Sky schreef:Ik vind dat maagdelijkheid zoiets persoonlijks is. Van mij hoefde mijn eerste keer echt niet magisch te zijn, ik wilde het gewoon 'gehad' hebben.
Ik denk dat er best veel mensen zijn die er (stiekem) zo over denken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Of dat nou een sscharrel is of niet maakt toch niet uit dan. Als je het wilt dan wil je het en moet je dat gewoon lekker helemaal zelf weten
. Ayasha schreef:Joh ik zeg toch ook niet dat mensen die niet willen wachten sletterig en modern zijn?
Waarom moet willen wachten nu weer ouderwets en preutsig zijn.
cp112 schreef:Holy wat zijn sommige hier nog preutsig en ouderwets haha.
Imo is maagdelijkheid niks heiligs hoor, wat maakt het nou uit wie de eerste is? Zolang je er zelf maar volledig achter staat (en plezier aan hebt. Of dat nou een sscharrel is of niet maakt toch niet uit dan. Als je het wilt dan wil je het en moet je dat gewoon lekker helemaal zelf weten
.
Slina schreef:cp112 schreef:Holy wat zijn sommige hier nog preutsig en ouderwets haha.
Imo is maagdelijkheid niks heiligs hoor, wat maakt het nou uit wie de eerste is? Zolang je er zelf maar volledig achter staat (en plezier aan hebt. Of dat nou een sscharrel is of niet maakt toch niet uit dan. Als je het wilt dan wil je het en moet je dat gewoon lekker helemaal zelf weten
.
Nee, die zijn niet preuts en ouderwets, dat vind jij ervan.
cooper schreef:Nu vind ik sex zo belangrijk dat ik gerust tot twee/ drie weken wil wachten, maar als er dan nog niks gebeurd is kap ik het omgaan met elkaar af; Ik wil wel graag een vriend die me zo aantrekkelijk vind (en ik hem) dat we elkaar echt willen bespringen. Ik knap zelfs af op mannen die mij graag willen maar geen move durven doen. te braaf, denk ik dan. Het moet bij mij op alle vlakken klikken, zeker ook seksueel, en dat ondervind je alleen maar door het te doen, en mijn ervaring is dat als je het leuk hebt met iemand, die dingen vanzelf gebeuren. Of dat nu op dag 1 , 2 of 10 is maakt voor mij weinig uit, alst maar leuk en veilig gebeurt
Kayleigh_ schreef:cooper schreef:Nu vind ik sex zo belangrijk dat ik gerust tot twee/ drie weken wil wachten, maar als er dan nog niks gebeurd is kap ik het omgaan met elkaar af; Ik wil wel graag een vriend die me zo aantrekkelijk vind (en ik hem) dat we elkaar echt willen bespringen. Ik knap zelfs af op mannen die mij graag willen maar geen move durven doen. te braaf, denk ik dan. Het moet bij mij op alle vlakken klikken, zeker ook seksueel, en dat ondervind je alleen maar door het te doen, en mijn ervaring is dat als je het leuk hebt met iemand, die dingen vanzelf gebeuren. Of dat nu op dag 1 , 2 of 10 is maakt voor mij weinig uit, alst maar leuk en veilig gebeurt
Zo denk ik er ook over. Je zou maar een jaar een relatie hebben, wachten met seks en het blijkt seksueel niet te klikken... Wat een teleurstelling en tijdverspilling
(en ja was de eerste keer voor mij) en na ruim 7 jaar nog samen.
en nee was geen alcohol in het spel. Thesserd schreef:Ik denk dat dat komt door verschil in normen en waarden. Wat voor de één normaal is, is dat voor de ander niet. En dat kan soms scheve gezichten (of deuken in ego's) veroorzaken denk ik.
