Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silenna

Berichten: 2987
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:57

Besteld :D ben heeel benieuwd!

x_Ilse_x

Berichten: 694
Geregistreerd: 20-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:04

Oeh die jas van de Mango. <3 Leuke aankopen verder!

Ik vind het ook meevallen qua grootte DewiRox, mooie kleur hebben ze!

Goedkoop ondergoed haal ik ook altijd bij de Primark vandaan, ideaal en zit prima.

Leuke bestelling Orthos! Ben benieuwd hoe je dat shirtje combineert.

xSannee

Berichten: 4391
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:06

Wow jullie hebben flink gepraat haha! Lees straks even terug.

Mijn zwarte jurkje is net aangekomen thuis dus als ik zelf thuis kom kan ik die passen :D
En morgen komt mijn h&m pakketje aan *\o/*

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:07

Dewi, schoenen staan je leuk. Ik zou ze houden.

Ondergoed koop ik bij de Hunkemoller. Van de primark zit mij niet goed op een of andere manier. Verder ben ik dol op ondergoed van VS, maar dat is niet goedkoop haha.

Nog 5 dagen en dan al een maand niet geshopt *\o/*

Tytonidae
Berichten: 955
Geregistreerd: 24-05-13

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:16

Ik reageer echt megalaat maar Roos, nog bedankt voor het delen van je ervaring met MK tassen! :) Heb vandaag in de Bijenkorf een witte medium Selma aangepast en ben echt verkocht haha, ga de zwarte versie ervan zeker bestellen binnenkort! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:17

Rebeccaa schreef:
Ik vind de hipsters van de h&m divided - 3 voor 10 euro echt heel erg fijn. Overigens vind ik een maandje met ondergoed doen wel erg kort hoor, wat doe je er mee? :))

We zijn wel goed bezig met z'n allen hoor meiden, de economie zit niet in een crisis dankzij ons in elk geval. _O-

Ben vandaag ook even naar de stad gegaan en moet even jullie mening. Ik ben verliefd geworden op een lichtblauw (JA KLEUR JONGENS, jullie werken aanstekelijk) croptop truitje en ben er ook achter gekomen dat lichtblauw mij dus heel goed staat. Maar, high waisted jeans zitten echt niet lekker bij mij, dus zal ik het dragen met een gewone broek. Op zich zie je niet eens heel erg veel, maar als ik mijn armen omhoog doe of zo dan zie je wel m'n navel- en eigenlijk ben ik ook niet de slankste. Dus, ik moet even weten: vinden jullie dit kunnen? :D

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik heb trouwens ook nog dit shirtje gekocht, beetje rare pose, maar ik wilde de tekst laten zien haha 'if you never try' en op de achterkant staat rechts onderin 'you'll never know'. Fix you van coldplay is een van mijn favoriete liedjes, dus ik moest hem gewoon hebben toen ik hem zag hangen haha

En ik heb nog even een berg sokken en wat kettinkjes bij de primark gekocht. :Y)

Wat ben jij knap :oo :o

Nee een maand is overdreven maar liever dat ik drie spotgoedkope onderbroeken heb voor een maand dan 1 hele dure voor een half jaar (want ik moet er meerdere aan in de week :Y) )

DaisyDarling
Berichten: 4225
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:18

Staat allemaal hartstikke leuk Becs, kopen kopen en dragen dragen dus :D

Dat jurkje Roos, <3. Zou er zelf niet mee wegkomen, maar hij is cĂște!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:20

Ik ben trouwens ook al heeeul lang op zoek naar DE zwarte broek. Hij moet heel erg skinny zijn, mag absoluut een stretchbroek/tregging achtig ziijn (zoals die high waisted stretch zoals hierboven staat) maar dan met lange broekspijpen. Het is nu 'in' om ze een beetje hoogwater te hebben maar ik vind het juist leuk staan als mijn broekspijpen een beetje kreuken aan de onderkant (snappen jullie wat ik bedoel? :') ), en dan uiteraard ook weer betaalbaar...

Ik ben vrij lang dus een broek die 'normaal' op je enkels valt is bij mij al weer te kort, dus graag een broek met (extra?) lange pijpen... En als het kan ook nog echte broekzakken. :Y)

Origineel

Berichten: 5278
Geregistreerd: 07-07-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:21

Doen Rebecca, staat je leuk!

Super leuke jas die van de mango!

Ik vind al die kleurtjes die weer komen zo mooi <3

Origineel

Berichten: 5278
Geregistreerd: 07-07-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:22

Danique schreef:
Ik ben trouwens ook al heeeul lang op zoek naar DE zwarte broek. Hij moet heel erg skinny zijn, mag absoluut een stretchbroek/tregging achtig ziijn (zoals die high waisted stretch zoals hierboven staat) maar dan met lange broekspijpen. Het is nu 'in' om ze een beetje hoogwater te hebben maar ik vind het juist leuk staan als mijn broekspijpen een beetje kreuken aan de onderkant (snappen jullie wat ik bedoel? :') ), en dan uiteraard ook weer betaalbaar...

