Appelmoes_11 schreef:Als iemand inbreekt in mijn huis, krijg ik dan ook een topic van tien pagina's over hoe dom en onvoorzichtig ik ben geweest door alleen maar de deur af te sluiten en geen bloeddorstige waakhonden, twee meter hoog hek en 24/7 camerabewaking aan te schaffen?

Slotgracht met 20 krokodillen ben je nog vergeten.
Anoeska schreef:Deze man wist precies wat hij deed hoor. TS heeft aantal keer nee gezegd. En hij heeft op een later tijdstip ook aan de baas van TS toegegeven/bekend dat het gebeurd is.
Dus nee, een pyjama aantrekken en zeggen dat je naar bed gaat, zijn geen uitnodigingen tot seks. Uitzonderlijke gevallen daargelaten, denken mannen dat ook niet.
Precies.
lieveli schreef:Ik vind het triest dat voor sommige mensen gelijk krijgen belangrijker is dan rekening houden met de gevoelens van een ander.
Ts, als je aangifte doet is het zijn woord tegen het jouwe. Dat zal niet makkelijk zijn maar misschien voorkom je op deze manier wel dat hij het een volgende keer weer doet bij een ander.
Mannen binnenlaten in nachtkleding moet wat mij betreft kunnen, als je gewoon vrienden bent dan verwacht je niet dat ze iets proberen. Tenzij je in een negligé slaapt, maar ik vind pyjama's nou niet bepaald sexy.
Wellicht was het niet slim om je medicatie in te nemen maar dan nog is dat geen uitnodiging. Heel veel sterkte met het verwerken en je beslissing wat betreft aangifte.