Stel je draait het om. Jij vind iemand heel leuk, en zou er graag het bed mee induiken, maar die ander wil dat niet met jou. Om wat voor reden dan ook, dat voelt toch als een soort van blauwtje lopen denk ik. Je begrijpt dan niet waarom niet, omdat je jezelf kent en weet dat er niks te vrezen is en dat je bijv. geen slechte bedoelingen hebt. Nou komt dat niet vaak voor dat een vrouw wel wil en een man nog niet, maar stel dat...
cp112 schreef:Nou inderdaad haha, iemand die ik ken had serieus 4! Jaar een zo goed als sexloze relatie...

DezeNaam schreef:cp112 schreef:Nou inderdaad haha, iemand die ik ken had serieus 4! Jaar een zo goed als sexloze relatie...
Er zijn inderdaad mensen die aseksueel zijn of het misschien moeilijk hebben op het gebied van seks? (denk misschien even aan trauma's van misbruik etc) Dat jij zo weinig om je partner geeft dat je hem/haar zou dumpen omdat 'ie nog geen seks wil..Tja.. Is dat echte liefde dan?Tenzij je echt uit bed op een one night stand, dan is het vrij logisch maar anders..
.
"Okey condoom dan maar" sorry?? Ook als je aan de pil bent een condoom gebruiken zeker bij een vreemde. Laat je niet gek maken hoor.
jammerbammer StalNollie schreef:Annelies omdat die laatste vraag/ regel nogal persoonlijk is. Maar om daar op in tegaan het is hoe het loopt als de mood er is en beide zijn ervoor ik en het is veilig way not?
Bonita_Bon schreef:Zijn tijd nam??? Je kent hem sinds gisteravond, hij stuurt aan op sex en begint al over condooms. Hoor je wat je zegt? Bijzonder dat je het zelfs maar overweegt... Iets meer zelfrespect meissie
precies mijn gedachte...hij denkt lekker snel wippie!
DezeNaam schreef:cp112 schreef:Nou inderdaad haha, iemand die ik ken had serieus 4! Jaar een zo goed als sexloze relatie...
Er zijn inderdaad mensen die aseksueel zijn of het misschien moeilijk hebben op het gebied van seks? (denk misschien even aan trauma's van misbruik etc) Dat jij zo weinig om je partner geeft dat je hem/haar zou dumpen omdat 'ie nog geen seks wil..Tja.. Is dat echte liefde dan?Tenzij je echt uit bed op een one night stand, dan is het vrij logisch maar anders..
) en de 3e keer gingen we los. Vond dat we toen lang genoeg gewacht hadden.
) en ik ben blij dat ik het wel zo heb gedaan en niet met een onbekende die op zo'n avond een glaasje of 6 teveel op heeft en uit is op een snelle wip. Dan gaat het niet op jou tempo en kan het best een nare ervaring zijn.
kevertje04 schreef:Nog steeds niets van meneer gehoord. Dit wordt echt een hele grote flopjammerbammer
Mijn eerste keer was wel met iemand die ik kende, maar iemand waarvan ik wist dat die uit was op seks. Ik was 14 en had niet echt interesse erin, maar ik had vriendinnen van 16/17 die het allemaal hadden gedaan en mij behoorlijk zaten te pushen, dus toen het voorstel kwam heb ik het aangenomen. Het is niet dat ik er grote spijt van heb gehad, maar echt prettig was het niet. Hij was uit op zijn eigen pleziertje. Het enige dat ik voor hem was, was een object om iets in te steken. Meer niet. Het deed zeer en het was onprettig. De tweede keer dat ik seks had was op mijn 16de en toen was het met iemand die ik wel beter kende en dat was zo veel fijner. Wederom weer pijnlijk, maar het was wel prettiger dat ik hem goed kende. Toch, deed ik het toen om hem te pleasen en niet mezelf. Ik was er nog niet echt klaar voor. De keer erna was ik 18 (seks was blijkbaar zo dramatisch dat het me elke keer twee jaar duurde om er overheen te komen
) en toen was ik er eigenlijk pas echt klaar voor. Als ik terug kon, had ik graag 14 en 16 uit willen wissen. Maar goed, zo is het gegaan en kan niet zeggen dat ik er met spijt naar terug kijk. Het is niet anders. Maar als ik het overnieuw kon doen, dan was het wel anders gegaan.