Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
UhNee schreef:Ik denk wel dat bepaalde dromen betekenissen hebben! Als ik stress op welk vlak dan ook heb droom ik namelijk altijd hetzelfde. Meestal van zaterdag op zondag en zondag op maandag. Ik word door een wijk achterna gezeten door schimmen en moet daar altijd voor vluchten. Soms lukt het, soms niet, soms kan ik niet eens rennen en blijf ik vastgeplakt zitten aan de grond.
was het topic kwijt geraakt maar nu weer gevonden 

verder weet ik niet meer

gossa4ever schreef:ik meld me ook weerwas het topic kwijt geraakt maar nu weer gevonden
dromen hebben zeker betekenis, ben ik overtuigd van![]()
vind dromen zelf ook zeer interesant! dromen jullie ook altijd heel gedetailleerd?
ook heb ik regelmatig dat ik iets droom, en dat het iets later, ook echt uitkomt.
herkennen jullie dat ook?
zo heb ik onder andere eens gedroomd, dat ik een paard ging scheren en getrapt zou worden in mijn buik, en 3 dagen later moest ik een paard scheren en werd ik getrapt in mijn buik...
shillelagh schreef:Zo had ik na heel lang niet te hebben gedroomd een hele rare droom.
Ik weet wel waar het vandaag kwam want die dag heb ik het er nog over gehad.
Eerst was ik bij een overleg van werk waar mijn moeder bij zat. Ik zei tegen haar dat ik chocola wou, zegt ze tegen mij neem je gaat maar druiven eten. Toen was ik al beetje verdrietig en boos. Ik stapte in de auto van mijn oom en stond ergens in een wijk omdat ik nog vanalles in de auto moest gooien. Komt er een groepje Molukkers aan die ik blijkbaar wel kende. Alleen ze gingen met mn spullen ouwehoeren en toen zaten ze in de auto. Ik werd zo boos dat ik een mes van mijn blijkbaar nieuwe messenset pakte en die tegen een van de jongens zijn nek drukte. Toevallig zat ie ook achter het stuur. Ineens zat ik achterin en was hij an het rijden dus ik werd gek. Helemaal laaiend en echt helemaal gek.
Toen stond ik ineens weer buiten de auto met mn spullen en hun liepen weg en toen kwam ik uit mijn droom.
Zo raar! maar ik heb echtg van die dromen waarbij ik bijv. eerst in huis sta en dan ineens heel ergens anders ben.
toen stonden we opeens buiten , en daar konden we zien dat een deel van het huis was afgebrokkeld.
en toen werd ik opeens wakker.. _sharonnn schreef:Ik werd vannacht achterna gezeten door een vleermuis.. Wat dat nou betekent? Haha
vuurneon schreef:_sharonnn schreef:Ik werd vannacht achterna gezeten door een vleermuis.. Wat dat nou betekent? Haha
Vleermuizen leven veel in grotten, grotten staan voor jouw onderbewustzijn en de vleermuizen willen jou duidelijk maken dat je niet teveel moet wroeten in de zin van alles te willen weten en je onderbewustzijn meer met rust moet laten: ze verjagen je eruit.
![]()
Kijk ik kan ook wel een l*l verhaal ophangen
shillelagh schreef:gossa4ever schreef:ik meld me ook weerwas het topic kwijt geraakt maar nu weer gevonden
dromen hebben zeker betekenis, ben ik overtuigd van![]()
vind dromen zelf ook zeer interesant! dromen jullie ook altijd heel gedetailleerd?
ook heb ik regelmatig dat ik iets droom, en dat het iets later, ook echt uitkomt.
herkennen jullie dat ook?
zo heb ik onder andere eens gedroomd, dat ik een paard ging scheren en getrapt zou worden in mijn buik, en 3 dagen later moest ik een paard scheren en werd ik getrapt in mijn buik...
Ja herkenbaar... Mijn oma had dat ook en dat heb ik zelf ook... Heel vreemd!
Ashley5760 schreef:Ik droom ook heel veel.
Heb een tijdje bij een Hypno therapeut gelopen (peutert aan je ondebewustzijn) toen had ik echt veel meer explicietere dromen in die tijd.
Nu is het weer zoals vanouds, droom over dingen die me bezig houden/korte toekomst eraan gaan komen. Of droom dingen die ik niet kan herinneren en dan zie ik erna iemand die in m'n droom voor kwam en herinner ik me alles ineens (zo had ik ooit met m'n bio leraar gezoend in een droom en die man was nou niet dar je zegt leuk haha).
Maar ook heel vaak deja vu, situaties gedachtes/geuren die ik eerder meegemaakt heb (in droom waarschijnlijk).
Soms droom ik zo echt dat ik niet zeker weet of iets nu gebeurd is of niet en het echt bij die persoon moet navragen.
Ik heb eigenlijk nooit dromen als in dat ik kan vliegen vleermuizen zie of whatever, altijd heel erg realistisch. Meestal met mensen die ik echt ken, soms niet maar waarbij Ik het idee heb dat ik die nog ga leren kennen ofzo.