Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 11:36

Op de universiteit :)
Ik had hem zien lopen en vond hem echt heel erg leuk.

Snap niet dat hij na mijn blunder alsnog vroeg of ik mee ging koffie doen maar ok... :')
In de practicumzaal tegenover mij zat namelijk zo'n irritante betweter die alles aan het uitleggen was aan zijn partner, ik kon hem niet zien (zit een soort balk op ooghoogte) dus nooit de link gelegd dat hij dat was. Later bij een ander vak stond ik met iemand te kletsen en hij kwam erbij staan samen met zijn practicumpartner (die ik dan weer wel kende). Dus ik tegen die bekende 'oooooh jij! Jij had die betweterige practicumpartner!' waarop er dus een heel droog 'ja dat was ik' kwam :')

Toen wist ik nog niet dat hij diergeneeskunde had gestudeerd en onze practica dus niet zoveel voorstelden voor hem.

Anyways, we zijn nu ruim 3 jaar verder en nog steeds gelukkig.

Maanlicht

Re: Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 11:39

Tinder, haha!
We zijn nu 9 maanden samen.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 11:40

Op Badoo! :')

Hij woont 5-10 minuten bij mij vandaan. Elkaar ooit 1x gezien alleen toen waren de omstandigheden nog al anders. Met uitgaan was hij er ook maar hebben we elkaar blijkbaar helemaal niet gezien. Nog nooit zo gelukkig gevoeld met iemand als met hem! Nu zijn we bijna 2 maanden samen! <3

Mirashiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 11:44

Ik heb mijn vriend op school ontmoet (1e van de middelbare) en het begon op MSN. :j nooit verwacht dat het serieus zou worden, maar nu zijn we al 5,5 jaar heel gelukkig samen! <3

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 11:51

Wat een leuk topic en wat een leuke verhalen!

Ik heb mijn vriend leren kennen via een jongen waarvan ik de crush was. Mijn vriend zat in zijn vriendengroep. Ik ging uit met mijn vriendinnen en hij (de Crush kerel) met zijn vrienden. Daar leerde ik mijn vriend kennen en dat klikte meteen. Nu 5 jaar later ben ik dolgelukkig met hem, hij is echt mijn soulmate. :+:

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 11:56

Hahah leuke verhalen komen er voorbij!

Ik heb mijn vriend leren kennen op een schuurfeest. Hij bob, ik de bob. Moest niets van hem hebben, maar vond het wel een onwijs lekkerding! Heb mijn vriendin nog aan hem willen koppelen :')
Een vriend van hem zei dat hij bezet was. ZONDE vond ik dat, zulke leuke jongens mochten niet bezet zijn. In de nacht nog met mijn vriendin hem opgezocht op fb, om te kijken of hij echt wel een vriendin had :o
Schuurfeest erop was hij er weer en kwam naar me toe; "He jij was de vorige keer toch ook de bob?". Waarop ik antwoorde; "Dat klopt, jij bent Bart toch?". En hij met zijn bek vol tanden stond omdat hij mijn naam niet wist. (Ik laat hem nog steeds in de waan dat ik mijn naam gezegd had, wat ik uiteraard niet gedaan had :)) ).
Sinds dat schuurfeest nooit meer zonder elkaar geweest, en nu zijn we al weer twee jaar verder <3

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:01

Bij de paarden :) via een vriendin van ons beide. Ze had hem gevraagd om foto's te maken van haar paard en ik kwam daar toevallig ook. Al snel bleken het meer foto's van mij te worden dan van het paard.

Een paar weken later op een feestje elkaar weer tegen gekomen, aan de praat geraakt en toen was het wel duidelijk. Inmiddels 7 jaar samen, 3 jaar getrouwd en zwanger van onze eerste zoon :)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:10

Zwarte Cross,Ik was vrijwilliger en had buiten mijn diensen (die niet heel veel waren) tijd om naar bands te kijken.

Tijdens het optreden van peter pan speedrock stonden we allebei helemaal vooraan, hij probeerde mij te beschermen maar had al gauw door dat dat mij zelf ook wel lukte.

Het bleek dat hij in z'n eentje naar de Zwarte Cross was gegaan, (z'n ouders waren nog bang geweest dat hij het hele weekend in z'n uppie rond zou lopen). We vonden elkaar direct al leuk maar niet uitgesproken. De rest van het weekend met hem en een hele groep andere mensen (die elkaar ongeveer allemaal daar ontmoet hadden opgetrokken). Hij bleek na de zomer te gaan studeren in Wageningen (waar ik toen een studie deed).

Hele zomer niks van elkaar gehoord, eerste studiedag is weer afgesproken en toen was het raak. Aangezien hij nog geen kamer had is hij vrijwel direct bij mij ingetrokken (Ilegaal dat wel :P )

Inmiddels 1,5 jaar samen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:19

School, we deelden dezelfde modules :)
Nu alweer 2 jaar en 8 maanden erg blij met hem :D <3

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:28

Op school, bij elkaar in de klas voor 1 jaar, beste vrienden geworden, daarna 2 jaar om mekaar heen gedraaid en nu helemaal gelukkig en bijna 10 maanden samen <3

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:29

Bij d blokker, hij kwam voor n vriendin van me om te kletsen tot die mij zag haha...

