Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:28

Sky schreef:
Ik vind dat maagdelijkheid zoiets persoonlijks is. Van mij hoefde mijn eerste keer echt niet magisch te zijn, ik wilde het gewoon 'gehad' hebben. :')

Ik denk dat er best veel mensen zijn die er (stiekem) zo over denken. :Y)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:31

Holy wat zijn sommige hier nog preutsig en ouderwets haha.

Imo is maagdelijkheid niks heiligs hoor, wat maakt het nou uit wie de eerste is? Zolang je er zelf maar volledig achter staat (en plezier aan hebt ;). Of dat nou een sscharrel is of niet maakt toch niet uit dan. Als je het wilt dan wil je het en moet je dat gewoon lekker helemaal zelf weten :).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:35

Joh ik zeg toch ook niet dat mensen die niet willen wachten sletterig en modern zijn? :?
Waarom moet willen wachten nu weer ouderwets en preutsig zijn.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:38

Ayasha schreef:
Joh ik zeg toch ook niet dat mensen die niet willen wachten sletterig en modern zijn? :?
Waarom moet willen wachten nu weer ouderwets en preutsig zijn.

Ik zeg toch ook niet dat mensen die wel willen wachten per definitie preuts en ouderwets zijn. Want ik zei niet welke opmerkingen bedoelde. Dat jij t opvat als dat ik doel op mensen die willen wachten is jou probleem.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:39

cp112 schreef:

Imo is maagdelijkheid niks heiligs hoor, wat maakt het nou uit wie de eerste is? Zolang je er zelf maar volledig achter staat (en plezier aan hebt ;). Of dat nou een sscharrel is of niet maakt toch niet uit dan. Als je het wilt dan wil je het en moet je dat gewoon lekker helemaal zelf weten :).

Nee, die zijn niet preuts en ouderwets, dat vind jij ervan.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:40

Je moet je gewoon op je gemak voelen en wanneer/hoe en met wie dat is, moet iedereen zelf weten :)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:40

Slina schreef:
cp112 schreef:

Nee, die zijn niet preuts en ouderwets, dat vind jij ervan.

Daarom staat er ook IMO

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:41

cooper schreef:
Nu vind ik sex zo belangrijk dat ik gerust tot twee/ drie weken wil wachten, maar als er dan nog niks gebeurd is kap ik het omgaan met elkaar af; Ik wil wel graag een vriend die me zo aantrekkelijk vind (en ik hem) dat we elkaar echt willen bespringen. Ik knap zelfs af op mannen die mij graag willen maar geen move durven doen. te braaf, denk ik dan. Het moet bij mij op alle vlakken klikken, zeker ook seksueel, en dat ondervind je alleen maar door het te doen, en mijn ervaring is dat als je het leuk hebt met iemand, die dingen vanzelf gebeuren. Of dat nu op dag 1 , 2 of 10 is maakt voor mij weinig uit, alst maar leuk en veilig gebeurt :)

Zo denk ik er ook over. Je zou maar een jaar een relatie hebben, wachten met seks en het blijkt seksueel niet te klikken... Wat een teleurstelling en tijdverspilling :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:49

cp112 schreef:
Daarom staat er ook IMO

Citaat:

Daarna ja, maar daar zeg je toch echt iets anders.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:51

Kayleigh_ schreef:
cooper schreef:
Nu vind ik sex zo belangrijk dat ik gerust tot twee/ drie weken wil wachten, maar als er dan nog niks gebeurd is kap ik het omgaan met elkaar af; Ik wil wel graag een vriend die me zo aantrekkelijk vind (en ik hem) dat we elkaar echt willen bespringen. Ik knap zelfs af op mannen die mij graag willen maar geen move durven doen. te braaf, denk ik dan. Het moet bij mij op alle vlakken klikken, zeker ook seksueel, en dat ondervind je alleen maar door het te doen, en mijn ervaring is dat als je het leuk hebt met iemand, die dingen vanzelf gebeuren. Of dat nu op dag 1 , 2 of 10 is maakt voor mij weinig uit, alst maar leuk en veilig gebeurt :)

Zo denk ik er ook over. Je zou maar een jaar een relatie hebben, wachten met seks en het blijkt seksueel niet te klikken... Wat een teleurstelling en tijdverspilling :')

Nou inderdaad haha, iemand die ik ken had serieus 4! Jaar een zo goed als sexloze relatie...

Hier was het ook binnen 2 weken bekeken :') (en ja was de eerste keer voor mij) en na ruim 7 jaar nog samen.

Ik lees van veel dat de eerste keer speciaal moet zijn en dat dat je altijd bij blijft etc.
Nou ik weet er serieus niks meer van :') en nee was geen alcohol in het spel.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:53

Thesserd schreef:
Ik denk dat dat komt door verschil in normen en waarden. Wat voor de één normaal is, is dat voor de ander niet. En dat kan soms scheve gezichten (of deuken in ego's) veroorzaken denk ik.

