Young & out

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DezeNaam

Re: Young & out

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:03

Oh jij hebt mij een hele tijd geleden een PB gestuurd hé? Ik was al aan het twijfelen of jij het was of niet, sorry. :o

Dat is inderdaad misschien het beste.. Je zal ooit vast wel iemand tegen komen, hoewel je hier op dit moment niks aan hebt natuurlijk./=

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 20:04

Over wat dan? :') ik stuur teveel pb's

Ach, ik heb mijn zeur kwartier ook weer gehad voor de dag :=

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:06

Ik had ooit een topic dat een van mijn beste vriendinnen een crush op mij had, zij weet alleen nog steeds niet dat ik weet dat zij een crush op mij heeft. :o

Maakt niet uit joh, ik vind het geen probleem als je erover praat.:p

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:08

DezeNaam schreef:
Ik had ooit een topic dat een van mijn beste vriendinnen een crush op mij had, zij weet alleen nog steeds niet dat ik weet dat zij een crush op mij heeft. :o

Oké zo'n situatie lijkt mij eigenlijk best poedersuiker := ik zou het dan niet geheim kunnen houden dat ik het weet

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 20:08

Ooh ja daarover :')

Een keer maakt niet uit, maar vraag maar aan kaus hoe triest ik ben geworden... :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:10

xBerber schreef:
DezeNaam schreef:

Oké zo'n situatie lijkt mij eigenlijk best poedersuiker := ik zou het dan niet geheim kunnen houden dat ik het weet

andersom is pas lastig := ik was in de brugklas verliefd op mijn allerbeste (hetero!) vriendin, vreselijk!

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:11

Maar wist zij dat ook?

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:12

xBerber; ik vond het vooral in het begin eigenlijk redelijk moeilijk en ik was er ook een tijd erg pissig om toen ik zeker wist dat ze een crush op me had. Ik denk dat het ook eerder was omdat ik me afvroeg hoe ten eerste iemand een crush op mij zou kunnen hebben en dat het zo plots was. Maarja zij kan er niks aan doen natuurlijk, maar als ze erover wilt praten zal zij toch echt de eerste stap moeten zetten want ik
doe inderdaad alsof ik van niets weet omdat dat het beste is denk ik. :o
En voor haar zal het inderdaad ook moeilijk zijn..

Is Kaus xBerber? xD

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:13

volgens mij niet, maar ik was altijd bang dat ze daar achter zou komen.

Sien: waarom was je pissig dan? Kan ze niks aan doen toch? Waarom zou niemand een crush op jou kunnen hebben? :)

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:14

DezeNaam schreef:
xBerber; ik vond het vooral in het begin eigenlijk redelijk moeilijk en ik was er ook een tijd erg pissig om toen ik zeker wist dat ze een crush op me had. Ik denk dat het ook eerder was omdat ik me afvroeg hoe ten eerste iemand een crush op mij zou kunnen hebben en dat het zo plots was. Maarja zij kan er niks aan doen natuurlijk, maar als ze erover wilt praten zal zij toch echt de eerste stap moeten zetten want ik
doe inderdaad alsof ik van niets weet omdat dat het beste is denk ik. :o
En voor haar zal het inderdaad ook moeilijk zijn..

Is Kaus xBerber? xD

Kaus is Kaus, ik ben Romy :P

En ik zou ook aardig pissig worden denk ik. Maar meer omdat ik niet weet wat ik er mee moet en uit frustraties

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:15

Maartje1990 schreef:

Sien: waarom was je pissig dan? Kan ze niks aan doen toch? Waarom zou niemand een crush op jou kunnen hebben? :)

Maar Sien wist het ;) dus in dezelfde situatie zou je vriendin het dan ook moeten weten, om te vergelijken zeg maar.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 20:15

Kaus is kaus :P

Mmm... Maar dan nog, ik zou haar eens een xetje geven. Zovan, even eerlijk... Op die val jij?

Mmm... Mijn crush en beste vriendin weet het dus, maar niet echt iets veranderd. Ben wel blij dat ik het haar heb verteld.

Romy hallo! Zei Romy

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:16

Mensen kunnen er toch niets aan doen op wie ze verliefd worden? Zijn nog steeds dezelfde personen hoor :) Ook als jijzelf die gevoelens niet voor die ander hebt kun je er toch gewoon hetzelfde mee omgaan? Mensen veranderen niet opeens in monsters als ze verliefd op je worden hoor :D

edit: ik zou me juist gevleid voelen! En als de gevoelens wederzijds zijn is dat natuurlijk alleen maar mooi :)
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 09-03-15 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:18

xBerber schreef:
Maartje1990 schreef:

Maar Sien wist het ;) dus in dezelfde situatie zou je vriendin het dan ook moeten weten, om te vergelijken zeg maar.