Cinzia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:31

via instagram :o :')
bijna n jaar samen nu en al trouwplannen♡

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:32

Datingsite :j
Nooit verwacht dat ik daar echt iemand tegen zou kunnen komen!

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:35

Op een boerenfeest in het naastgelegen dorp.
Ik was daar met een vriendinnetje en hij met een vriend.
Even staan roken buitenmet z'n vieren en vervolgens gingen mijn vriendinnetje en zijn vriend drankjes halen. Die hebben we vervolgens de hele avond niet meer terug gezien, en zaten we een beetje met elkaar 'opgescheept'.
Super gezellige avond gehad uiteindelijk en nu hebben we (via onze telling) al ruim 3 jaar een relatie <3

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:38

Op de werkvloer :D
Hij was vrachtwagen chauffeur en ik planner.
Ik wilde een keer met een chauffeur mee om het werk in de praktijk te zien... Dat werd E...
En nu ruim 12 jaar samen nog steeds erg happy samen :))

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:39

Via m'n paard :D
Ik kocht een paard en kreeg er een prins bij :P

Tijdens mijn zoektocht naar m'n paard (was op zoek naar dit paard) kwam ik de eerste eigenaar ervan tegen via via en hier contact mee gehouden.

Hij is toen ik m'n paard gekocht heb komen kijken en toen is ie nog eens een paar keer komen kijken en tja van het een komt het ander ... Nu alweer bijna 5 jaar gelukkig samen :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:41

Op school :+
Meneer zat bij mij in de klas in 4 HAVO.
Goede vrienden en stiekem elkaar wel leuk gevonden in fases.
Ik had een vriendje, hij vriendinnetje, ik wisselde een keer van vriendje, hij wisselde een keer van vriendinnetje :j

Uiteindelijk is zijn relatie uit gegaan, en een jaar later trokken we wel heeeel veel met elkaar op :Y)
Mijn relatie heb ik voor hem verbroken, en vandaag exact 2 jaar samen, nog helemaal gelukkig *\o/*

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:43

'zuster'studentenhuis, hij werd mijn buurjongen daar.
En inmiddels zijn we bijna 14 jaar verder <3

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:43

in de discotheek!!

hij pakte me vast en we gingen zoenen, (ik kende hem overigens wel)
tja nu alweer 14 jaar bij elkaar waarvan 8 getrouwd en 3 kids rijker

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 13:59

In de kroeg! :D

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:05

Op mijn verjaardagfeest, als blinddate <3

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:15

Mirc, IRC en nu volgende week alweer 17 jaar samen :)

mek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:20

Leuk topic!

Als scholier werkende in n rozenkwekerij.
Nooit gedacht dat hij me uberhaupt zag staan . tot dat hij zei ;Wat zit je haar leuk!''
Flabberguested *\%/* hij praaaattt tegen mijjjj :o

Inmiddels 7.5 happy together :*

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:35

_sharonnn schreef:
Ik moet wel zeggen dat ik me minder zorgen ga maken wat betreft samenwonen. Ik zie dat sommige al na een aantal maanden samen gaan wonen.
Ik had m'n twijfels erover, maar ik en m'n vriend hebben het er wel eens over, dus zo raar is het niet als we "al" een jaar samen zijn haha. Overigens gaat het nog niet gebeuren voor mij :P

Nee zo raar is dat niet. Ik heb na 2 maanden m'n kat meegenomen omdat het makkelijker was, weekje vrij etc en dan hoef ik niet terug voor m'n kat. En ben eigenlijk nooit meer weggegaan, wel een tijdje mijn huisje aangehouden :) .

edit: ook via badoo haha

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:45

Tijdens de après ski in de skihal in Bottrop.
We zaten bij elkaar in de bus maar dat wisten we eerst niet.

Op de terugweg zou hij naast me komen zitten dus telefoon nummers uitgewisseld etc

Maar we gingen weg en hij kwam maar niet naast me zitten dus ben ik naar iemand anders gaan zitten en na 4 uurtjes waren we tegen 6 u smorgens thuis aangekomen.
Iedereen uit de bus behalve hij :+
Bellen, bellen maar geen gehoor.
Al zijn vrienden waren zat natuurlijk dus ik dacht dat hij me niet wilde zien en gevlucht was, haha

Bleek dat hij in Bottrop de bus gemist had omdat hij de verkeerde in liep en er was niet geteld. Hij wilde zijn vrienden bellen en toen viel zijn telefoon uit en er was helemaal niemand meer daar.

Toen heeft hij in zijn beste Duits een taxi genomen richting Nederland en onderweg wilde die chauffeur geld maar had hij niet hij wilde pinnen.
Gevochten op de vluchtstrook bij Arnhem en is hij de snelweg over gerend naar een bezinepomp en heeft daar op de wc geslapen tot de volgende ochtend hij zijn zus daar kon bellen.

Hij had 49 gemiste oproepen van mij hahaha dus weekend erna afgesproken en ja nu inmiddels 7 jaar samen waarvan 1.5 jaar getrouwd