Twijfelen om iemands uiterlijk: is dat eerlijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:10

Ailill schreef:
Fiffill schreef:
:(:) Nu heb ik al een vriendje, dus anders had je sowieso genoegen moeten nemen met de 2e plaats :')

Tweede plaatsen kunnen upgraden. . . O:)

Hooguit gedeelde plaats hoor, meer niet :Y)

Ik leg liever mijn hoofd op iemands schouder dan dat ik z'n buik/borst knuffel, maar dat zal ongetwijfeld heel persoonlijk zijn :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 18:33

Ik ben 183 en vind een langere jongen wel heel fijn :j Het begint pas vanaf 190 haha! Er zijn mannen waarbij ik dat door de vingers zie, maar een relatie met een kleinere man lijkt me niets.
Vandaag zat ik met m'n vriendin Proefkonijnen te kijken en toen kwamen we ook uit op verschil in smaak, leuk is dat. Ik vind Lieven Scheire echt onwijs aantrekkelijk, die man heeft voor mij alles wat ik wil (voor zover dat te zien is op TV). Hij praat leuk, hij heeft humor, ziet er goed uit, onwijs mooie ogen en zwarte krullen <3 En mijn vriendin vindt dat niets. Die vindt hem niet eens aantrekkelijk, zij vindt Dennis Storm dan weer het einde. Zoooo anders maar daarom juist wel leuk hoe verschillend smaken en iemand aantrekkelijk vinden zijn :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:13

Jij valt op schattig. :j Wel een beetje banketstaaf voor Jared hoor dit >;)

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:17

Ik heb tot nu toe altijd relaties gehad met mensen die ik op het eerste gezicht niet knap vond. Als je van iemand houdt en iemand leuk genoeg vindt dan wordt hij vanzelf knap <3 <3 <3

Tanden is vaak ook nog wel iets aan te doen trouwens..

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:27

Hhilde schreef:
Ayasha schreef:
Wat ik me altijd af vraag als ik mensen lees die iemand af wijzen op kleine foutjes, op niet perfect zijn, zijn die zelf dan zulke modellen?

Nee, ik ben he-le-maal niet mooi :')
Maar het is ook niet zo dat ik iemand direct afwijs, maar ik twijfel. Iemand zei dat het misschien schaamte naar de omgeving is, misschien ook wel. Met deze jongen is het vreemd, hij vindt mij namelijk het einde en daarom wil ik hem een kans geven (hij heeft immers een zeer goede smaak :+ :')). Hij heeft me in real life nooit durven aanspreken en daarom heb ik hem nooit echt goed gesproken. Maar nu zijn we aan het appen en hij is wel erg lief. Maar gewoon niet heeeeeeel knap. En ik merk dat ik daarom twijfel, ik weet niet of ik me aangetrokken tot hem voel.
dit heb ik dus ook.... heel aardig en wil op me wachten Enzo n houd rekening met alles alleen ja hii is 19 alleen ziet r uir als iemand van 16 ofzo en is soms te druk

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:32

Emmaa_ schreef:
Ik heb dat ook gedaan hoor. Ik ben zelf erg lang (1.85) en heb een paar keer gedate met een jongen die maar 1.75 was. Niet heel klein per se, maar voelde elke keer alsof ik met mijn broertje over straat liep :o Dus dat ga ik niet meer doen _O-

Kennissen van mij zijn pas getrouwd. Zij is groot en hij is klein. maar zijn samen een leuk stel. het past ook gewoon bij elkaar.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:34

Jasmijn159 schreef:
Ik heb tot nu toe altijd relaties gehad met mensen die ik op het eerste gezicht niet knap vond. Als je van iemand houdt en iemand leuk genoeg vindt dan wordt hij vanzelf knap <3 <3 <3

Tanden is vaak ook nog wel iets aan te doen trouwens..