Ik ben vrij lang dus een broek die 'normaal' op je enkels valt is bij mij al weer te kort, dus graag een broek met (extra?) lange pijpen... En als het kan ook nog echte broekzakken. :Y)


Ik heb een van de pieces, die blijft echt zwart en is skinny genoeg.
Alleen begint bij taille/kont wel een beetje uit te lubberen na een keer dragen helaas

DaisyDarling
Berichten: 4225
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:22

Danique schreef:
Ik ben trouwens ook al heeeul lang op zoek naar DE zwarte broek. Hij moet heel erg skinny zijn, mag absoluut een stretchbroek/tregging achtig ziijn (zoals die high waisted stretch zoals hierboven staat) maar dan met lange broekspijpen. Het is nu 'in' om ze een beetje hoogwater te hebben maar ik vind het juist leuk staan als mijn broekspijpen een beetje kreuken aan de onderkant (snappen jullie wat ik bedoel? :') ), en dan uiteraard ook weer betaalbaar...

Ik ben vrij lang dus een broek die 'normaal' op je enkels valt is bij mij al weer te kort, dus graag een broek met (extra?) lange pijpen... En als het kan ook nog echte broekzakken. :Y)

Scotch and Soda heeft heeeeeerlijke high wasted jeans :j. En misschien Dr. Denim ook? Die zijn waarschijnlijk wat goedkoper.

Tytonidae
Berichten: 955
Geregistreerd: 24-05-13

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:22

Danique,

Dr Denim is een aanrader :D

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:37

Thank you! *\o/*

x_ankieee

Berichten: 1299
Geregistreerd: 23-02-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:41

Danique schreef:
Ik ben trouwens ook al heeeul lang op zoek naar DE zwarte broek. Hij moet heel erg skinny zijn, mag absoluut een stretchbroek/tregging achtig ziijn (zoals die high waisted stretch zoals hierboven staat) maar dan met lange broekspijpen. Het is nu 'in' om ze een beetje hoogwater te hebben maar ik vind het juist leuk staan als mijn broekspijpen een beetje kreuken aan de onderkant (snappen jullie wat ik bedoel? :') ), en dan uiteraard ook weer betaalbaar...

Ik ben vrij lang dus een broek die 'normaal' op je enkels valt is bij mij al weer te kort, dus graag een broek met (extra?) lange pijpen... En als het kan ook nog echte broekzakken. :Y)


Ben geen volger van dit topic maar ik nam toevallig een kijkje en zag je vraag :)
Maar ik heb twee fantastische broeken die precies aan je eisen voldoen, van de h&m! Ze waren beide 20 euro en ze zitten heerlijk. Geen idee of je broeken van de h&m chill vind, de ene zweert erbij en de ander weer niet maar t is zeker een aanrader :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:46

x_ankieee schreef:
Danique schreef:
Ik ben trouwens ook al heeeul lang op zoek naar DE zwarte broek. Hij moet heel erg skinny zijn, mag absoluut een stretchbroek/tregging achtig ziijn (zoals die high waisted stretch zoals hierboven staat) maar dan met lange broekspijpen. Het is nu 'in' om ze een beetje hoogwater te hebben maar ik vind het juist leuk staan als mijn broekspijpen een beetje kreuken aan de onderkant (snappen jullie wat ik bedoel? :') ), en dan uiteraard ook weer betaalbaar...

Ik ben vrij lang dus een broek die 'normaal' op je enkels valt is bij mij al weer te kort, dus graag een broek met (extra?) lange pijpen... En als het kan ook nog echte broekzakken. :Y)


Ben geen volger van dit topic maar ik nam toevallig een kijkje en zag je vraag :)
Maar ik heb twee fantastische broeken die precies aan je eisen voldoen, van de h&m! Ze waren beide 20 euro en ze zitten heerlijk. Geen idee of je broeken van de h&m chill vind, de ene zweert erbij en de ander weer niet maar t is zeker een aanrader :D

:j Ik draag vrij veel van H&M, welke broeken heb jij dan?

lies_sparkle

Berichten: 6147
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:50

Leuke aankoopjes,
Leuke outfits & wat een prachtige figuurtjes!

& roos dat flamingo kussen! Waarvan is die? Die moeeeet ik hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:50

Ahw bedankt voor jullie lieve complimentjes. :o <3

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:59

Omg Wat gaan we hard. :')
Liesje: Wilde net foto's maken maar je bent al voorzien geloof ik. :D

Tytonidae
Berichten: 955
Geregistreerd: 24-05-13

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:59

@liespower94

Dat kussen komt van de Primark als ik het goed heb :D

Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:03

DewiRox schreef:
Gisteren al het nieuwe jasje ontvangen, dus heb het maar gelijk vandaag aangetrokken :)
[ [url=m/N0Gc4j.png]Afbeelding[/url] ]

Vanmiddag kan ik ook die desert (?) boots ophalen, ben benieuwd!

