Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Willeke_ schreef:Succes bij de gamma Zwitsal!
Nog een tip voor de verhuizenden: bij in ieder geval de gamma en praxis kun je met je notarisakte of huurovereenkomst 10% korting krijgen op al je aankopen 3 maanden lang.
. Geloof de karwei ook
(mijn haar ruikt naar jou nu
, net gedoucht en haar gewassen met babyshampoo bij gebrek aan beter bij ouders
) Die stomme wachttijden normaal , al valt vergeleken met de randstad 3 a 4 jaar mee
Willeke_ schreef:Succes bij de gamma Zwitsal!
Nog een tip voor de verhuizenden: bij in ieder geval de gamma en praxis kun je met je notarisakte of huurovereenkomst 10% korting krijgen op al je aankopen 3 maanden lang.
Nog best heel snel gegaan allemaal! Eigenlijk zouden we deze week ook nog de hele week op matrassen op de grond slapen in onze oude woning en leven op een tuinsetje van het balkon. Maar afgelopen weekend toch besloten om gister alles al mee te verhuizen en gewoon in de nieuwe woning te gaan slapen. Mijn paard staat nu nog wel (tot zaterdag) op een uur rijden van de nieuwe plek, maar er moet toch nog schoongemaakt, gewit etc worden in de oude woning dus ik moet toch nog veel die kant op.
Zo hebben wij daar zaterdag wat gehaald met 15% korting op een artikel naar keuze van de Karwei (of Gamma?). Alleen volgens mij is de Praxis wel weer een wat duurdere bouwmarkt dan bijv. een Gamma.
Hoe het daarna verder gaat en moet geen idee. Ben nu al wel veel dingen aan het uitzoeken en inpakken wat ik niet gebruik in de tussentijd zodat ik straks alleen nog maar dozen hoef te pakken 

Kirrr schreef:Er is 10 dagen geleden een schatter vd bank bij ons koophuis geweest.
Krijg ik vandaag een sms (!!) met de vraag om de compromis door te mailen.
Snap er niks van, dat is toch de taak vd bank denk ik en dan per sms en dan staat er niet eens een emailadres bij.
Ga zo naar de bank bellen...