Ja maar feit dat iemand er nog niets aan gedaan heeft is voor mij al een afknapper. Kijk slechte genen kan je hebben, dus niet iedereen heeft een mooi gebit, maar het hoeft niet geel en schots en scheef te zijn op je 25ste toch?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:48

Emmaa_ schreef:
Dat is mijn grootste droom, een jongen van boven de 2 meter vinden zodat ik lekker op hakken rond kan wandelen :')

Die heb ik! :D
Vent van 2,07m, spierwit haar... Niet breed maar precies goed. Nooit gedacht dat ik er op zou vallen, maar inmiddels al twee jaar stapel verliefd en hij word steeds knapper. :))

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:51

Er moet altijd iets zijn wat je aantrekt ,
Een mooi stel pret oogjes , dingen die hij zegt of doet ...
T is maar zelden dat je de coca cola light break man zomaar tegen t lijf loopt en m ook kan houden of hebben !
Ik zou wel echt afknappen op slecht verzorgd . Tanden of haren of in t algemeen slecht verzorgd ....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:57

Fee_ schreef:
Emmaa_ schreef:
Dat is mijn grootste droom, een jongen van boven de 2 meter vinden zodat ik lekker op hakken rond kan wandelen :')

Die heb ik! :D
Vent van 2,07m, spierwit haar... Niet breed maar precies goed. Nooit gedacht dat ik er op zou vallen, maar inmiddels al twee jaar stapel verliefd en hij word steeds knapper. :))

Ik heb ook een tijdje een goddelijkheid van 2.05 gedate. Jammer genoeg was hij veel te oud (of beter gezegd, ik was toen nog veel te jong) en hadden we allebei zoiets van ja... Hoe gaan we elkaar ooit aan vrienden/ouders voorstellen. Voor de duidelijkheid - ik was toen 16 en hij 28 volgens mij.

Fee_

Re: Twijfelen om iemands uiterlijk: is dat eerlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 21:00

Dat is dan inderdaad wel een flink leeftijdsverschil. Een paar jaar later had het dan weer minder uitgemaakt.

Wij hebben een leeftijdsverschil van 8 jaar, merken er tot nu toe niets van eigenlijk.
Ik woon nog thuis, hij heeft al een eigen huis en alles voor elkaar..

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 21:01

Het moet een bepaalde aantrekkingskracht zijn,als die er niet is wordt t moeilijk,dat vind ik niet banketstaaf. Ik 'val' op lang,wat breder/steviger type mannen met donker haar en donkere ogen. Sinds kort nu een vriend met blond haar,lichte ogen en heel slank.
En wat een topkerel is het :D Dus toch die aantrekkingskracht die duidelijk aanwezig is.

Wij verschillen 5 jaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 21:05

Fee_ schreef:
Dat is dan inderdaad wel een flink leeftijdsverschil. Een paar jaar later had het dan weer minder uitgemaakt.

Wij hebben een leeftijdsverschil van 8 jaar, merken er tot nu toe niets van eigenlijk.
Ik woon nog thuis, hij heeft al een eigen huis en alles voor elkaar..

Ik merkte er op dat moment ook nog niet zo veel van, hij voor zover ik weet ook niet. Konden echt wel goed met elkaar overweg maar op een gegeven moment kom je op een punt waarbij je gewoon met elkaars vrienden wilt kunnen optrekken en ook iemand aan je ouders wilt voorstellen en dat kon gewoon niet bij ons. Mijn ouders hadden het echt niet gepikt en zijn vrienden vonden het ook allemaal maar raar := Ook wel begrijpelijk, als een van mijn maten met een meisje thuis zou komen dat 12 jaar jonger was dan wij had ik het ook heel heel raar gevonden haha

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 21:08

Snoevie schreef:
Het moet een bepaalde aantrekkingskracht zijn,als die er niet is wordt t moeilijk,dat vind ik niet banketstaaf. Ik 'val' op lang,wat breder/steviger type mannen met donker haar en donkere ogen. Sinds kort nu een vriend met blond haar,lichte ogen en heel slank.
En wat een topkerel is het :D Dus toch die aantrekkingskracht die duidelijk aanwezig is.