Ik las iets over krakende schoenen, zal het niet helpen er een vochtige krant in te stoppen? Anders zou ik het ook niet weten, denk gewoon even er doorheen lopen.

Gaaf jasje! :D
@_mexx_lady: Die zijn ook mooi! Ik heb nu groene puma's ook gympen! Lopen heerlijk!
@Josien_ Die is ook leuk! :D ik vind dat model jurkje echt leuk!
Ik heb niet eens een zonnebril _O-
@Fee_: Leuke outifit! :))
Ik heb ook gewoon ondergoed van de hema hoor! Zit prima! :P
@Rebbeca: Staat je super leuk! Ik zeg doen! :D
@xRooss: Wat een onwijs gave jas! Nu ik allle nieuwe collectie jassen zie heb ik ergens een beetje spijt dat ik mijn nieuwe jas al heb O:)
en nog wat broeken gepraat! en ja ik heb ook altijd ruzie met broeken _O- Of ze zijn te wijd, of ze zijn te kort. Ik heb me ooit op gemeten en bllek dat ik 32/34 van breedte had en maat 40/42 heb van lengte :') Geen goede combo! :n

Ik ga morgen niet naar de stad, ik ben echt gewoon ziek! Ik heb school vandaag wel gewoon vol gehouden maar nog maar net! Is niet slim denk ik om te gaan! en ach ik heb nog wat weken voor dat de zomer weer begint! eerst dus maar online op jacht gaan!

Dirndl

Berichten: 2355
Geregistreerd: 15-06-06

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:08

Bex je bent een lekker ding, staat je top allemaal :D

Eleandra, staat goed!

Roos, niet mijn stijl maar kan me voorstellen dat het je heel mooi staat :) En je flamingo kussen, hihi, ik moest weer denken aan je plaatje van de gouden ananassen :')

Ik heb vandaag ook even gewinkeld - had tijd op weg van huis naar het station. Zomerjas, zwarte high waist, vestje en nieuwe snap back van Vans voor de lente/zomer. En heb zelfs een nieuwe sportBH besteld.. pffff. Daaag geld, aargh ik haat m'n gekke cupmaat :=

Silenna

Berichten: 2987
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:09

Frummels schreef:
Omg Wat gaan we hard. :')
Liesje: Wilde net foto's maken maar je bent al voorzien geloof ik. :D


Meer foto's zijn harstikke welkom, maar snap het volledig als je geen zin hebt ze te maken :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33926
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:09

Leuk jasje Sara! :D
Toffe outfit Fee!
Becs, staat je prachtig! je hebt er echt het figuur voor! <3
Roos het past super bij jou, is alleen niet mijn smaak haha.

Ik heb ondergoed van de hema op 1 staan nu en strings die bij setjes horen. haha.

enefde

Berichten: 624
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Hasselt

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:26

Woeh ik kruip in dit topic ook weer in de stille mee lees modus :) Doe altijd heel veel inspiratie op uit alles wat jullie kopen en plaatsen :)

Debbels

Berichten: 937
Geregistreerd: 02-10-11
Woonplaats: Op een eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:44

Danique schreef:
Rebeccaa schreef:
Ik vind de hipsters van de h&m divided - 3 voor 10 euro echt heel erg fijn. Overigens vind ik een maandje met ondergoed doen wel erg kort hoor, wat doe je er mee? :))

We zijn wel goed bezig met z'n allen hoor meiden, de economie zit niet in een crisis dankzij ons in elk geval. _O-

Ben vandaag ook even naar de stad gegaan en moet even jullie mening. Ik ben verliefd geworden op een lichtblauw (JA KLEUR JONGENS, jullie werken aanstekelijk) croptop truitje en ben er ook achter gekomen dat lichtblauw mij dus heel goed staat. Maar, high waisted jeans zitten echt niet lekker bij mij, dus zal ik het dragen met een gewone broek. Op zich zie je niet eens heel erg veel, maar als ik mijn armen omhoog doe of zo dan zie je wel m'n navel- en eigenlijk ben ik ook niet de slankste. Dus, ik moet even weten: vinden jullie dit kunnen? :D

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik heb trouwens ook nog dit shirtje gekocht, beetje rare pose, maar ik wilde de tekst laten zien haha 'if you never try' en op de achterkant staat rechts onderin 'you'll never know'. Fix you van coldplay is een van mijn favoriete liedjes, dus ik moest hem gewoon hebben toen ik hem zag hangen haha

En ik heb nog even een berg sokken en wat kettinkjes bij de primark gekocht. :Y)


Waaar is dat coldplayshirt van? Die is echt heel leuk!