Nee, ik bedoelde juist aangeven dat verliefd zijn op je (beste)vriendin denk ik toch nog lastiger is, omdat je dat eigenlijk hélemaal niet wilt maar je kunt er niets aan veranderen :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:18

Maartje1990 schreef:
Mensen kunnen er toch niets aan doen op wie ze verliefd worden? Zijn nog steeds dezelfde personen hoor :) Ook als jijzelf die gevoelens niet voor die ander hebt kun je er toch gewoon hetzelfde mee omgaan? Mensen veranderen niet opeens in monsters als ze verliefd op je worden hoor :D

Ehhhhhh ik werd achtervolgd door de jongen die mij het einde vond. Stond op stal, hoorde ik ineens zijn stem en zei hij; 'ja ik ben je gevolgd'
WTF freak! :')

Is niets geworden, gek he? Was voor zijn verliefdheid best een normale jongen :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:19

ja, oke :') uitzonderingen daargelaten :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:19

Maartje: Ik weet dat zij er inderdaad niks aan kon doen en het had ook niet alleen daarmee te maken maar het zorgde wel voor de druppel. Ik heb het vaak gewoon vreselijk moeilijk met mezelf en het gedrag van anderen. Zo had ik bijvoorbeeld erg hard gefaald voor mijn mondelinge presentatie voor Frans en ik was dat dus tegen haar aan het vertellen dat ik gewoon midden in mijn presentatie zei dat ik niet meer verder kon etc.. Was haar reactie 'Heb je dat serieus gezegd?' En toen kreeg ik het toch hoor. :o Ik heb toen niet echt laten merken dat ik kwaad was maar ik kan er absoluut niet tegen als mensen me uitlachen als ik ongelooflijk hard faal. En toen was ik de komende dagen eigenlijk geïrriteerd om alles wat ze deed.
Hmh waarom niet.. ik vind mezelf nu niet bepaald een mooi persoon, en dan spreek ik van karakter en uiterlijk. :')

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:25

Maartje1990 schreef:
ikke schreef:
Als in houden van kinderen? Dan zijn we allemaal in zekere mate pedofiel, simpelweg omdat je van je kind houdt en de natuur geregeld heeft dat je zorgt voor (je) kinderen.
Ook hier dus weer: waar ligt de grens? Welke grens, eigenlijk?

Maar de meeste mensen hebben geen seksuele en/of romantische gevoelens voor een kind en voelen zich niet op die manier tot een kind aangetrokken en dat is wel het verschil met een pedofiel.

Overigens, ikzelf vind met pedofilie niets mis, zoals hierboven wordt gezegd, ik heb heel erg te doen met die mensen. En vind het onwijs knap dat ze zich kunnen bedwingen. Lijkt mij vreselijk als ik hetero zou moeten zijn of niets zou kunnen en mogen doen met de gevoelens die ik naar vrouwen heb.

Oef, wat gaan jullie hard!! Ga ik even een uurtje m'n paarden pesten, zijn jullie twee pagina's verder!

@Maartje: heldere stelling. Ik heb respect voor degenen die het bij zichzelf erkennen en toch beseffen dat ze van kinderen af moeten blijven. Lijkt me ook heel moeilijk. Respect voor degenen die het toch voor elkaar krijgen. Lastig om er een mening over te krijgen, de meesten zullen onder de radar blijven en daar ben ik dan weer niet verbaast over. Maar helaas kun je er dan ook geen boom over opzetten.

Iemand vroeg naar mijn geaardheid: ik ben hetero met een open mind. In mijn vriendenkring kwam en komt vanalles voor. Blijkbaar moet ik er wat mee want ik kwam dit topic ook al tegen.
Ik ben geen twijfelgeval maar ik vind het wel leerzaam om mee te lezen. Gewoon interesse in mensen.
Mocht ik dus een keer onhandig uit de hoek komen, alvast excuus daarvoor. Ik doe ook maar mijn best om iets te leren.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:28

Maartje1990 schreef:
Nee, ik bedoelde juist aangeven dat verliefd zijn op je (beste)vriendin denk ik toch nog lastiger is, omdat je dat eigenlijk hélemaal niet wilt maar je kunt er niets aan veranderen :)

Ik ben liever verliefd op mijn beste vriendin dan een totale random persoon.
Als ik een beste vriendin had :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:30

Dat denk ik nu niet Berber.. Ik heb ook regelmatig 'crushes' op random personen of de winkelmedewerkster die ik wekelijks zie maar als ik wil kan ik die gewoon ontlopen, zij moet mijn kop elke dag weer zien en eraan herinnerd worden dat het nooit wat zal worden.

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:32

xBerber schreef:
Maartje1990 schreef:

Ik ben liever verliefd op mijn beste vriendin dan een totale random persoon.
Als ik een beste vriendin had :')

*voelt zich aangesproken*
oké nee maar we moeten wel weer een keer afspreken :j

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:33

Ik ben ooit verliefd geweest op de toiletjuffrouw van de camping in spanje, jullie snappen wel dat ik in die 2 weken vakantie héél vaak naar de wc ben gegaan :') (ik was nog jong trouwens haha)

edit: dit was trouwens geen oud nors vrouwtje van in de 40 :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 20:34

Ik kan dat dus echt niet :') verliefd worden op iemand die ik niet ken....

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:35

Oh god Maartje. _O-

Bij mij is het niet echt verliefdheid maar ik vind die persoon meestal gewoon heel aantrekkelijk en heb dan echt iets van 'I WANT TO KNOW YOU D=' *cries*

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:44

Ach, ik was 10 ofzo en ''verliefd'' is denk ik een groot woord :')