Wij verschillen 5 jaar

Helemaal mee eens. Er moet wel iets zijn waardoor je een warm gevoel van iemand krijgt. Dat hoeft niet perse te betekenen dat iemand knap is. Dat kan een oogopslag zijn, een mooie lach of ogen of juist een heel vrolijk karakter.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 23:43

Geryon schreef:
Jij valt op schattig. :j Wel een beetje banketstaaf voor Jared hoor dit >;)

Jaaaa! Lieven is het echt voor mij <3
En Jared ook nog wel hoor hahaha. Ook lang! Alleen iets te gespierd soms.

En typisch, dat veel mensen wel vinden dat er aantrekkingskracht moet zijn. Die is er niet van mijn kant... Ik krijg zelfs een beetje koude rillingen als ik er aan denk dat hij me zoent :o :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:57

Dan gaat het hem denk ik echt niet worden. :=

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 00:32

Waarom spreek je in hemelsnaam met hem af?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 00:46

Omdat ik het zielig vind nee te zeggen := Maar ik denk ook niet dat 't 'm gaat worden :n

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 00:49

Hhilde schreef:
Omdat ik het zielig vind nee te zeggen := Maar ik denk ook niet dat 't 'm gaat worden :n

:')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 00:53

Ik moet meer ballen kweken :') :=
Het lijkt me zo naar om te horen dat je crush niet op jou valt! Maar misschien beter nu dan na een eetste date :=

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 01:03

Stel die arme jongen vindt dit topic op bokt _O-

Twijfelen om iemands uiterlijk is hartstikke normaal, ik had dat zo vaak.
Dan vond ik zijn gebit niet mooi, of ik vond hem te klein, of hij het iets te veel puistjes naar mijn zin.
Eerst kan je die dingen nog aan de kant zetten, en jezelf voor de gek houden dat hij "zo lief en aardig en zorgzaam is" maar uiteindelijk ga je er steeds meer op letten.
Althans, dat was bij mij het geval. Mijn ex is redelijk klein, en heeft afhangende schouders.
Ik vond hem eerst aantrekkelijk maar nu vind ik het maar een klein iel mannetje.
Niks aantrekkelijks meer aan. :D
Komt ook omdat hij het voor zichzelf goed verpest heeft bij mij, hierdoor vind ik hem ook minder aantrekkelijk.

Mijn nieuwe vriend is 1,97 en ik vind hem zooooo sexy.
De gezichten die hij trekt als hij naar mij kijkt. <3
Terwijl hij eigenlijk niet eens echt mijn 'type' is, ben ik als een blok voor hem gevallen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 13:51

Fiffill schreef:
Dan gaat het hem denk ik echt niet worden. :=

Dit bleef door m'n hoofd gaan dus ik heb het net afgezegd := Het voelt niet echt goed maar ben wel een beetje opgelucht moet ik toegeven. Ik ga heus wat makkelijker en losser worden, maar als ik iemand niet aantrekkelijk vind hoef ik het niet te doen. Ik hoop idd dat hij dit nooit vindt :')

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:14

Zowel goed voor jou als voor hem, als je begint te daten zal hij je mogelijk nog leuker gaan vinden en wordt het helemaal pijnlijk.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:18

Als je echt ontzettend gek bent op iemand en stapelverliefd dan zie je geen lelijke dingen.

Dus vraag je af of je werkelijk zo gek bent op de persoon als je twijfelt omdat je iets niet mooi vind.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:23

inowa schreef:
Als je echt ontzettend gek bent op iemand en stapelverliefd dan zie je geen lelijke dingen.

Dus vraag je af of je werkelijk zo gek bent op de persoon als je twijfelt omdat je iets niet mooi vind.

Ik vraag mij af of je inderdaad zo ontzettend gek en stapelverliefd kan worden op iemand wanneer je diegene niet aantrekkelijk vind.