Dat is inderdaad misschien het beste.. Je zal ooit vast wel iemand tegen komen, hoewel je hier op dit moment niks aan hebt natuurlijk./=
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:Ik had ooit een topic dat een van mijn beste vriendinnen een crush op mij had, zij weet alleen nog steeds niet dat ik weet dat zij een crush op mij heeft.
Maakt niet uit joh, ik vind het geen probleem als je erover praat.:p
xBerber schreef:DezeNaam schreef:Ik had ooit een topic dat een van mijn beste vriendinnen een crush op mij had, zij weet alleen nog steeds niet dat ik weet dat zij een crush op mij heeft.
Maakt niet uit joh, ik vind het geen probleem als je erover praat.:p
Oké zo'n situatie lijkt mij eigenlijk best poedersuikerik zou het dan niet geheim kunnen houden dat ik het weet
DezeNaam schreef:xBerber; ik vond het vooral in het begin eigenlijk redelijk moeilijk en ik was er ook een tijd erg pissig om toen ik zeker wist dat ze een crush op me had. Ik denk dat het ook eerder was omdat ik me afvroeg hoe ten eerste iemand een crush op mij zou kunnen hebben en dat het zo plots was. Maarja zij kan er niks aan doen natuurlijk, maar als ze erover wilt praten zal zij toch echt de eerste stap moeten zetten want ik
doe inderdaad alsof ik van niets weet omdat dat het beste is denk ik.
En voor haar zal het inderdaad ook moeilijk zijn..
Is Kaus xBerber? xD
Maartje1990 schreef:volgens mij niet, maar ik was altijd bang dat ze daar achter zou komen.
Sien: waarom was je pissig dan? Kan ze niks aan doen toch? Waarom zou niemand een crush op jou kunnen hebben?
xBerber schreef:Maartje1990 schreef:volgens mij niet, maar ik was altijd bang dat ze daar achter zou komen.
Sien: waarom was je pissig dan? Kan ze niks aan doen toch? Waarom zou niemand een crush op jou kunnen hebben?
Maar Sien wist hetdus in dezelfde situatie zou je vriendin het dan ook moeten weten, om te vergelijken zeg maar.
Maartje1990 schreef:Mensen kunnen er toch niets aan doen op wie ze verliefd worden? Zijn nog steeds dezelfde personen hoorOok als jijzelf die gevoelens niet voor die ander hebt kun je er toch gewoon hetzelfde mee omgaan? Mensen veranderen niet opeens in monsters als ze verliefd op je worden hoor
Maartje1990 schreef:ikke schreef:Als in houden van kinderen? Dan zijn we allemaal in zekere mate pedofiel, simpelweg omdat je van je kind houdt en de natuur geregeld heeft dat je zorgt voor (je) kinderen.
Ook hier dus weer: waar ligt de grens? Welke grens, eigenlijk?
Maar de meeste mensen hebben geen seksuele en/of romantische gevoelens voor een kind en voelen zich niet op die manier tot een kind aangetrokken en dat is wel het verschil met een pedofiel.
Overigens, ikzelf vind met pedofilie niets mis, zoals hierboven wordt gezegd, ik heb heel erg te doen met die mensen. En vind het onwijs knap dat ze zich kunnen bedwingen. Lijkt mij vreselijk als ik hetero zou moeten zijn of niets zou kunnen en mogen doen met de gevoelens die ik naar vrouwen heb.
Maartje1990 schreef:Nee, ik bedoelde juist aangeven dat verliefd zijn op je (beste)vriendin denk ik toch nog lastiger is, omdat je dat eigenlijk hélemaal niet wilt maar je kunt er niets aan veranderen
xBerber schreef:Maartje1990 schreef:Nee, ik bedoelde juist aangeven dat verliefd zijn op je (beste)vriendin denk ik toch nog lastiger is, omdat je dat eigenlijk hélemaal niet wilt maar je kunt er niets aan veranderen
Ik ben liever verliefd op mijn beste vriendin dan een totale random persoon.
Als ik een beste vriendin had