Stel je draait het om. Jij vind iemand heel leuk, en zou er graag het bed mee induiken, maar die ander wil dat niet met jou. Om wat voor reden dan ook, dat voelt toch als een soort van blauwtje lopen denk ik. Je begrijpt dan niet waarom niet, omdat je jezelf kent en weet dat er niks te vrezen is en dat je bijv. geen slechte bedoelingen hebt. Nou komt dat niet vaak voor dat een vrouw wel wil en een man nog niet, maar stel dat... :Y)

Niet meteen met iemand naar bed gaan is echt geen blauwtje lopen! Dat is gewoon met respect op elkaar wachten tot je er beiden achter staat! Daar is helemaal NIETS mis mee!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:05

cp112 schreef:
Nou inderdaad haha, iemand die ik ken had serieus 4! Jaar een zo goed als sexloze relatie...

Er zijn inderdaad mensen die aseksueel zijn of het misschien moeilijk hebben op het gebied van seks? (denk misschien even aan trauma's van misbruik etc) Dat jij zo weinig om je partner geeft dat je hem/haar zou dumpen omdat 'ie nog geen seks wil..Tja.. Is dat echte liefde dan?
Tenzij je echt uit bed op een one night stand, dan is het vrij logisch maar anders..

Anoniem

Re: Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:09

Van mijn eerste keer weet ik ook geen details meer. Behalve dat het pijn deed. Was niks leuks aan :')

En met een aseksueel persoon zou ik inderdaad geen romantische liefdesrelatie kunnen hebben DezeNaam. Daarvoor vind ik seks veeeeel te belangrijk.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:10

DezeNaam schreef:
cp112 schreef:

Er zijn inderdaad mensen die aseksueel zijn of het misschien moeilijk hebben op het gebied van seks? (denk misschien even aan trauma's van misbruik etc) Dat jij zo weinig om je partner geeft dat je hem/haar zou dumpen omdat 'ie nog geen seks wil..Tja.. Is dat echte liefde dan?
Tenzij je echt uit bed op een one night stand, dan is het vrij logisch maar anders..

In dit geval was het sowieso geen misbruik hoor. Ze wou simpelweg niet, iets met onzekerheid. Andersom dan ja, ik zou de relatie er om eindigen.
Note, die relatie is na die 4 jaar dus uit gegaan en met de nieuwe vriend had ze wel in een maand sex :+.

Het is voor mij zoals iemand hierboven al schreef. Een stukje aantrekkingskracht, sex is een belangrijk en gezond deel van een relatie (ok ja IMO maar weer, maar in dit geval zijn veel experts op dat gebied het met mij eens).

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:29

Niet de eerste keer met zo'n figuur. :n "Okey condoom dan maar" sorry?? Ook als je aan de pil bent een condoom gebruiken zeker bij een vreemde. Laat je niet gek maken hoor.

Mijn eerste keer was fijn en met iemand waar ik een relatie mee had. Dit heb ik mijn dochter ook vertelt. Bewaar het voor iemand die ook echt de tijd voor je neemt en niet zo'n figuur die even snel van bil wil.

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 22:23

Nog steeds niets van meneer gehoord. Dit wordt echt een hele grote flop :') jammerbammer

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:25

StalNollie schreef:
Annelies omdat die laatste vraag/ regel nogal persoonlijk is. Maar om daar op in tegaan het is hoe het loopt als de mood er is en beide zijn ervoor ik en het is veilig way not?

Net zo persoonlijk als sommigen die zeggen dat ze 2/3 maanden wachten, waarop jij (en anderen) reageren dat ze dat veel te lang vinden. Dan kun je die vraag toch verwachten.
Maar nu ben je zelf ook al genuanceerder en stelt eisen, is toch niet gek dat ts dat dan ook zou moeten doen ;)

sannxxelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:34

kevertje04 schreef:
Nog steeds niets van meneer gehoord. Dit wordt echt een hele grote flop :') jammerbammer

Lijkt me duidelijk dan... :(:)

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 12:26

Klinkt niet echt als een leuke jongen.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 12:35

Bonita_Bon schreef:
Zijn tijd nam??? Je kent hem sinds gisteravond, hij stuurt aan op sex en begint al over condooms. Hoor je wat je zegt? Bijzonder dat je het zelfs maar overweegt... Iets meer zelfrespect meissie

:= precies mijn gedachte...hij denkt lekker snel wippie!

