die ik eerder meegemaakt heb (in droom waarschijnlijk).
Soms droom ik zo echt dat ik niet zeker weet of iets nu gebeurd is of niet en het echt bij die persoon moet navragen.

Ik heb eigenlijk nooit dromen als in dat ik kan vliegen vleermuizen zie of whatever, altijd heel erg realistisch. Meestal met mensen die ik echt ken, soms niet maar waarbij Ik het idee heb dat ik die nog ga leren kennen ofzo.

dit herken ik heel erg

Anouskax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 01:12

hahaha leuk topic! ben helaas mn dromen vergeten maar soms heb ik echt rare dingen vroeger had ik ook altijd een hele enge droom wat steeds terug kwam??

van de week had een vriendin haar sporen gebroken, en die nacht ging ik slapen en toen droomde ik over die sporen en toen lagen ze daar en het was net een horror maar dan over enge sporen ofzo? echt heel raar :'''')

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 01:46

ik zou graag mee praten, maar elke droom die ik heb weet ik niet meer als ik wakker wordt. -O-
Misschien droom ik wel gewoon niet hahaha.. :D

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 07:10

Palmera schreef:
Wat gebruiken jullie in godsnaam? :+ _O-

Voordat ik naar bed ging, 2 glazen limonade. Levensgevaarlijk. Ik droomde dat ik op een avondcursus zat, koning Willem Alexander zat op dezelfde cursus. Hij vroeg me of onze pony te koop was, voor z'n dochter.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:48

Nou vannacht onwijs raar gedroomd...

Ik droomde over vierspan menner, Boyd Excell... Hij is sinds kort naar Nederland verhuist..
Nu heb ik dus gedroomd dat hij was verhuist en zijn stal bevond zich op een schip...
Dus alles was op dat schip, bakken, weidegang, stallen paarden.... etc noem maar op.
Omdat hij veel op wedstrijd gaat had die besloten om op een schip te gaan wonen omdat dat makkelijk is als ze naar wedstrijd gaan, onderweg kan die dan namelijk gewoon ze paarden trainen en verzorgen....

Dus..... hahah :')