Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Ik vind de hipsters van de h&m divided - 3 voor 10 euro echt heel erg fijn. Overigens vind ik een maandje met ondergoed doen wel erg kort hoor, wat doe je er mee?
We zijn wel goed bezig met z'n allen hoor meiden, de economie zit niet in een crisis dankzij ons in elk geval.
Ben vandaag ook even naar de stad gegaan en moet even jullie mening. Ik ben verliefd geworden op een lichtblauw (JA KLEUR JONGENS, jullie werken aanstekelijk) croptop truitje en ben er ook achter gekomen dat lichtblauw mij dus heel goed staat. Maar, high waisted jeans zitten echt niet lekker bij mij, dus zal ik het dragen met een gewone broek. Op zich zie je niet eens heel erg veel, maar als ik mijn armen omhoog doe of zo dan zie je wel m'n navel- en eigenlijk ben ik ook niet de slankste. Dus, ik moet even weten: vinden jullie dit kunnen?![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb trouwens ook nog dit shirtje gekocht, beetje rare pose, maar ik wilde de tekst laten zien haha 'if you never try' en op de achterkant staat rechts onderin 'you'll never know'. Fix you van coldplay is een van mijn favoriete liedjes, dus ik moest hem gewoon hebben toen ik hem zag hangen haha
En ik heb nog even een berg sokken en wat kettinkjes bij de primark gekocht.
Danique schreef:Ik ben trouwens ook al heeeul lang op zoek naar DE zwarte broek. Hij moet heel erg skinny zijn, mag absoluut een stretchbroek/tregging achtig ziijn (zoals die high waisted stretch zoals hierboven staat) maar dan met lange broekspijpen. Het is nu 'in' om ze een beetje hoogwater te hebben maar ik vind het juist leuk staan als mijn broekspijpen een beetje kreuken aan de onderkant (snappen jullie wat ik bedoel?), en dan uiteraard ook weer betaalbaar...
Ik ben vrij lang dus een broek die 'normaal' op je enkels valt is bij mij al weer te kort, dus graag een broek met (extra?) lange pijpen... En als het kan ook nog echte broekzakken.
Danique schreef:Ik ben trouwens ook al heeeul lang op zoek naar DE zwarte broek. Hij moet heel erg skinny zijn, mag absoluut een stretchbroek/tregging achtig ziijn (zoals die high waisted stretch zoals hierboven staat) maar dan met lange broekspijpen. Het is nu 'in' om ze een beetje hoogwater te hebben maar ik vind het juist leuk staan als mijn broekspijpen een beetje kreuken aan de onderkant (snappen jullie wat ik bedoel?), en dan uiteraard ook weer betaalbaar...
Ik ben vrij lang dus een broek die 'normaal' op je enkels valt is bij mij al weer te kort, dus graag een broek met (extra?) lange pijpen... En als het kan ook nog echte broekzakken.
x_ankieee schreef:Danique schreef:Ik ben trouwens ook al heeeul lang op zoek naar DE zwarte broek. Hij moet heel erg skinny zijn, mag absoluut een stretchbroek/tregging achtig ziijn (zoals die high waisted stretch zoals hierboven staat) maar dan met lange broekspijpen. Het is nu 'in' om ze een beetje hoogwater te hebben maar ik vind het juist leuk staan als mijn broekspijpen een beetje kreuken aan de onderkant (snappen jullie wat ik bedoel?), en dan uiteraard ook weer betaalbaar...
Ben geen volger van dit topic maar ik nam toevallig een kijkje en zag je vraag
Maar ik heb twee fantastische broeken die precies aan je eisen voldoen, van de h&m! Ze waren beide 20 euro en ze zitten heerlijk. Geen idee of je broeken van de h&m chill vind, de ene zweert erbij en de ander weer niet maar t is zeker een aanrader
DewiRox schreef:Gisteren al het nieuwe jasje ontvangen, dus heb het maar gelijk vandaag aangetrokken
[ [url=m/N0Gc4j.png]Afbeelding[/url] ]
Vanmiddag kan ik ook die desert (?) boots ophalen, ben benieuwd!
Ik las iets over krakende schoenen, zal het niet helpen er een vochtige krant in te stoppen? Anders zou ik het ook niet weten, denk gewoon even er doorheen lopen.
Danique schreef:Rebeccaa schreef:Ik vind de hipsters van de h&m divided - 3 voor 10 euro echt heel erg fijn. Overigens vind ik een maandje met ondergoed doen wel erg kort hoor, wat doe je er mee?
We zijn wel goed bezig met z'n allen hoor meiden, de economie zit niet in een crisis dankzij ons in elk geval.
Ben vandaag ook even naar de stad gegaan en moet even jullie mening. Ik ben verliefd geworden op een lichtblauw (JA KLEUR JONGENS, jullie werken aanstekelijk) croptop truitje en ben er ook achter gekomen dat lichtblauw mij dus heel goed staat. Maar, high waisted jeans zitten echt niet lekker bij mij, dus zal ik het dragen met een gewone broek. Op zich zie je niet eens heel erg veel, maar als ik mijn armen omhoog doe of zo dan zie je wel m'n navel- en eigenlijk ben ik ook niet de slankste. Dus, ik moet even weten: vinden jullie dit kunnen?![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb trouwens ook nog dit shirtje gekocht, beetje rare pose, maar ik wilde de tekst laten zien haha 'if you never try' en op de achterkant staat rechts onderin 'you'll never know'. Fix you van coldplay is een van mijn favoriete liedjes, dus ik moest hem gewoon hebben toen ik hem zag hangen haha
En ik heb nog even een berg sokken en wat kettinkjes bij de primark gekocht.