Ik heb best lang aangefriemeld, maar de daadwerkelijke daad zelf netjes mee gewacht tot ik echte verkering had (ik was 18), na 1,5 maand iedere dag samen was het zover.
Verkering heeft helaas maar 6 maanden geduurd, maar hij was wel echt gek op mij...nu met mijn 40 hebben we nog steeds goed contact :)
Dus nooit geen spijt van gehad....carnavalswipje krijg je wel spijt van ;)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 12:45

DezeNaam schreef:
cp112 schreef:

Bij mij zou een relatie al niet eens beginnen of stuklopen als mijn vriend geen seks zou willen hebben. Dat vind ik toch zeker in een relatie horen. Als hij dat niet wil gaat hij maar samenwonen met een hond ofzo. :evaw:

Mijn maagdelijkheid was niet zo belangrijk voor me (was blij dat ik het gehad had, vond er niks aan). :n
Ik heb ook nooit lang gewacht met scharrels/vriendjes. Mijn vriend maakte ik de eerste 2 dates helemaal gek (en mezelf er ook bij, dat was niet de bedoeling :') ) en de 3e keer gingen we los. Vond dat we toen lang genoeg gewacht hadden. :+

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 12:47

Ik was destijds behoorlijk jong (14-15) en mijn vriend een paar jaar + ervaringen ouder.. mijn ex heeft destijds ook ruim 4-5 maanden 'gewacht' op mij omdat ik wat onzeker was en dat vond hij prima. Nu was mijn eerste keer verder niet heel bijzonder of magisch maar wel vertrouwd en veilig (want het deed zéér :') ) en ik ben blij dat ik het wel zo heb gedaan en niet met een onbekende die op zo'n avond een glaasje of 6 teveel op heeft en uit is op een snelle wip. Dan gaat het niet op jou tempo en kan het best een nare ervaring zijn.

Ieder zijn ding uiteraard..

Verdat wat Jis_ zegt... ook als je aan de pil bent een condoom gebruiken bij een vreemde. Je weet nooit waar zijn worst verder nog in gedipt is :wow:
Laatst bijgewerkt door Sicayes op 17-02-15 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 12:51

kevertje04 schreef:

Niet alles gelezen, maar lijkt me dan dat hij t niet waard is, en zou hem dan ook lekker links laten liggen. Hij was duidelijk uit op n leuke wip en meer niet.

Verder sluit ik me ook aan bij Sicayes.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 13:07

Ik heb ook ooit eens zo een rechtstreeks voorstel gehad......
Die vriendengroep was écht zo een swingerswereld.
Leuke vriendelijke mensen allemaal hoor, met een hoop lol.......maar ik heb er nét zo vriendelijk voor bedankt.

Bewust wachten op de ware......met jan en alleman genieten van sex, je kan van beide wat zeggen.
Niks op het gebied van sex is raar of preuts.
Luister vooral en álleen naar jezelf, dan is het altijd goed!!!!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 14:08

Ik heb niets tegen een one night stand/seks met een vreemde. Als iemand dat leuk vind, vooral doen. Maar voor een eerste keer zou ik het niet aanraden. Bij de ene is de eerste keer niet pijnlijk en geen poespas, maar bij de ander wel. Daarnaast is het allemaal een beetje zoeken naar wat je moet doen en wat kan.. Dat zou ik het liefst willen doen bij iemand die ik ken. Inderdaad het vertrouwde en veilige.

Helaas heb ik dat toen niet gehad :P Mijn eerste keer was wel met iemand die ik kende, maar iemand waarvan ik wist dat die uit was op seks. Ik was 14 en had niet echt interesse erin, maar ik had vriendinnen van 16/17 die het allemaal hadden gedaan en mij behoorlijk zaten te pushen, dus toen het voorstel kwam heb ik het aangenomen. Het is niet dat ik er grote spijt van heb gehad, maar echt prettig was het niet. Hij was uit op zijn eigen pleziertje. Het enige dat ik voor hem was, was een object om iets in te steken. Meer niet. Het deed zeer en het was onprettig. De tweede keer dat ik seks had was op mijn 16de en toen was het met iemand die ik wel beter kende en dat was zo veel fijner. Wederom weer pijnlijk, maar het was wel prettiger dat ik hem goed kende. Toch, deed ik het toen om hem te pleasen en niet mezelf. Ik was er nog niet echt klaar voor. De keer erna was ik 18 (seks was blijkbaar zo dramatisch dat het me elke keer twee jaar duurde om er overheen te komen :') ) en toen was ik er eigenlijk pas echt klaar voor. Als ik terug kon, had ik graag 14 en 16 uit willen wissen. Maar goed, zo is het gegaan en kan niet zeggen dat ik er met spijt naar terug kijk. Het is niet anders. Maar als ik het overnieuw kon doen, dan was het wel anders gegaan.

Dus rustig aan. Je hebt geen haast. Je hebt nog je hele leven om het bed in te duiken met allerlei mensen. Dus wacht met de eerste keer tot iets waar jij je prettig bij voelt en waar je klaar voor bent. Dat hoeft niet perse in een relatie te zijn, maar wel iets waarin jij je op je gemak voelt.