Maar goed zit nu mobiel dus terug zoeken wordt wat lastig. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar goed zit nu mobiel dus terug zoeken wordt wat lastig. 
450 euro.. Man.. kun je haast een week van op vakantie 
Zipporah schreef:Ik heb inmiddels respons gekregen van de dierenarts via incasso. Hierbij zeggen ze dat ze mijn email hebben ontvangen. Ik heb hierin gezegd dat er een vergissing was met de datum en hun zeggen in hun brief terug dat ik dus stel mij te hebben vergist in de dag.
Daarnaast zegt de dierenarts dat ze ontkennen dat ik mij heb vergist in de dag en dat ik tot twee maal toe niet ben komen opdagen!? Dit is gewoon gelogen! De eerste keer was een vergissing wat ik in het begin van het topic heb uitgelegd en wat van beide kanten kon komen en de week er op kon ik nog een keer komen maar dan moest ik wel de 450 ook betalen. 1650 dus. Dit heb ik dus afgewezen om die reden en nu zeggen ze in de brief dat ik twee keer niet ben komen opdagen terwijl hun coulant zijn geweest. En dat ik bij beide dagen mij had vergist in de datum en ze de laatste keer alles in gereedheid hadden gebracht: operatiekamer klaar gemaakt met alles wat voor een operatie nodig was. Omdat het om een orthopedische operatie ging en er reeds geopende materialen lagen, extra personeel ingepland was en een compleet infuussysteem geïnstalleerd was vinden ze 450 op een bedrag van 1200 in verhouding goed.
Is gewoon gelogen! De eerste keer is het waarschijnlijk wel zo gebeurd maar de tweede keer stond er helemaal geen afspraak want ik had direct gezegd dat ik het niet kon doen + de boette.
Ik begrijp echt wel dat een boette betaald moet worden. Ook al was ik nergens van op de hoogte ik zal dat zelf ook prettig vinden. Maar zo hoog, en dan ook nog liegen over de afspraken om volgens mij sterker op hun poten te staan word ik echt misselijk van. En als zo hoog wel redelijk zou zijn dan zou ik het ook wel betalen, helaas maar toch.. Maar nu zitten ze zichzelf gewoon in te dekken en te liegen. Ik moet mezelf echt inhouden want ik ga er het liefst nu direct heen.
Ik heb besloten het maar gewoon te betalen, 527,19 omdat ik geen zin heb in welles nietus en mijn schuld hun schuld. Maar ik let voortaan wel op met afspraken. En bij hun kom ik nooit meer.
Bedankt voor het mee denken iedereen!
KingYasFenn schreef:silversomali schreef:Ze leggen dat echt niet een dag van tevoren klaar. Niet betalen en een andere dierenarts zoeken. Helemaal gek...
![]()
Damned schreef:Hoe zouden steriele dingen nu al uren op voorhand klaargelegd kunnen/mogen worden? Lijkt me niet echt hygiënisch, en gebeurt bij mensen toch ook niet?